هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش یک هتل ۳ ستاره با خدمات خوب در جزیره کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل تعطیلات کیش ۳ ستاره واقع در میدان سیری کیش می باشد

هتلی ۳ ستاره با ۷۰ واحد اقامتی شامل آپارتمان،سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت ۲۲۵ تخت می‌باشد.هتل تعطیلات کیش در سال ۸۷ تاسیس شده است و کلیه سوئیت‌های آن مجهز به تلویزیون رنگی،اینترنت wi fi،سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌ بار،آبگرمکن مجزا،حمام،سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می باشد.هتل تعطیلات کیش دارای امکانات بسیار خوبی نظیر یخچال،تلویزیون،رستوران،کانتر گردشگری،پارکینگ،سالن کنفرانس،نمازخانه،لابی،کافی شاپ،استقبال فرودگاهی است.سه ستاره تعطیلات کیش،با محیطی آرام و خانوادگی و دسترسی آسان (پیاده حدودا ۵ الی ۱۰ دقیقه) به ساحل و همچنین نزدیکی به مراکز گردشگری،تفریحی و مراکز خرید در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی این جزیره واقع شده است تعطیلات،با ارائه خدمات مناسب و با کیفیّت،همراه با در نظر داشتن قیمت مناسب برای مسافران، پذیرای لحظات آرام و لذت بخش برای مهمانان گرامی است هتل تعطیلات کیش واقع در میدان سیری در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۷۸ مورد بهره برداری قرار گرفت ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۷۰ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اماکن دیدنی از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خریدی همچون پردیس ۱ و ۲ گردیده است هتل تعطیلات با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان جزیره زیبای کیش می‌باشد. هتل تعطیلات کیش واقع در میدان سیری (نزدیک بازار پردیس‌۲) با محیطی آرام و خانوادگی و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و خرید، تعطیلات خوشی را برای شما آرزو می‌کند از این رو قصد داریم تا شما عزیران را بیشتر با لین هتل سه ستاره در جزیره کیش آشنا کنیم تا بتوانید در انتها قیمت هتل تعزیلات کیش را بسیار ارزان از شال و کلاه سفر تهیه کنید پس پیشنهاد میکنم حتما تا انتها با ما همراه باشید.

 

لابی هتل تعطیلات کیش

موقعیت هتل تعطیلات کیش 

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل تعطیلات کیش درست در نزدیکیه میدان سیری می باشد و درستری فوق العاده خوبی را برای شما مسافران گرامی مهیا میکند تا به مراکز خرید بروید از این رو می توانید با خیال آسوده به خرید بپردازید و قیمت هتل تعطیلات کیش برای شما به صرفه باشد.

اتاق های هتل تعطیلات

اتاق های هتل های رابطه مستیمی با قیمت آنها دارند از این حیث حتما باید در انتخاب اتاق خود دقت کنید تا قیمت هتل تعطیلات کیش که در این مقاله درباره آن صحبت میکنیم قرون به صرفه تر شود لازم به ذکر است این هتل دارای ۷۰ واحد شامل آپارتمان و سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت ۲۲۵ تخت می‌باشد که انواع اتاقهای هتل تعطیلات کیش ۲ تخته(دبل،تویین)،۳ تخته(تویین)،۴ تخته،۵ تخته کلیه سوئیت‌های هتل تعطیلات مجهز به تلویزیون رنگی،اینترنت wi fi،سیستم سرمایش و تهویه مطبوع،یخچال و مینی‌بار،آبگرمکن مجزا،حمام،سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می باشد همچنین می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های جزیره مقاله هتل جام جم کیش را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل تعطیلات کیش

رستوران و کافی شاپ تعطیلات

یکی دیگر از مسائلی که قیمت هتل تعطیلات کیش را کم تر می کند رستوران و کافی شاپ می باشد که رستوران هتل تعطیلات کیش در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت ۸۰ نفر مهمان را دارد.کافی شاپی هتل تعطیلات کیش نیز در محوطه زیبا و باز قرار دارد و ظرفیت ۴۰ نفر مهمان را دارا می باشد.در تور کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

 

کافه و رستوران هتل تعطیلات کیش

قوانین و امکانات تعطیلات

 (این قوانین ممکن است در هر زمان تغییر کند)

ورود اتباع خارحی بلامانع است. استخر ندارد. استقبال فرودگاهی رفت دارد. صبحانه بوفه رایگان میباشد. ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه ۱۲ می باشد. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است. اگر دو کودک زیر ۵ سال داشته باشید، هزینه یک کودک دریافت می گردد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق ها موجود می باشد. چایخانه دارد و قلیان در آن سرو می شود. استعمال سیگار و قلیون در داخل اتاق ها ممنوع می باشد. پذیرش خانم های مجرد بالای ۱۸ سال با مدرک شناسایی معتبر بلامانع است. داخل اتاق ها چای ساز موجود می باشد.

جاذبه های گردشگری کیش نزدیک هتل تعطیلات

 ۱-فاصله هتل تعطیلات کیش تا دریا — ۱.۷ کیلومتر ۲-فاصله تا بازار میکا مال — ۱.۲ کیلومتر ۳-فاصله هتل تعطیلات کیش تا بازار پردیس دو — ۱.۲ کیلومتر ۴-فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز — ۷.۷ کیلومتر ۵-فاصله تا شهر باستانی حریره — ۸.۲ کیلومتر ۶-فاصله هتل تعطیلات کیش تا کشتی یونانی — ۱۴.۸ کیلومتر ۷-فاصله تا مسیر ویژه دوچرخه سواری — ۱.۵ کیلومتر ۸-فاصله تا اسکله تفریحی — ۲.۶ کیلومتر ۹-فاصله هتل تعطیلات کیش تا پلاژ بانوان — ۴.۲ کیلومتر ۱۰-فاصله تا پلاژآقایان — ۱.۵ کیلومتر ۱۱-فاصله تا پارک درخت سبز — ۸.۶ کیلومتر ۱۲-فاصله هتل تعطیلات کیش تا کارتینگ — ۱.۹ کیلومتر ۱۳-فاصله تا آب انبار سنتی — ۸.۴ کیلومتر ۱۴-فاصله تا بولینگ مریم — ۲.۴ کیلومتر ۱۵-فاصله تا کیبل اسکی — ۲ کیلومتر ۱۶-فاصله تا رستوران توتی فروتی — ۲.۶ کیلومتر ۱۷-فاصله تا رستوران حافظیه — ۲.۳ کیلومتر ۱۸-فاصله تا گذر هنرمندان — ۲.۲ کیلومتر

 

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل تعطیلات :   ۴۴۴۵۲۰۶-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل تعطیلات ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل تعطیلات کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
اینترنت در لابی
اعلام حریق
سرویس بهداشتی ایرانی
روم سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی
لابی
نمازخانه
فضای سبز
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
صندوق امانات