هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل ۵ ستاره روی آب در جزیره زیبای کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

 هتل ترنج کیش را با اطلاعاتی که در اختیارتان میگذاریم رزرو کنید

هتل ترنج کیش هتل ساحلی نیست شاید عبارت هتل دریایی برای آن بهتر باشد هتل ترنج کیش پنج ستاره و دیدنی در ساحل غربی بر روی آبهای آرام جزیره کیش قرار دارد میدان جاسک ابتدای جاده جهان آدرس این هتل در جزیره استوایی کیش می باشد که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید،هتل ترنج کیش با معماری خاص نسبت به سایر هتل های ساحلی جزیره کیش و حتی ایران و خاورمیانه از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

همچنین با ارائه خدمات با سطح کیفی بالا موفق شده است به تنهایی سالانه جمعیت زیادی را روانه جزیره کیش نماید،هتل ترنج هتلی شبیه به نقوش ایرانی و جقه می باشد اما این طرح تنها از ارتفاع قابل مشاهده است و در غیر این صورت با ساختمانهایی سوار بر چوب و فلز مواجه میشوید که با شیروانی و ترکیب دلنشینی از چوب و آب و آفتاب و باد حس آرامش را القاء می کند هتل ترنج کمی شبیه به خانه های ساحلی کوچک تبت است از این رو محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد.

علاوه بر این صدای امواج دریا در سکوت منطقه شنیدنی و لذت بخش است منطقه ساحلی جهان آرا با فاصله مناسبی که از اسکله تفریحی و بافت مسکونی و شهری دارد محیط بسیار آرامی را به مهمانان ارائه می دهد لازم به ذکر است برای قیمت هتل ترنج کیش و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر ارتباط بر قرار کنید تا بهترین قیمت موجود در بازار را خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل ترنج کیش پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل ترنج

موقعیت هتل ترنج کیش

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیزه کیش می باشدو فاصله زیادی تا مراکز خرید و مرکز شهر دارد که این یک مشکل اساسی برای کسانی می باشد که می خواهند در جزیره به پاساژ گردی و خرید بپردازند

اما از نظر امکانات و ساحلی بودن یکی از بهترین ها در ایران می باشد و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد و شما هر زمان بخواهید رزرو هتل ترنج کیش را انجام دهید باید از خداقل ۲ هفته قبل اقدام کنید تا بتوانید در این اقامتگاه حضور داشته باشید اما مسافرانی که به این هتل می روند باید بدانند که قیمت هتل ترنج کیش بسیار بالا بوده و ارزان نمی توانند سفر کنند زیرا این هتل یک اقامتگاه لاکچری بوده و مسافران خاص خودش را دارد.

درباره هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش با وجود قرار گرفتن بر روی آبهای آبی مرجانی با تعبیه دریچه های شیشه ای امکان تماشای دریا حتی از کف اتاق را فراهم کرده است. علاوه بر این وجود بالکن ها و فضای نشیمن در آنها یکی از دوس داشتنی ترین قابلیت ها برای تماشای دریا می باشد. هتل ترنج کیش حتی در شب منظره ای بی نظیر به همراه سکوتی دلنشین دارد که سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

هتل ترنج کیش با صد واحد اقامتی که همگی بر روی دریا واقع شده اند و چشم انداز به آبهای آبی دارند و رستوران های ساحلی و بزرگ،فست فود و کافی شاپ و سالن ماساژ و اسپا و ورزش و … یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که مسافران را از تردد در سایر نقاط جزیره بی نیاز می سازد. هتل ترنج کیش موفق به کسب گواهینامه ها،تقدیر نامه ها و تندیس های زیادی از سوی مجامع هتل داری ملی و بین المللی گشته است حتی این هتل به دلیل دوستی با طبیعت بسیار تحسین شده است.

