هتل ددمان استانبول

هتل ددمان استانبول یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ددمان استانبول در فاصله ۸ دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی گایرتپه واقع شده است،

هتل ددمان استانبول در ۱٫۸ کیلومتر از مرکز خرید Cevahir قرار گرفته، مراکز خرید OzdilekPark نیز در فاصله هشت دقیقه رانندگی و مرکز کنگره و نمایشگاه لوتی کیدار نیز در فاصله ۷ کیلومتر از هتل ددمان استانبول قرار گرفته اند. مهمانان می توانند با استفاده از حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس  و مترو به منطقه کسب و کار Levent و Maslak دسترسی پیدا کنند . دارای یک کافه با منظره ای بی نظیر از استانبول می باشد. مهمانان می توانند در رستوران Turkuaz از انواع غذاهای بین المللی و ترکی لذت ببرند. در تور استانبول هتل ددمان استانبول گزینه خوبی می باشد.

 

لابی هتل ددمان استانبول

موقعیت هتل ددمان استانبول

خدمات رفاهی هتل 

خدمات رفاهی هتل ددمان استانبول و ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و ۱۲ اتاق جلسه، خدمات و امکانات برگزاری مجالس عروسی، مرکز تجاری ۲۴ ساعته و امکان استفاده از پارکینگ خودرو با هزینه اضافی می باشد، همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل ددمان استانبول و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در هتل ددمان استانبول نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل ددمان استانبول شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی، صبحانه با هزینه اضافی،دستگاه خودپرداز بانک، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تبدیل ارز،ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. خدمات آرایش و زیبایی، قهوه و چای در مناطق مشترک،امکان دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک، دارای مناطقی مخصوص برای کشیدن سیگار،اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل ددمان استانبول از جمله رستوران ها،لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه هتل ددمان استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید از ساعت ۰۷:۰۰ تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

 

رستوران هتل ددمان استانبول

انواع اتاق های  ددمان استانبول

اتاق دلوکس فرانسوی:این اتاق ها ۲۳ متر مساحت دارند. اتاق تویین دلوکس:این اتاق ها ۲۳ متر مساحت دارند. اتاق تویین سوپریور:این اتاق ها ۱۹ متر مساحت دارند. اتاق تویین سوپریور گرند: این اتاق ها ۲۶ متر مساحت دارند. اتاق تویین دلوکس گرند:این اتاق ها ۴۲ متر مساحت دارند. اتاق سوپریور گرند:این اتاق ها ۲۸ متر مساحت دارند.همچنین می توانید برای دیدن هتل های بیشتر مقاله هتل گلدن ایج استانبول را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل ددمان استانبول

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

مسجد سلیمانیه :این مسجد حدودا ۶ کیلومتر از شما دورتر است. بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۴ کیلومتر تا هتل لاش استانبول فاصله دارد. مسجد آبی: این مسجد حدودا ۶ کیلومتر از شما دورتر است. ایاصوفیه :حدودا ۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد. خیابان استقلال :تنها ۵ کیلومتر با شما فاصله دارد. کاخ دلما باغچه :۹ کیلومتر تا شما فاصله دارد. میدان تکسیم :تنها ۷ کیلومتر با شما فاصله دارد.فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول : ۳ کیلومتر تا شما فاصله دارد. فرودگاه سابیها:۳۱ کیلومتر فاصله تا هتل ددمان استانبول دارد که می توانید از این هتل به تمام مکانهایی که دوست دارید یا به آن احتیاج دارید به راحتی بروید.

هتل-ددمان-استانبول

تلگرام-شرکت

 

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
سالن تلوزیون و فیلم
استخر سرپوشیده
باشگاه بدنسازی
سونا بخار
ماساژ
حمام ترکی
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
وان حمام
کمد و دراور
صبحانه
وای فای