هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم یک هتل ۳ ستاره در جزیره قشم با خدمات خوب می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل خلیج فارس قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل خلیج فارس قشم واقع در میدان علم و صنعت در سال ۱۳۹۰ افتتاح و جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت هتل خلیج فارس یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره جزیره می‌باشد که با چشم اندازی منحصر به فرد از ساحل زیبای بندر عباس و فاصله چند قدمی تا ساحل می‌توانید اقامتی آرام و دلنشین را تجربه نمایید این مجموعه دارای ۱۲۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد هتل خلیج فارس با پرسنلی مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد علاوه بر چشم انداز زیبا هتل ساحلی خلیج فارس امکانات خوبی را نیز برای میهمانان فراهم آورده است از جمله یخچال،تلویزیون،اینترنت بی سیم در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،سیستم اعلام حریق،صندوق امانات،خانه داری،خشکشویی،تاکسی سرویس،سالن همایش،باشگاه بیلیارد،زمین تنیس،اتاق جلسات،کافی شاپ ساحلی در فضای باز با آلاچیق های زیبا،کافی شاپ داخل هتل،رستوران و پارکینگ(با ظرفیت محدود) که می توانید در طول اقامت خود از این خدمات استفاده کنید و لذت ببرید همچنین برای قیمت هتل خلیج فارس قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ازتباط باشید تا بهترین قیمت هتل خلیج فارس قشم را تهیه کرده باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل خلیج فارس قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل خلیج فارس

موقعیت هتل خلیج فارس قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل خلیج فارس قشم در میدان علم صنعت بنا شده و جزء هتل های ساحلی در جزیره قشم به حساب می آید که توریست ها از آن استقبال زیادی می کنند اما شما در این هتل برای خرید های خود از مراکز خرید حتما باید با تاکسی مسافت را بروید که به هر حال هر هتلی هتل مزایای خوب و بد دارد اما به هر ترتیب این هتل در تمام فصول سال باز است و شما می توانید با قیمت نه چندان بالا آن را رزرو کنید که پیشنهاد می کنیم برای اینکه تور قشم خود را تهیه کنید هتل خلیج فارس را نیز در گوشه ذهن خود داشته باشید. 

اتاق های هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس قشم دارای ۱۲۳ باب اتاق به شرح زیر می باشد اتاق های ۲ تخته یا دبل که برای ۲ نفر تهیه شده است اتاق های ۳ تخته و اتاق های ۴ تخته که تمام این اتاق ها دید رو به دریا نیز دارند و لازم به ذکر است تمامیه اتاق ها خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون، اینترنت بی سیم در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، را دارا می باشد.همچنین برای دیدن دیگر هتل های منطقه می توانید مقاله هتل ژئو پارک قشم را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل خلیج فارس قشم

رستوران و کافی شاپ هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس قشم دارای دو کافی شاپ است، یکی ساحلی با آلاچیق های زیبا برای علاقمندان به ساحل و فضای باز و دیگری کافی شاپ واقع در ساختمان هتل که محیطی دنج تر را برای میهمانان فراهم آورده است. همچنین هتل خلیج فارس قشم ارزان دارای دو رستوران نیز می باشد که با منویی متنوع از غذاهای خوشمزه و دلپذیر پذیرای مسافران است. بدون شک هتل خلیج فارس یکی از گزینه های مطلوب در میان هتل های قشم برای اقامت به شمار می رود. زیرا این هتل ساحلی علاوه بر پرسنلی مجرب و کارآزموده از امکانات رفاهی خوبی برای یک اقامت به یادماندنی نیز برخوردار است.

 

رستوران و کافی شاپ هتل خلیج فارس قشم

قوانین و مقررات هتل خلیج فارس قشم

ساعت تحویل دادن هتل خلیج فارس ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل خلیج فارس قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه دفترچه‌ای امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال نیم‌بها و بالای ۸ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل خلیج فارس

جزیره قشم علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی، مراکز خرید معروفی نیز دارد و اکثر مسافران این جزیره یکی از مقاصدشان بازارها و مراکز خرید آن است. جاذبه های طبیعی جزیره قشم، عمدتا خارج از شهر قرار گرفته و مسافران برای دیدن آنها باید کمی وقت صرف کنند،اما مسافرانی که هتل خلیج فارس را برای اقامت انتخاب می کنند دسترسی خوبی به بازارها و مراکز خرید قشم خواهند داشت. ۱-فاصله هتل خلیج فارس قشم ارزان قیمت تا فرودگاه ۴۲ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۳ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۴ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا قلعه لافت ۵۵ دقیقه با ماشین ۶-فاصله هتل خلیج فارس قشم تا قلعه قشم ۱۳ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا دره ستارگان ۴۰ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره قشم ۱۵ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا درگهان قشم ۱۵ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا بیمارستان پیامبر اعظم ۱۲ دقیقه با ماشین ۱۱-فاصله تا کلانتری مرکزی ۱۰ دقیقه با ماشین

شماره تلفن هتل خلیج فارس قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل خلیج فارس قشم ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل خلیج فارس قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
حمام
لوازم بهداشتی
آسانسور
آژانس مسافرتی
نمازخانه
خدمات برای معلولین
سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
لابی
تاکسی سرویس
صندوق امانات
فضای سبز
صبحانه
مینی بار با هزینه
یخچال
چای ساز
پارکینگ
لاندری (خشکشویی)
کافی شاپ
وای فای
پذیرش ۲۴ ساعته