هتل ترنج کیش میزبان شخصیت های مهم سیاسی و هنرمندان شناخته شده کشور بوده و می باشد از این رو این هتل نوعی برند در صنعت هتل داری ایران شناخته شده است. هتل ترنج کیش با ارائه زمین بازی ساحلی، گلف، خانه کودک، والیبال ساحلی، اورژانس،کرایه ماشین و صدها خدمات مرغوب و دوست داشتنی دیگر رفاه مهمانان را در نظر گرفته است.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ترنج کیش

اتاق های ترنج کیش

هتل ترنج کیش، ۱۰۰ سوییت ویلایی دارد که هر کدام از آنها بر روی اسکلت چوبی قرار گرفته‌اند. متراژ هر کدام از این اتاق‌ها، ۴۰ متر، ۶۰ متر، ۱۲۰ متر است که به ترتیب شامل سوییت فلت، سوییت یک خوابه رویال، سوییت دو خوابه رویال و سوییت امپریال را تشکیل می‌دهد.

تمامی سوییت‌هایی که ذکر شد، دارای امکانات بسیار مجهز هستند. این سوییت‌ها دارای امکاناتی نظیر تخت‌های بسیار نرم، تهویه‌ای مطبوع، حمام و دیگر ملزومات شخصی مانند: سشوار، وان جکوزی، و غیره مجهز شده است. اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین سوییت‌ها هستید، سوییت هتل امپریال بهترین گزینه بوده که ۲ خواب دارد. این اتاق برای زوج و خانواده‌هایی که برای اولین بار به این جزیره سفر می‌کنند، بهترین انتخاب است. زیرا چشم انداز رو به دریا و رو به غروب دارد.

البته سوییت‌های دیگر نیز چشم انداز رو به دریا را دارند و نمای زیبای غروب را در این اتاق‌ها می‌توانید مشاهده کنید. تمام اتاق‌های این هتل، از امکانات یکسانی برخوردار بوده اما سوییت امپریال، حوله حمام لباس و وان جکوزی نیز تعبیه شده است.

به صورت کلی سوییت این هتل به صورت زیر دسته بندی می‌گردد:

  • اتاق دو تخته ( ظرفیت یک نفر اضافه دارد)
  • اتاق رو به دریا و دو تخته ( یک نفر ظرفیت اضافه دارد)
  • اتاق رو به غروب، دو تخته ( دارای یک نفر ظرفیت اضافه)
  • سوییت رویال رو به ترنج دو نفره ( یک نفر ظرفیت اضافه)
  • سوییت رویال رو به دریا دو نفره ( یک نفر ظرفیت اضافه)
  • سوییت رویال رو به غروب دو نفره ( دارای یک نفر ظرفیت اضافه)
  • سوییت امپریال ۴ نفره ( دارای یک نفر ظرفیت اضافه)

لازم به ذکر است می توانید برای رزرو هتل ۵ ستاره ارزان قیمت مقاله هتل بین المللی کیش را نیز مطالعه کنید و در صورت نیاز این هتل را نیز در سبد خرید خود قرار دهید.

 

اتاق های هتل ترنج کیش

رستوران های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش، سه رستوران دارد که هر کدام از این رستوران‌ها دارای غذاهای خوشمزه و لذیذی هستند و برای افرادی که به غذاهای خاص پسندی علاقه دارند، مناسب است. بسیاری از مهمانانی که در این رستوران‌ها غذای خود را نوش جان کرده‌اند، کیفیت بی‌نظیر و بالای آن را تضمین می‌کنند. البته ناگفته نماند که چیدمان میز و صندلی هتل ترنج کیش نیز بسیار زیبا است.

صبحانه‌ای که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، دارای تنوعی از غذاهای سرد و گرم است. این تنوع به مهمانان کمک می‌کند تا روز خود را با نشاط بیشتری شروع کنند. البته غذاهایی که در این محیط سرو می‌گردد، شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است.

کافی شاپ هتل ترنج کیش

در این هتل ۲ کافی شاپ طراحی شده است که شامل نوشیدنی‌های گرم، سرد، دمنوش، دسر، کیک و غیره را تشکیل می‌دهد. در فضای مجازی از جمله اینستاگرام می‌توانید عکس و ویدیوی منوی کافه را مشاهده نمایید. کافی شاپ‌های این هتل یکی از محبوب‌ترین کافی شاپ‌ها برای مهمانان بوده که علاوه بر موسیقی زنده، موسیقی‌های موج‌های خلیج فارس را هم می‌توانید با لذت گوش دهید. در صورتی که برنامه مجزایی را برای خانواده و یا عزیزان خود دارید، می‌توانید میزهای این کافی شاپ را رزرو کنید.

