هتل رامادا مرتر

هتل رامادا مرتر استانبول Istanbul Ramada Merter Hotel در منطقه مرتر، قلب صنعت نساجی واقع شده است.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل رامادا مرتر استانبول در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. در ۸ کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده است. رستوران الگرو غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد و در طول روز، شما می توانید از نوشیدنی و یا تنقلات سبک در کافه هتل لذت ببرید. هتل رامادا مرتر استانبول Istanbul Ramada Merter Hotel در منطقه مرتر، قلب صنعت نساجی واقع شده است و با منطقه تاریخی سلطان احمد و مرکز نمایشگاه CNR  نیز۸ کیلومتر فاصله دارند. مرکز خرید Kale تنها ۸۰ متر از هتل رامادا مرتر فاصله دارد است. مرکز خرید Marmara Forum فقط در فاصله دو دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارد. هتل رامادا مرتر یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به فرهنگ، کاوش و تاریخ است.

 

هتل رامادا مرتر استانبول

موقعیت هتل رامادا مرتر

خدمات رفاهی هتل رامادا 

برگزاری جلسات و رویدادها با ۱۴۶۸ متر فضای کنفرانس و یک اتاق جلسه. مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی. امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل رامادا مرتر و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در هتل رامادا مرتر نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل رامادا مرتر شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. امکان دسترسی به مناطقی مخصوص برای کشیدن سیگار، قهوه و چای در مناطق مشترک. دسترسی داشتن به تلویزیون در بخش های عمومی هتل. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل در دسترس است. کارکنان چند زبانه هتل رامادا مرتر به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید. جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

 

لابی هتل رامادا مرتر

امکانات تفریحی رامادا 

در هتل رامادا مرتر استخر کودکان و نوجوانان، استخر داخل سالن (تمام سال). مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی و سونا به چشم می خورد. هتل رامادا مرتر دارای کتابخانه و یک کافه می باشد. در تور استانبول این هتل هتل ۵ ستاره خوبی می باشد که می توانید با انتخاب آن از خدمات خوب هتل استفاده کنید.

رستوران هتل

در هتل رامادا مرتر صبحانه بوفه در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود. رستوران پارک: این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام می باشد. خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است که می توانید از خدمات بسیار عالی آن استفاده کنید و لذت ببرید در ضمن برای مقایسه هتل های استانبول ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل بیانچو پرا ما را نیز مطالعه کنید تا از کیفیت آن هتل نیز مطلع شوید.

 

رستوران هتل رامادا مرتر

امکانات اتاق های هتل رامادا  

هتل رامادا مرتر دارای ۲۰۰ اتاق در ۶ طبقه می باشد. تهویه مطبوع و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. ملافه های تمیز، اتو ومیز اتو، گاوصندوق،قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، پنکه سقفی. تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل هتل رامادا مرتر موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

 

اتاق های هتل رامادا مرتر

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

مسجد سلیمانیه :این مسجد حدودا ۲ کیلومتر از شما دورتر است که با ۲۲ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۵ کیلومتر تا هتل لاش استانبول فاصله دارد. مسجد آبی: این مسجد حدودا ۷ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۲۰ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۴۲ دقیقه ای می رسید. ایاصوفیه :حدودا ۸ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۲۶ دقیقه ای به آنجا بروید. خیابان استقلال :تنها ۹ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۲۴ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود. کاخ دلما باغچه : ۱۰ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۲۳ دقیقه ای طی کنید. میدان تکسیم :تنها ۱۰ کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی ۲۸ دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید.  فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول : ۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۱۶ دقیقه ای می رسید. فرودگاه سابیها:۵ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۵۱ دقیقه در راه خواهید بود.

آدرس رامادا

ترکیه، استانبول ۳۴۱۶۰، باسلیولر، مرتر گانگورن، شماره: ۸۳ B/18  ، اسکی لوندرا اسفالت

Eski Londra Asfaltı Cad. No:83 B/18 Merter Güngören, Bahcelievler, 34160 Istanbul, Turkey

هتل رامادا مرتر

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
سالن تلوزیون و فیلم
خدمات تبدیل ارز
پذیرش ۲۴ ساعته
کتابخانه
استخر سرپوشیده
باشگاه بدنسازی
سونا بخار
حمام ترکی
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
اتاق با عایق صدا
صبحانه در اتاق
بالکن اختصاصی
وای فای