هتل بیرول استانبول

هتل سه ستاره بیرول استانبول Birol در بی اوقلو خیابان پر تردد استقلال  واقع شده است.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل بیرول استانبول که در نزدیکیه منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است یکی از هتل های ۳ ستاره نسبتا خوب در این کشور به حساب می آید که مسافران زیادی به دنبال اقامت در آن هستند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند،هتل سه ستاره بیرول استانبول Birol در بی اوقلو خیابان پر تردد استقلال  واقع شده است. در تور استانبول هتل بیرول استانبول یک گزینه ارزان قیمت و مناسب از نظر موقعیت مکانی است و هتل بیرول استانبول را می توان جزء هتل های اقتصادی در شهر استانبول نام برد،پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات درباره هتل بیرول استانبول هستید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل بیرول

موقعیت هتل بیرول استانبول

امکانات هتل

مهمانان می توانند از رستوران در محل هتل بیرول استانبول لذت ببرند. میز کار ۲۴ ساعته در هتل بیرول استانبول وجود دارد. این هتل همچنین خدمات کرایه ماشین را ارائه میکنند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون می باشد. از امکانات اصلی هتل بیرول می توان به ۲۲ اتاق غیر سیگاری اشاره کرد. هتل دارای رستوران و بار، خدمات ۲۴ ساعته اتاق می باشد. شاتل فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته،از دیگر خدمات این هتل می باشد. دارای کارکنان چند زبانه، راهنمای تور و بلیط، بوفه صبحانه رایگان کانتیننتال می باشد. هر روزه هتل بوفه صبحانه رایگان را به مهمانان خود در تور استانبول ارائه می نماید. به علاوه برای نهار و شام در این رستوران غذا های محلی ترکی و بین المللی طبخ می گردد. ایستگاه های متروی Taksim – Sishane و شرکت های اتوبوس میانجی در Taksim Beyoglu است که به راحتی قابل دسترسی است. جاذبه هتل بیرول در فضای باز در اختیارتان قرار می دهد کلیسا سنت آنتونی در ۳۰۰ متری هتل قرار دارد. فرودگاه آتاتورک استانبول از هتل ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

 

اتاق های هتل بیرول استانبول

موقعیت هتل بیرول استانبول

فاصله هتل تا موزه هنرهای مدرن استانبول ۰.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲ لیر ). تا موزه پرا استانبول ۰.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱ لیر ). تا برج گالاتا استانبول ۰.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴ لیر ). تا خیابان استقلال استانبول ۰.۷ کیلومتر است. تا شاخ طلایی استانبول ۱.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵ لیر ). تا میدان تکسیم استانبول ۱.۴ کیلومتر است. تا مسجد رستم پاشا استانبول ۲.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳ لیر ). تا بازار ادویه استانبول ۲.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳ لیر ). تا مسجد سلیمانیه استانبول ۲.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴ لیر ). تا پل گالاتا استانبول ۳.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۵ لیر ) که می توانید برای سفر خود در استانبول با این مسافت ها و هزینه ها برنامه ریزی کنید در ضمن برای مقایسه دیگر هتل های استانبول حتما مقاله هتل سورملی استانبول را نیز مطالعه کنید تا از خدمات و امکانات آن نیز با خبر شوید.

 

صبحانه هتل بیرول استانبول

آدرس

Asmalı Mescit Sokak No:18 Beyoğlu,Taksim, Beyoglu, 34110 Istanbul, Turkey

هتل-بیرول-استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
کافی شاپ
رستوران
پارکینگ رایگان در هتل
اینترنت بیسیم رایگان
صبحانه