هتل دلفین پالاس

هتل دلفین پالاس آنتالیا جزء هتلهای زنجیره ای دلفین می باشد با پسوند پالاس

به این مقاله امتیاز دهید

هتل دلفین پالاس در ساحل دریای مدیترانه در آنتالیا قرار گرفته است.

این هتل ساحلی ۵ ستاره دارای اتاق هایی مجهز به Wi-Fi ،استخر رو باز شبیه به رودخانه و تفریحات و فعالیت های مختلف روزانه می باشد. اتاق های هتل دلفین پالاس دارای صندلی های چوبی و دکور ترکی می باشد. هر اتاق یک بالکن جدا دارد که برخی از آنها رو به دریا هستند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره و حمام می باشند. رستوران هتل دلفین پالاس غذاهای بین المللی سر می کند نظیر غذاهای عثمانی ، ایتالیای ، ژاپنی و غذاهای دریایی. باشگاه ورزشی آن مجهز به مدرن ترین دستگاههای بدنسازی و سالنی برای ماساژ و ریلکس کردن است. هتل دلفین پالاس آنتالیا خدمات آل اینکلوسیو را به مهمانانش ارائه می کند.

 

لابی هتل دلفین پالاس

موقعیت دلفین پالاس

خدمات رفاهی هتل دلفین پالاس

هتل دلفین پالاس برای افراد دارای محدودیت های جسمی بسیار مناسب است و از امکاناتی مانند  ویلچر،  افرادی مسلط به خط بریل،زنگ اورژانسی در حمام و سینک توالت با ارتفاع کم تر یا زیادتر می باشد. سرویس اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. در صورت تمایل می توانید  با پرداخت هزینه جداگانه از خدمات واکس کفش، خشک شویی،اتوشویی، دستگاه فکس، فتوکپی و روزنامه برخوردار شوید. هتل دلفین پالاس دارای اینترنت رایگان در تمام مناطق می باشد پارکینگ ایمن و راحت به صورت رایگان در دسترس مهمانان است. پذیرش شبانه روزی پاسخگوی شما است و تحویل اتاق با سرعت مطلوبی انجام می شود. هتل دلفین پالاس را می توانید در تور آنتالیا انتخاب و از آن لذت ببرید.

 

استخر و پارک آبی هتل دلفین پالاس

رستوران های دلفین

رستوران مدیترانه ای هلن: طعم های بی همتا ی غذا های مدیترانه ای مانند غذا های دریایی و سبزیجات با روغن زیتون. رستوران مکزیکی مارگاریتا:  غذا های اصیل مکزیکی با روش های خلاقانه و تند را سرو میکند. رستوران ایتالیایی دولچه ویتا: خوش طعم ترین غذا های ایتالیایی ازجمله پیتزا و پاستا در رستوران دولچه ویتا سرو می شوند. رستوران دریایی بلو فیش: غذا های دریایی فصلی و پیش غذا های لذیذ را سرو میکند. رستوران چینی پکین: غذا های چینی پر ادویه را در رستوران هتل دلفین پالاس میل نمایند. رستوران سوشی دراگون: اگر از طرفداران سوشی و تپانیاکی هستید، این رستوران مکانی ایده آل برای شما خواهد بود. رستوران ترکی اتومن:می توانید از غذا های ترکی لذیذ سرو شده در رستوران اتومن نهایت لذت را ببرند و برای اینکه با دیگر هتل های آنتالیا مقایسه کنید می توانید مقاله هتل آسکا لارا در آنتالیا را مطالعه کنید تا بعد از آن تصمیم به رزرو خود بگیرید.

 

رستوران هتل دلفین پالاس

اتاق های هتل

اتاق های هتل دلفین پالاس به شرح زیر می باشد

اتاق خانواده: این اتاق ها ۴۵ متر مربع وسعت دارند و دارای دو تخت سینگل یا یک تخت بزرگ دابل سایز هستند و چهار بزرگسال همراه سه کودک می توانند در آن اقامت کنند. اتاق استاندارد: اتاق هایی با ۳۰ متر مربع وسعت که دارای یک تخت دابل بزرگ می باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال همراه یک کودک باشند. سوییت جونیور: این اتاق ها مجموعا ۳۶ متر مربع مساحت و دارای یک تخت دابل بزرگ هستند که امکان اضافه کردن تخت به آن نیز وجود دارد و ۲ بزرگ سال همراه یک کودک می توانند در آن اقامت کنند.

 

اتاق های هتل دلفین پالاس

فاصله تا جاذبه های آنتالیا

پریمیوم مال آنتالیا:۶۰۰ متر مسافت آن را می توانید در ۱۰ دقیقه پیاده روی طی کنید. پارک ساحلی لارا :۳ کیلومتر از شما دورتر می باشد که تاکسی شما را بعد از ۱۰ دقیقه می رساند. آبشار لاور دودناین تله کابین از شما ۱۰ کیلومتر دورتر است که تاکسی ۱۸ دقیقه ای شما را می رساند. آکواریوم آنتالیا:۳۲ کیلومتر تا هتل شما فاصله دارد. با تاکسی بعد از ۳۵ دقیقه آن را خواهید دید. پارک پروانه های آنتالیا:۶کیلومتر تا شما فاصله دارد که بعد از ۸ دقیقه تاکسی سواری به آنجا خواهید رسید. آبشار و پارک ملی کرسونلو:۲۴ کیلومتر از شما دورتر است که تاکسی شما را ۳۰ دقیقه ای به آنجا می رساند. پارک آبی آنتالیا:۲۲ کیلومتر تا شما فاصله دارد که ۳۰ دقیقه ای توسط تاکسی به آنجا می رسید. مرکز خرید۵M میگروس:۲۰ کیلومتر از هتل دلفین پالاس آنتالیا دورتر است که با تاکسی ۴۰ دقیقه ای به آنجا می رسید. فرودگاه آنتالیا:۵ کیلومتر با فرودگاه فاصله دارید. تاکسی ۱۸ دقیقه بعد شما را در فرودگاه پیاده خواهد کرد.

هتل دلفین پالاس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
فروشگاه
گاو صندوق
کافی شاپ فضای باز
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
ساحا اختصاصی
قایقرانی
زمین بازی کودکان
زمین تنیس
خدمات زیبایی ناخن
کلاس های بدنسازی
بولینگ ( با هزینه)
بیلیارد (با هزینه)
کتابخانه