خدمات هتل ترنج

هتل ترنج کیش با تمام امکانات و سرگرمی هایی که در یک محوطه بکر گرد هم آورده است اما برای مراجعه به پذیرش آن مسافت زیادی می بایست از محل اتاق ها پیمود. بنابراین توصیه می شود برای مراجعه به پذیرش هتل منتظر ماشین های گلف باشید که هتل برای تردد مسافرانش در نظر گرفته است تا مسیر طولانی را کوتاه و آسان نماید.

هتل ترنج کیش به دلیل معماری خاص و منطبق با اکوسیستم منطقه مورد توجه توریست قرار دارد از این رو سالانه گردشگران خارجی زیادی برای اقامت در جزیره کیش این هتل را انتخاب می کنند.

هتل ترنج کیش همان اندازه که برای بزرگسالان زیبا و آرام است برای کودکان مهیج و دوست داشتنی است و می تواند ساعت ها او را سرگرم کند. به شیشه کف اتاق و حرکت آب زل بزند و در در بالکن اتاق ها جست و خیز نماید و هوس ماهیگیری به سرش بزند و شاید هم در ساحل شنی به توپ بازی مشغول شود به هر حال اقامت در  هتل ترنج کیش بی نظیر ترین تجربه اقامتی و سفر برای کودکان خواهد بود البته اگر خودشان را به دردسر نیندازند.

 

استخر هتل ترنج کیش

مجموعه آبی در هتل ترنج کیش

یکی از طراحی‌های فوق العاده‎ای که در این هتل می‌توانید مشاهده نمایید، مجموعه آبی است. این محیط با بهترین دستگاه‌ها، آب استخردار را تصفیه می‌کند. البته در این محیط سونا و جکوزی را نیز مشاهده می‌کنید و برای افرادی قابل استفاده است که تمایل دارند پوستی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشند و در این مکان‌ها، آرامش خاصی را تجربه کنند. در محیط دیگر، سالن تناسب اندام را مشاهده می‌کنید که از دستگاه‌های بسیار پیشرفته استفاده می‌کند که بهترین مکان برای پرورش عضلات است.

محل بازی کودکان در هتل ترنج کیش

یکی از مزیت‌های این هتل، این است که برای مهمانان کوچک نیز، محل بازی را در نظر گرفته است تا کودکان، خاطره فراموش نشدنی از این هتل داشته باشند. در صورتی که به خدمات پزشکی نیاز داشته باشید، به هیچ عنوان نگران نباشید، زیرا همیشه یک تیم پزشکی مجرب در این هتل مستقر شده است که به مهمانان در صورت بروز هر گونه مشکل، خدمت رسانی می‌کند. از جمله محیط‌های بازی می‌توان به والیبال ساحلی، فوتبال دستی، بیلیارد نیز اشاره نمود که در این هتل در هر زمانی سرگرم شوید.

تقدیر نامه های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش نامی موفق در صنعت گردشگری و هتل داری است و موفق به کسب تقدیر و گواهینامه های متعددی شده است و الگویی نیک برای هتل هایی در آینده می باشد البته هتل خاص و موفق دیگر در ایران با نام هتل لاله کندوان نیز در گروه هتل های خلاق جهان و سازگار با طبیعت قرار دارد.

هتل ترنج کیش ارزان قیمت در امواج طوفانی دریا چه منظره ای خواهد داشت؟ این یکی از دغدغه هایی است که هنگام ساخت هتل مطرح بود. بسیار مهم است که در روزهای طوفانی هتل با حجم امواج متلاطم و خروشان مواجه نشود و اتاق هایی نمور را باعث نشوند. به همین جهت تحقیقات اقلیمی زیادی برای مکان مناسب انجام شد.

