هتل درگاه قونیه

هتل درگاه قونیه یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر و بسیار نزدیک به مناطق گردشگری قونیه می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل درگاه قونیه مجموعه ای چهار ستاره و زیبا با موقعیتی استراتژیک در مرکز شهر قونیه می باشد.

ساختمان این هتل نسبتاً تازه ساخته شده در محله عزیزه و خیابان مِولانا که یکی از مشهورترین و پر طرفدارترین بخش های آن می باشد قرار گرفته تا خود را به عنوان یکی از نزدیک ترین اقامتگاه های فوق العاده برازنده،به دیدنی ترین جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی و تماشایی معرفی کند. در حقیقت بنای این هتل چهار ستاره درست مقابل موزه مِولانا حضور دارد و این بدان معناست که دیگر دیدنی های مهم شهر قونیه نیز تنها چند قدم و یا در فواصلی که حداکثر می توان مرکز اسپا و سلامتی هتل درگاه قونیه هم یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه چهار ستاره می باشد که برای استفاده میهمانانی که زمان بیشتری برای رسیدگی به خود دارند ایده آل می باشد. سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام ترکی، استخر شنا، ارائه خدمات ماساژ و همینطور یک استخر شنا از جمله ویژگی های موجود در این قسمت از هتل محسوب می شوند. در مورد تعدادی دیگر از خدمات قابل توجهی که در طول اقامت میهمانان هتل درگاه قونیه در اختیار آنها قرار داده خواهد شد می توان به امکانات رفاهی برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان معلول نظیر صندلی چرخ دار، اتاق های مناسب به منظور اقامت خانواده ها و اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی، سالن استراحت مشترک به همراه تلویزیون و همچنین سالن های مجهز به هدف برگزاری انواع مجالس و جشن ها و نیز ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به سمت فرودگاه و یا دیگر نقاط شهر قونیه در صورت پرداخت هزینه به صورت جداگانه اشاره داشت. همچنین فاصله ساختمان هتل دِرگاه هتل تا فرودگاه شهر قونیه در حدود ۱۳ کیلومتر می باشد. صرافی و خدمات پذیرش ۲۴ ساعته هتل که بسیار مهم می باشد. این هتل درگاه با اتاق هایی که منظره مقببره حضرت مولانا را دارند محیطی راحت و زیبا را برای میهمانان خود فراهم کرده است.

 

لابی هتل درگاه قونیه

موقعیت هتل درگاه قونیه

اتاق های هتل درگاه قونیه

واحدهای اقامتی این مجموعه به دو دسته اصلی اتاق های استاندارد و همینطور اتاق های سوئیت دسته بندی شده اند. در مورد تعدادی از امکانات رفاهی موجود در اتاق ها و سوئیت های این مجموعه می توان مینی بار،سیستم تهویه مطبوع هوا، میز تحریر، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و همچنین فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان را مثال زد. حتی این امکان فراهم است تا سوئیت ها به همدیگر متصل بشوند و فضای بیشتری را در اختیار میهمانان پر تعدادتر مثل خانواده ها قرار بدهند. علاوه بر موارد بالا، تمامی اتاق ها و سوئیت های این مجموعه به عایق صوتی مجهز هستند تا فضای آرام و ساکتی را تدارک ببینند. هتل Dergah Konya دارای اتاق هایی مدرن با تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای ، تخت خواب ،حمام خصوصی ، کمد لباس و برخی بالکن هستند. اتاق دو نفره استاندارد ، سوئیت ، و اتاق های ماه عسل از اتاق های هتل درگاه قونیه می باشد که می توانید بسته به نوع دلخواه خود از این اتاق ها استفاده کنید،همچنین لازم به ذکر است برای مقایسه با دیگر هتل های قونیه نیز ما به شما پیشنهاد می دهیم حتما مقاله هتل مرام پارک قونیه را نیز مطالعه کنید تا از خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل درگاه قونیه

رستوران و کافه درگاه

رستوران داخلی هتل درگاه قونیه انواع غذاهای خوشمزه را به صورت بوفه ای متنوع برای صبحانه تهیه و سرو می کند تا میهمانان این مجموعه در طول اقامتشان،نیازی به مراجعه به بیرون از ساختمان هتل نداشته باشند و در صورت نیاز نهار و شام را نیز در این رستوران زیبا میل کنند کافه هتل درگاه قونیه نیز انواع نوشیدنی های سرد گرم را به مسافران ارائه می کند در تور قونیه این هتل بسیار مناسب می باشد هم از نظر قیمت و هم از نظر نزدیکی به مناطق دیدنی شهر.

 

رستوران هتل درگاه قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک درگاه

در کنار موزه مِولانا، دیگر دیدنی هایی همچون مسجد علاءالدین،مرکز فرهنگی مولانا و همینطور موزه اینجه میناره نیز از دیگر نقاطی هستند که تنها چند صد متر با میهمانانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند فاصله دارند. منطقه تاریخی چاتال هویوک نیز از دیگر دیدنی های پر اسم و رسم و باستانی قونیه است که دسترسی میهمانان این مجموعه به آن راحت و آسان خواهد بود. موزه ملوان ( ۲۰۰ متر ). مسجد علاءالدین ( ۹۰۰ متر ). موزه اینجه مناره ( ۱۵۰۰ متر ). شهر عتیقه  ( ۶۹۰۰ متر ) و بسیاری دیگر از مناطق که به هتل درگاه قونیه بسیار نزدیک می باشد

هتل درگاه قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
خدمات تبدیل ارز
سالن میتینگ
اتاق خانوادگی
پذیرش ۲۴ ساعته
تهویه مطبوع
امکانات مخصوص افراد ناتوان
بالکن اختصاصی
رستوران
پارکینگ خیابانی رایگان
صبحانه
وای فای