هتل بیانچو پرا

هتل بیانچو پرا در بیوگلو قرار دارد و دسترسی خوبی به مناطق تجاری و مراکز خرید دارد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل بیانچو پرا در بیوگلو قرار دارد و دارای یک رستوران و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. تمامی اتاق های هتل بیانچو پرا دارای تهویه کننده هوا هستند. اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات،میز کار و مینی بار هستند و کتری برقی نیز در اتاق ها موجود است. حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای دوش و سشوار برای خشک کردن مو می باشد. ایستگاه متروی شیشانه ۱۸۰ متر و خیابان معروف استقلال ۴۵۰ متر از این هتل فاصله دارند. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز ۱۸ کیلومتر می باشد. بیوگلو برای افرادی که به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی میباشد کارکنان هتل بیانچو پرا می توانند با برگزاری تورها یا تهیه بلیط به گردشگران تور استانبول کمک کنند. رستوران هتل غذاهای محلی و بین‌المللی را به صورت بوفه سرو می کند و کافه هتل بیانچو پرا با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم همه روزه از شما پذیرایی می کند. این هتل با فضای بسیار شیک و طراحی مدرن، ترکیب های رنگی زیبا تمام امکانات رفاهی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. فرودگاه آتاتورک  در ۱۱ مایلی هتل قرار گرفته است.

 

بیانچو پرا

موقعیت هتل بیانچو پرا

درباره هتل بیانجو پرا

هتل بیانجو پرا در منطقه تپه باشی شهر استانبول قرار دارد. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار می‌باشد. مراکز تجاری، مراکز خرید، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول بسیار نزدیک است. ایستگاه مترو در ۸۰۰ متری، قلعه گالاتا در ۱ کیلومتری و کلیسای تاریخی سنت پیتر در ۱.۵ کیلومتری هتل قرار دارند،سرویس‌دهی این هتل به صورت BB می‌باشد.

 

نمای اتاق های هتل بیانچو پرا

اتاق‌های هتل بیانچو پرا

هتل بیانچو پرا در مجموع دارای ۵۰ اتاق است که به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

اتاق سوپریور،اتاق کینگ،سوئیت BOSPHORUS،تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن،حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت و صندوق امانات می‌باشند. اینترنت در اتاق‌ها به صورت رایگان در دسترس است. در تور استانبول این هتل ارزان قیمت را از یاد نبرید 

 

اتاق های هتل بیانچو پرا

رستوران‌های هتل بیانچو پرا

رستوران هتل غذاهای محلی و بین‌المللی را به صورت بوفه سرو می‌کند. اسنک بار که اسنک های مختلفی ارائه می دهد.

کافه

کافه این هتل انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

 

رستوران هتل بیانچو پرا

امکانات تفریحی و رفاهی

ماساژ،کافی نت رایگان،ترانسفر فرودگاهی (شارژ)،صرافی،خشکشویی

هتل بیانچو پرا

بیانچو-پرا

امکانات هتل
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
وای فای
صبحانه