منطقه شمال غربی جزیره کیش ارتفاع مناسبی با سطح دریا دارد و همین امر موجب می شود که در طوفانی ترین حالت دریا هم امواج این منطقه تلاطم اندکی داشته باشد و آسیب جدی به هتل نزند. اتاق های بالکن دار هتل ترنج کیش بیشتر شبیه به اتاق های کابانا هستند با این تفاوت که آزادی عمل د رآنها کمتر است اما به هر حال زیبایی آنها را نمی توان انکار کرد. وجود دو جایگاه وسط دریا برای حضور پرندگان و ترکیبی دوست داشتنی از حضور پرندگان و آبزیان و انسانها این هتل را به مکانی دیدنی تبدیل نموده است.

خدمات دیگر هتل ترنج کیش

تمامی خدماتی که در بالا برای شما ارائه شد، بخشی از خدمات ویژه این هتل در کیش است. ترنج کیش خدمات ویژه‌ای را برای جانبازان و معمولین در نظر گرفته است که نمونه‌ای از آن شامل: مجموعه آبی سونا، استخر، جکوزی و سالن ماساژ است. لاندری، سالن اجتماعات، تالارهای عروسی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات باربری، اینترنت نامحدود و غیره نیز از خدمات این مجموعه به شمار می‌آید.

قوانین هتل ترنج

هر هتلی دارای قوانین منحصر به فردی هستند که این هتل نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. اما برخی از قوانین در میان هتل‌ها مشترک است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

هنگام ورود به هتل ترنج کیش، حتما باید کارت ملی و شناسنامه خود را همراه داشته باشید.

مهمانان هتل، حتما باید به قوانین جمهوری اسلامی ایران و شئونات اسلامی را رعایت کنند.

زمان تحویل دادن اتاق  از ساعت ۱۴:۰۰ و زمان تخلیه آن ۱۲:۰۰ ظهر است. این مورد را در نظر داشته باشید که زمان ورود مسافر به هتل، به هیچ عنوان ملاک محاسبه نمی‌گردد.

هنگامی که تمایل داشته باشید در هتل ترنج کیش، اتاقی را رزرو کنید، هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال در هر کدام از اتاق‌ها، رایگان بوده و هزینه اقامت کودکان بالای ۵ سال به صورت تمام بها محاسبه می‌گردد و شما می توانید در تور کیش از این هتل با خدمات خوب استفاده کنید و سفر بسیار خوبی را تجربه کنید.

رزرو هتل ترنج کیش

این مورد را فراموش نکنید که هتل ترنج کیش، تنها برای افراد تهرانی نیست، بلکه افراد دیگر هم از شهرهای مختلف، این هتل را رزرو می‌کنند و از خدمات آن بهره مند می‌گردند. در صورت رزرو هتل ترنج کیش با آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا همکاران ما با توجه به خدمات مورد نظر شما، اتاق مناسبی را برایتان رزرو کنند تا با خیالی اسوده بتوانید به تفریح، گشت و گذار خود بپردازید. همچنین جهت ارتباط مستقیم با ترنج کیش با شماره تماس هتل ترنج کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۰۶۰۱ و شماره تلفن رزرو هتل ترنج کیش:   ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹ در ارتباط باشید.

قیمت ترنج کیش

در صورتی که می‌خواهید قیمت هتل ترنج کیش را بدانید، این مورد را در نظر داشته باشید که این هتل دارای اتاق‌های ۴۰ متری و سوییت ۶۰ و ۱۲۰ متری است. با توجه به هر کدام از این سوییت‌ها، هزینه هتل در نظر گرفته می‌شود. البته باید بگوییم که اتاق‌هایی که نمایی به دریای خلیج فارس را داشته باشند، هزینه متفاوتی دارند.

بازه قیمت این اتاق‌ها از ۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ میلیون است. پس به طور کلی هرچقدر اتاقی از امکانات بسیار ویژه برخوردار باشد، طبیعتا قیمت بالاتری را به نسبت اتاق‌های دیگر دارد. در صورتی که تمایل دارید از قیمت دقیق این هتل اطلاع داشته باشید می‌توانید هم به سایت هتل ترنج کیش و هم اینکار را به دست همکاران ما در آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر بسپارید. همکاران ما صفر تا صد، رزرو شما را با قیمت مد نظر شما، انجام می‌دهند.

