هتل ریوا استانبول

این هتل ۴ ستاره فقط ۳ دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال فاصله دارد و از این رو یک انتخاب خوب به حساب می آید.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ریوا استانبول و مشخصات آن

هتل ریوا استانبول ۴ ستاره فقط ۳ دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق های هتل ریوا مجهز به اینترنت Wi-Fi ، تهویه کننده هوا،حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو میباشند. رستوران هتل غذاهای ترکی سرو می کند. خدمات هتل ریوا استانبول به صورت ۲۴ ساعته می باشد. همچنین ترانسفر به فرودگاه آتاتورک از طریق اتوبوس از این هتل امکان پذیر است. خیابان استقلال و فروشگاههای آن فاصله کمی با این هتل دارند. میدان تقسیم و ایستگاه متروی آن برای رفتن به سمت اماکن تاریخی و موزه های استانبول در نزدیکی این هتل قرار دارند. بیوغلو برای افرادی که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند منطقه مناسبی می باشد. وقتی حرف از تکسیم می شود، هتل های متفاوتی به ذهنمان می رسد. هتل ریوا تکسیم تنها ۳ دقیقه با این میدان و خیابان معروف استقلال فاصله دارد. این هتل در منطقه تالیمهانه قرار گرفته که یعنی می توانید از خیابان های قدیمی در کنارتان لذت ببرید. همه چیز در کنار هتل از رستوران گرفته تا ایستگاه مترو و اتوبوس وجود دارد.

 

هتل ریوا

موقعیت ریوا استانبول

خدمات رفاهی هتل

هتل ریوا استانبول خدمات راهنما به شما ارائه می دهد که می توانید هر سوالی بابت استانبول داشتید از او بپرسید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته کار می کند که نگرانی رفت و آمد شما را به طور کل از بین برده است. شما می توانید از هتل ریوا استانبول ماشین اجاره کنید. اگر از جای دیگری اجاره کرده اید، از پارکینگی که در اختیارتان گذاشته می شود استفاده کنید. به طور کل در هتل سیگار کشیدن ممنوع می باشد اما برای این کار جای مشخصی تعبیه شده است. افرادی که برای کار به استانبول آمده اند، می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنند. البته برای ملاقات های کاری، اتاق هایی در هتل ریوا استانبول وجود دارد که می توانیدجلسات کاری برگذار کنید. همچنین خدمات خشکشویی و اتوشویی در هتل ریوا استانبول وجود دارد. در بخش پذیرش، انبار چمدان وجود دارد که اگر پروازتان دیرتر ساعت خروج بود می توانید با خیال راحت چمدان هایتان را آن جا بگذارید. خدمات تبدیل پول نیز در هتل ریوا استانبول وجود دارد. در صورت درخواست می توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل نیز با مبلغی جداگانه استفاده کنید. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و ساعت خروج از آن ۱۲:۰۰ می باشد همچنین برای مقایسه با دیگر هتل های ما می توانید مقاله هتل فرونیا استانبول را بخوانید و از امکانات آن نیز مطلع شوید. 

 

رستوران هتل ریوا استانبول

امکانات اتاق های ریوا

هتل ریوا استانبول ۷۱ اتاق دارد که همگی دارای تهویه هوا هستند. از گاوصندوق کوچکی که در داخل اتاق تان تعیبه شده می توانید استفاده نمایید. تلویزیون صفحه تخت، سشوار و یخچال کوچک نیز در اتاق ها وجود دارد. اینترنت وای فای رایگان با پوشش خوبی در اتاق ها قابل استفاده است. سیستم روشنایی اتاق ها به گونه ای ایجاد شده که حس راحتی به مهمانان بدهد. روزنامه و میز کار نیز از دیگر امکانات اتاق های هتل ریوا استانبول هستند. سرویس حمام تجهیز شده است و تمام وسایل بهداشتی نظیر شامپو، صابون و … در آن ها وجود دارد. اتاق هایی مجزا برای افراد ناتوان و کم توان دارد و اگر سیگار می کشید، اتاق هایی نیز برای شما مهیا می باشد. در تور استانبول حتما این هتل را مد نظر قرار دهید.

 

اتاق های هتل ریوا استانبول

فاصله با برخی از جاذبه های استانبول

میدان تکسیم: تنها ۲ دقیقه پیاده روی دارد که همین هم از ویژگی های برتر هتل ریوا استانبول می باشد. خیابان استقلال: تنها ۴۰۰ متر با شما فاصله دارد که به راحتی از میدان تکسیم می توانید به آن جا برسید. مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴۰۰ متر است که می توانید ۶ دقیقه ای با پای پیاده به آن جا برسید. برج ساعت دلما باغچه: ۱ کیلومتر با شما فاصله دارد اگر پیاده به آن جا بروید ۱۶ دقیقه، و با تاکسی ۱۰ دقیقه ای به آن خواهید رسید. کاخ دلما باغچه: ۳ کیلومتر با شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۱۰ دقیقه ای طی کنید. مسجد ایا صوفیه : حدودا ۶ کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی ۲۰ دقیقه ای به آنجا بروید.

 

کافه بار هتل ریوا استانبول

آدرس هتل

استانبول، بیوغلو، تکسیم تالیمانه، پلاک ۸

Aydede Cad. No:8 Talimhane Taksim, Beyoglu, 80090 İstanbul, Turkey

هتل ریوا استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
صبحانه