هتل تامارا وان

هتل تامارا وان یک اقامتگاه ۴ ستاره با قیمت مناسب در مرکز شهر وان ترکیه می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل تامارا وان و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره قبل از سفر به وان ترکیه

هتل تامارا وان، هتلی ۴ ستاره و زیبا است که در مرکز شهر وان قرار دارد. این هتل به معماری منحصر به فرد و زیبای خود، موجبات راحتی میهمانان را به خوبی فراهم کرده است. هتل تامارا وان در مجموع ۷۰ اتاق میهمان دارد که این اتاق‌ها عبارتند از ۶۴ اتاق استاندارد،۴ سوئیت، ۱ اتاق خانوادگی، ۱ اتاق ویژه است. اتاق‌های هتل مشرف به یک خیابان شلوغ با مغازه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ هستند. اتاق‌های هتل تامارا با وای فای رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت و مینی بار چای/قهوه ساز تجهیز شده‌اند. امکانات هتل تمارا وان شامل ۳ رستوران با غذاهای بین‌المللی و موسیقی زنده، پذیرش شبانه روزی،روزنامه، اتاق‌های پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق،انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی،صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی،خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار است. دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم در سراسر هتل تمارا وان وجود دارد. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. اتاق سیمینار، حمام آب‌گرم، حمام ترکی و سالن بیلیارد از دیگر امکانات هتل است هتل tamara وان، در قلب شهر وان ترکیه که زیباترین شهر درآناتولی شرقی‌ست،قرار دارد و از سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را آغاز نموده است. درهتل ۴ ستاره تمارا وان شما مانند خانه خود احساس راحتی خواهید کرد. این هتل اگرچه بر اثر زلزله ۲۰۱۱ آسیبی ندید اما مدیران هتل را بر آن داشت که تمهیداتی در جهت هرچه ایمن تر کردن هتل، در نظر بگیرند و پس از آن، از طرف دانشگاه مهندسی قاضی ترکیه،تحقیقات مفصلی دال بر ایمن بودن هتل از زلزله، انجام گرفت. از پذیرش این هتل که از بهترین هتل های وان ترکیه است، نقشه ترکیه را بصورت رایگان دریافت کنید برای آگاهی و اطلاع از بهترین نرخ تور وان ترکیه و همچنین به روزترین قیمت هتل تامارا وان شال و کلاه سفر را انتخاب کنید.

 

لابی هتل تامارا وان

موقعیت هتل تامارا وان

اتاق های هتل تامارا

اتاقهای هتل تامارا وان ، طراحی مدرن دارند و بسیار مجهز می باشند.

هتل تامارا  دارای ۷۰ اتاق است که به دو دسته تقسیم می شوند :

اتاق های استاندارد و سوئیت ، هتل تمارا دارای ۶۴ اتاق استاندارد ، ۴ سوئیت ،۱ اتاق خانواده، ۱ اتاق ابرای معلولین می باشد . تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، مینی بار و تلویزیون است. از دیگر امکانات اتاقها ی هتل تمارا شهر وان ، تلفن، اینترنت wifi ،حمام ،سشوار ، سرویس های بهداشتی ست. در ضمن پذیرش کودکان زیر شش سال با تخت رایگان همراه است .صبحانه در این هتل به صورت سلف‌سرویس سرو می شود و ماهی تازه، گوشت کباب شده و غذای سنتی ترکی به عنوان وعده های دیگر قابل سفارش هستند که می توانید از آن ها سفارش داده و میل کنید و همچنین اگر می خواهید برای رزرو در وان تحقیق کنید و هتل های آن را با هم مقایسه کنید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل ساردور وان را نیز مطالعه کنید تا از خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل تامارا وان

رستوران و کافی شاپ هتل تامارا وان

علاقه‌مندان می‌توانند در رستوران‌های هتل به صرف خوراک‌های اصیل ترکی مشغول شوند اما مورد قابل ذکر این است که غذاهای سنتی ترکی و کباب‌های رستوران هتل تامارا وان در سراسر شهر وان ترکیه شهرت دارد. هتل تامارا وان ۳ رستوران خانگی و یک بار با موسیقی زنده ارائه می‌دهد. پنیر herb به صورت محلی ساخته شده و روزانه در بوفه صبحانه هتل تامارا فراهم است،در حالی که در شب نیز ماهی تازه، غذاهای کبابی و غذاهای سنتی ترکیه ای ارائه می‌شود. این هتل دارای یک مرکز بهداشت کوچک و کافی‌شاپ است که انواع نوشیدنی های مد نظر مسافران را فراهم و با بهترین کیفیت ارئه می کند تا از اقامت در این هتل لذت ببرید در تور وان می توانید از خدمات این هتل استفاده کنید و اقامت خوبی را تجربه کنید.

 

رستوران هتل تامارا وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل تامارا

هتل تامارا وان به طور متوسط به اندازه ۷ دقیقه پیاده روی از موزه ون،۱ کیلومتر از مسجد توپراکل و ۵ کیلومتر از قلعه وانی فاصله دارد. هتل تامارا وان ۷ کیلومتر تا فرودگاه وان فاصله دارد. از هتل تمارا تا دریاچه وان و قلعه وان فقط ۲۰ دقیقه راه است.

هتل تامارا وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
بالکن عمومی
پذیرش ۲۴ ساعته
کافی شاپ
سرویس در اتاق
رستوران
بار
حمام ترکی
کلوپ شبانه
اجاره اتومبیل
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
صبحانه در اتاق
صبحانه
وای فای