هتل رویال الحمرا آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا هتلی با امکانات و خدمات لاکچری در منطقه سیده

به این مقاله امتیاز دهید

هتل رویال الحمرا آنتالیا هتلی ساحلی در منطقه سیده می باشد.

این هتل دارای استخرهای روباز و سرپوشیده نیز می باشد و خدمات اسپا و ماساژ را نیز ارائه می کند. تمامی اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون و ماهواره ،بالکن اختصاصی و صندوق امانات می باشند، برخی از اتاق ها نمایی پانورامیک به سوی دریا دارند. رستوران اصلی هتل صبحانه ، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می دهد. شما می توانید انواع شیرینیجات و کیک را نیز در این رستوران میل کنید. امکانات اسپا شامل حمام ترکی ، سونا و اتاق بدنسازی و خدمات ماساژ می شود. میهمانان می توانند به بازیهای دارت ، تنیس روی میز و والیبال ساحلی نیز بپردازند. برای سرگرمی کودکان نیز در این هتل یک کلوب کوچک بازی وجود دارد. فرودگاه آنتالیا در ۵۷ کیلومتری هتل الحمرا قرار دارد. هتل رویال الحمرا آنتالیا جزو گروه هتل‌های STONE می‌باشد و با مساحتی حدود ۶۰ هزار متر دارای ساحل شنی بی‌نظیر در کرانه دریای مدیترانه است. هتل رویال الحمرا آنتالیا مجلل در سال ۲۰۱۲ بازگشایی شده است. ساحل طلایی دریای مدیترانه از یک سو و باغ‌های سرسبز از سوی دیگر این هتل را به محیطی رویایی برای آرامش مسافران تبدیل کرده است. سازه هتل رویال الحمرا آنتالیا از ۶ طبقه تشکیل شده، که دسترسی به طبقات به وسیله ۱۰ آسانسور امکان‌پذیر است. مسافران محترم تور آنتالیا می توانند از طبیعت منطقه سیده که هتل رویال الحمرا آنتالیا در آنجاست نیز استفاده کنند.

 

هتل رویال الحمرا

موقعیت هتل رویال الحمرا آنتالیا

اتاق های رویال الحمرا آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا در مجموع دارای ۵۷۹ اتاق است که به شرح زیر تقسیم شده‌اند:

۳۹۵ اتاق ممتاز ۴۵ متری،۲۲ جونیور سوییت ۷۰ متری،۶۰ سوئیت الحمرا ۶۳ متری،۴۸ اتاق خانوادگی دوبلکس ۸۰ متری،۴۶ اتاق خانوادگی متصل به هم ۷۲ متری،۳ کینگ سوییت ۱۳۷ متری،۵ اتاق ویژه معلولین که می توانید بنا به خاص و شرایط خود از یکی از این تایپ های اتاقی استفاده کنید همچنین برای دیدن دیگر هتل های ما می توانید مقاله هتل کرون پلازا آنتالیا را نیز به دقت مطالعه کنید تا از امکانات و اطلاعات آن نیز بهرمند شوید.

 

اتاق های هتل رویال الحمرا آنتالیا

رستوران‌های رویال الحمرا

رستوران اصلی هتل رویال الحمرا آنتالیا: صبحانه، ناهار، شام را به سبک بوفه سرو می‌کند. رستوران BISTRO: سرو LATE BREAKFAST و  MIDNIGHT SNACK. اسنک رستوران MOONLIGHT: سرو چای، قهوه، کیک، پیتزا و ساندویچ. رستوران LILI: سرو کیک‌های خوشمزه در طول روز. رستوران آلاکارته FETTUCINI: سرو غذاهای ایتالیایی. رستوران آلاکارته MIYAKO: سرو غذاهای چینی. رستوران آلاکارته KUZINE: سرو غذاهای ترکی. رستوران آلاکارته CAPTAIN: سرو غذاهای دریایی. رستوران آلاکارته LA VIVA FIESTA: سرو غذاهای مکزیکی

 

رستوران هتل رویال الحمرا آنتالیا

امکانات تفریحی و ورزشی هتل رویال الحمرا

هتل رویال الحمرا آنتالیا دارای استخر روباز با ۳ سرسره آبی، استخر سرپوشیده و ۲ استخر مخصوص کودکان (با سرسره های آبی) می‌باشد. هتل رویال الحمرا آنتالیا دارای مرکز SPA مجهزی است که دارای امکاناتی نظیر حمام ترکی،حمام بخار، سونا، جکوزی، ماساژ و … می‌باشد. همچنین تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت، ایروبیک، واترپلو،تیراندازی و بولینگ نیز از جمله امکانات ورزشی هتل رویال الحمرا می‌باشند. کودکان هم می‌توانند از خدمات باشگاه کودکان، نمایشگاه کودکان و مینی دیسکو لذت ببرند.

هتل-رویال-الحمرا-آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
پارک آبی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای