هتل تایتانیک دلوکس

هتل تایتانیک دلوکس بلک در منطقه بلک آنتالیا و جزء خانواده هتل های تایتانیک می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی مجلل در منطقه بلک آنتالیا میباشد.

این هتل پس از هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا ساخته شده است. هتل تایتانیک دلوکس با بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه واقع شده. هتل تایتانیک دلوکس مکانی مناسب برای خانواده ها، زوج های جوان،عاشقان طبیعت و دوستداران ورزش های آبی و گلف است. تایتانیک دلوکس بلک دارای نه رستوران، چهار بار،یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام می باشد. هتل تایتانیک دلوکس دارای ۶۰۰ اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد و اتاق های سوپریور تشکیل می دهد. از دیگر اتاق های هتل تایتانیک دلوکس می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد. برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان،مینی بار، چای ساز و قهوه ساز،تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی،حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای،  میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس است. این هتل در میان باغ های معطر و ساحل اختصاصی دنج قرار گرفته است. مرکز آبگرم و تندرستی هتل در مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع و انواع خدمات درمانی عرضه می شود. این مرکز دارای بخش ها و سرویس های مختلفی همچون دو سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست،ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده،استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. در این جا مهمانان می توانند از خدمات خصوصی و مطابق با میل خود بهره مند شوند. برای خرید تور آنتالیا حتما هتل تایتانیک دلوکس را مد نظر قرار دهید.

 

تایتانیک دلوکس

موقعیت هتل تایتانیک دلوکس

خدمات رفاهی تایتانیک دلوکس بلک

از جمله خدماتی که هتل تایتانیک دلوکس بلک در اختیار شما قرار می دهد می توان به:

خدمات کرایه  خودرو و رفت و آمد به فرودگاه اشاره کرد که البته با پرداخت هزینه جداگانه صورت می گیرد. هتل تایتانیک دلوکس مرکز خدمات سلامتی و آرایشی – بهداشتی نیز وجود دارد. پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. با توجه به این که هتل خدمات All و UAll ارائه می کند برای کسانی که رژیم غذایی خاصی دارند غذای جداگانه طبخ می شود. هتل تایتانیک دلوکس صرافی وجود دارد و می توانید ارزهای خود را همان جا تبدیل به لیر کنید. ساعت تحویل اتاق ۲ بعد از ظهر به بعد و زمان تحویل اتاق قبل از ساعت ۱۲ ظهر می باشد،می توانید چمدان های خود را به انبار چمدان تحویل دهید و با خیال راحت از خدمات هتل استفاده کنید.

 

دیسکو سر باز هتل تایتانیک دلوکس

انواع اتاق های هتل

اتاق استاندارد: این اتاق ها ۳۴ متر مربع وسعت دارند و دارای بالکنی با چشم انداز حیاط هتل می باشند. اتاق سوپریر: اتاق ها ۳۹ متر مربع وسعت دارند و منظره آن ها به سمت باغ است. اکسکلوسیو ویلا: ویلاها ۳۶۰ متر مربع وسعت دارند و دارای دو اتاق خواب، حال و اتاق غذاخوری می باشند. این ویلاها دارای استخر اختصاصی هستند که می توانید خودتان تنها در آن شنا کنید و لذت ببرید در ضمن می توانید برای مقایسه هتل های آنتالیا مقاله هتل تایتانیک مردان پالاس ما را نیز مطالعه کنید

 

اتاق های هتل تایتانیک دلوکس

فاصله هتل تا جاذبه های آنتالیا

کلوب گلف آنتالیا: تنها ۴ کیلومتر با هتل تایتانیک دلوکس فاصله دارد و با ماشین ۱۰ دقیقه زمان خواهد برد. پارک آبی لند آف لجند : در ۵ کیلومتری هتل است و با تاکسی ۷ دقیقه زمان خواهد برد. مرکز خرید آنتالیا: این مرکز خرید ۱۱ کیلومتر با هتل تایتانیک دلوکس فاصله دارد و اگر تاکسی بگیرید پس از گذشت حدود یک ربع ساعت به مقصد می رسید. پارک پروانه های آنتالیا: پارک ۱۵ کیلومتر با هتل تایتانیک دلوکس فاصله دارد و با تاکسی ۲۰ دقیقخ راه در پیش دارید. فرودگاه آنتالیا: فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۲۸ کیلومتر است که با خودرو حدود ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید.

هتل تایتانیک دلوکس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
ساحل اختصاصی
بیلیارد
تنیس
باشگاه بدنسازی
تیم انیمیشن
استخر ویژه کودکان
ورزش های آبی
ماساژ
پارک آبی
جکوزی
سونا
استخر سرپوشیده
استخر سرباز
وای فای
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی