هتل ددمان قونیه

هتل ددمان قونیه یک هتل ۵ ستاره بسیار زیبا در مرکز شهر قونیه می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ددمان قونیه و اطلاعات جال درباره این هتل بی نظیر

ددمان ، هتلی زیبا و مجلل با امکانات رفاهی فوق العاده در شهر قونیه است. این هتل یکی از برترین هتل‌های شهر قونیه است و خدمات ارائه شده در آن چیزی فراتر از انتظار میهمانان از یک هتل ۵ ستاره است. این هتل با معماری مدرن خود همانند نگینی در شهر می‌درخشد و زیبایی خاصی به قونیه می‌دهد. هتل دارای امکاناتی همچون استخر سرپوشیده و روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران با غذاهای متنوع،کافی شاپ، بار، خدمات اسپا و سلامتی، خدمات ورزشی و بسیاری از موارد دیگر است. هتل ددمان ۲۰۶ اتاق را در ۱۸ طبقه در خود جای داده است. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات بی‌نظیری همچون تهویه مطبوع، مینی بار،چای/قهوه ساز، تلوزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم، حمام خصوصی و غیره هستند. فاصله هتل ۵ ستاره ددمان تا موزه و آرامگاه مولانا تنها ۴ کیلومتر است. همچنین موزه باستان شناسی قونیه در ۲.۵ کیلومتری هتل قرار دارد. پرسنل خون‌گرم و خوش برخورد این هتل به زبان‌های ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند. برای آگاهی از بهترین نرخ تور قونیه و به روزترین قیمت ددمان شال و کلاه سفر را انتخاب کنید ددمان یک هتل ۵ ستاره زیبا ور  مرکز شهر قونیه و در کنار یکی از بزرگترین مراکز خرید قونیه واقع شده است. این هتل امکانات تفریحی از قبیل استخر شنا ، استخر سرپوشیده ، وای فای رایگان و مرکز تناسب اندام است. پرسنل هتل ددمان به زبانهای ترکی و انگلیسی صحبت میکنند.

 

ددمان قونیه

موقعیت هتل ددمان قونیه

انوع اتاق های هتل ددمان قونیه 

اتاق لوکس،اتاق خانواده،سوئیت یک نفره استاندارد،سوئیت جونیور،همه اتاق های هتل Dedeman Konya مدرن با تهویه بسیار مطبوع است و این اتاق هادارای تلویزیون و مینیبار هستند. خدمات اتاق های این هتل ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. در تور قونیه هتل ددمان قونیه بسیار بی نظیر و راحت می باشد.

 

اتاق های هتل ددمان قونیه

رستوران و کافه های ددمان

رستوران Safran هتل ددمان بسیاری از غذاهای ترکی و بین المللی با چشم انداز  پانوراما شهر قونیه برای میهمانان سرو میکند تا مسافرین از غذا خوردن لذت ببرند. هتل ددمان قونیه ۲ کافه برای مسافران تهیه کرده که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهند که می توانید از نوشیدن آن لذت ببرید همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل ها در قونیه مقاله هتل نی قونیه را مطالعه کنید تا از امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران هتل ددمان قونیه

جاذبه های گردشگری نزدیک به ددمان قونیه 

موزه Ince Minare ( 2000 متر )،مسجد العددین( ۲۸۰۰ متر )،موزه ملوان ( ۳۶۰۰ متر )،شهر عتیقه ( ۷۲۰۰ متر )،ترمینال اتوبوس کنی ( ۷۷۰۰ متر )،برای اطلاعات بیشتر در خصوص این هتل با ما همراه باشید

هتل ددمان قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
حیاط و باغ
اتاق خانوادگی
پذیرش ۲۴ ساعته
استخر سرپوشیده
استخر روباز
باشگاه بدنسازی
سونا بخار
جکوزی
حمام ترکی
تنیس روی میز - پینگ پونگ
اسکواش
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
مینی بار
تهویه مطبوع
صبحانه
وای فای