فاصله جاذبه های گردشگری تا هتل ترنج

فاصله این هتل تا مکان‌های مهم جزیره کیش به صورت زیر است:

ترنج کیش تا شهر باستانی حریره: ۱۰ دقیقه با ماشین

فاصله این هتل تا مرکز خرید مرجان کیش: ۱۷ دقیقه با ماشین شخصی

فاصله تا بولینگ مریم: ۱۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا اسکله مرجان: ۱۹ دقیقه با خودرو شخصی

فاصله تا پارک دلفین: ۲۰ دقیقه با ماشین

فاصله تا فرودگاه کیش: ۹ دقیقه با خودرو شخصی

فاصله تا مرکز خرید پردیس ۱ و پردیس۲ کیش: ۱۶ دقیقه با ماشین

فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان : ۱۶ دقیقه با ماشین

فاصله زمانی هتل ترنج کیش تا فرودگاه چقدراست؟

فاصله هتل ترنج کیش تا فرودگاه جزیره کیش، ۱۲ کیلومتر است. در صورتی بخواهید با خودرو به فرودگاه بروید، با ده دقیقه رانندگی می‌توانید به آنجا برسید. البته لازم به ذکر است که هتل ۵ ستاره ترنج کیش، خدمات ویژه و ترانسفر فرودگاهی دارد. فقط کافی است که به هنگام رزرو این هتل، اطلاعات پرواز خود را وارد کنید تا از امکانات رفاهی ویژه این هتل بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

هتل ترنج کیش شبی چنده؟

بازه تقریبی قیمت اقامت در ترنج کیش ۳ تا ۷ میلیون است.

قوانین کنسلی هتل ترنج کیش چگونه است؟

در صورتی که قصد کنسل کردن این هتل را دارید، درخواست شما ۷۲ ساعت طول می‌کشد و تا قبل از ورود مهمان، جریمه ۵۰ درصد یک شب اقامت در هتل خواهد بود.

در صورتی که از درخواست کنسلی شما ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته باشد، هزینه یک شب کامل اقامت از پیش پرداخت، کسر می‌گردد.

زمان های ورود و خروج ترنج کیش چگونه است؟

ساعت ورود مهمان به هتل ترنج کیش ساعت ۱۴ به بعد و ساعت تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

ویژگی متفاوت اتاق های هتل ترنج کیش در چیست؟

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اتاق‌های این هتل، این است که کف اتاق‌های آن از شیشه بوده و افراد به خوبی می‌توانند عبور آب و ماهیان را در زیر پای خود مشاهده کنند. نکته بسیار مهم این است که هتل‌های این مجموعه دارای تراس اختصاصی روبه دریا و یا سایر اتاق‌ها هستند و افراد به خوبی می‌توانند طلوع و غروب آفتاب را در اتاق خود مشاهده کنند.

نتیجه گیری

امروزه افراد از مکان‌های مختلف به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. اما بیشتر این افراد مکان مناسبی را برای اقامت نمی‌شناسند تا بتوانند به مدت چند روز در این جزیره زیبا، به تفریح و گردشگری بپردازند. ما در این مقاله سعی نمودیم اطلاعات هتل ترنج کیش را با توجه به امکانات و قیمتی که دارد، در اختیارتان قرار دهیم. برای آنکه بتوانید با آرامش هر چه بیشتر، تفریح بیادمادنی ای را در کیش داشته باشید. رزرو هتل خود را به آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر بسپارید تا همکاران ما با توجه به بودجه در نظر گرفته شده از جانب شما، محل و اتاق مناسبی را رزرو نمایند.

 

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل ترنج :   ۴۴۴۵۰۶۰۱-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ترنج ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل ترنج کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
صبحانه
یخچال
لابی
نمازخانه
لاندری (خشکشویی)
اتاق بازی
آب رایگان
بالکن
سیستم گرمایش و سرمایش
چایخانه سنتی
کافی شاپ
اتاق چمدان
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
تلویزیون در اتاق
زمین ورزشی
سالن بیلیارد
پذیرش ۲۴ ساعته