هتل ریکسوس قونیه

هتل ریکسوس قونیه یکی هتل ۵ ستاره بسیار زیبا و جزء هتل های زنجیره ای ریکسوس می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ریکسوس قونیه در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع واقع در موقعیتی ایده آل از مرکز شهر قونیه قرار گرفته است.

میهمانان این مجموعه از هر طرف یکی از مناسب ترین موقعیت های مکانی ممکن را در دسترس خواهند داشت. از یک طرف فاصله حداکثر ۲۰ کیلومتری تا بخش مرکزی قونیه،دسترسی آسان به ترمینال اتوبوس و مهمتر از آن، مسافت کوتاه تا فرودگاه شهر این معنی را می دهد که میهمانان این هتل پنج ستاره در مدت اقامت برای گردش در شهر و بازدید از تمامی دیدنی ها و جاذبه های آن شرایط مناسبی را خواهند داشت. به عنوان مثال پارک بُسنا هَرشِک در فاصله یک پیاده روی ۱۰ دقیقه ای از این مجموعه حضور دارد. امکانات بخش سلامتی و فعالیت های ورزشی این مجموعه پنج ستاره یکی دیگر از نقاط قوت آن خواهد بود و به شکل تمام و کمال پذیرای میهمانان مشتاق می باشد. برای اشاره به امکانات این باشگاه می بایست به مواردی همچون استخرهای شنای سرپوشیده و فضای باز، یک باشگاه تناسب اندام، زمین تنیس، زمین فوتبال، سالن اسکواش،سالن ورزشی و همچنین یک مسیر مناسب برای دویدن را مثال زد. مرکز اسپای هتل نیز ارائه کننده انواع ماساژ و روش های درمانی و مراقبت از زیبایی می باشد. در مورد برخی دیگر از امکاناتی که هتل ریکسوس قونیه در مدت اقامت میهمانانش در اختیار آنها قرار می دهد می بایست به اتاق های مجهز به امکانات وی آی پی،سوئیت ماه عسل، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر به ویژه فرودگاه شهر قونیه،سالن ها و اتاق های مناسب به منظور برگزاری جلسات کاری و انواع جشن ها و مجالس،اجرای برنامه های سرگرم کننده در رستوران ها و بارها و همچنین ارائه غذاهای مناسب برای میهمانانی که تمایل به میل کردن غذاهای رژیمی دارند اشاره نمود. همچنین فاصله ساختمان هتل ریکسوس قونیه تا فرودگاه قونیه در حدود ۱۰ کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله تاکسی در حدود ۳۰ دقیقه و به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی در حدود ۴۰ دقیقه به طول می انجامد.

 

ریکسوس قونیه

موقعیت هتل ریکسوس قونیه

اتاق های هتل ریکسوس

هتل ریکسوس قونیه از ۲۷۵ اتاق و سوئیت مجهز و دلباز تشکیل یافته است. طراحی ویژه ، وسایل و مبلمانی زیبا ، محیطی سرشار از آسایش را برای مسافران فراهم کرده. هتل ریکسوس با در اختیار داشتن اتاق ها و سوئیت ها متنوع،حق انتخاب های پر تعدادی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شرایط مناسبی را برای اقامت زوج های جوان،خانواده های کم جمعیت سه نفره و همینطور اتاق های خانوادگی و سوئیت های مجلل و اتاق هایی که به امکانات کامل رفاهی برای پذیرایی از افراد معلول مجهز شده اند را آماده سازی کرده است. انواع اتاق های استاندارد، اتاق های کرنر، سوپریور سوئیت، فمیلی سوئیت و پرزیدنشال سوئیت نام کلیه گزینه های اقامتی موجود در این هتل می باشند و همگی به امکانات رفاهی و آسایشی پر تعدادی همچون فضای وسیع، قسمت نشیمن، سیستم تهویه مطبوع هوا،مینی بار، دستگاه پخش بلوری در صورت درخواست میهمانان و نیز امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان مجهز هستند.در تور قونیه این هتل ۵ ستاره زیبا می تواند خاطره ساز سفر شما باشد.

 

اتاق های هتل ریکسوس قونیه

رستوران و کافه های ریکسوس

تعداد دو مورد رستوران و همینطور تعداد شش بار از جمله امکانات بخش پذیرایی در هتل ریکسوس قونیه به حساب می آیند. سرآشپز و کادر خبره تمامی این رستوران ها و بارها در تمامی مدت با کلی نوشیدنی و غذا از میهمانان خود پذیرایی خواهند کرد و در این فرصت، دستچینی از بهترین غذاهای ترکی و بین المللی را تدارک دیده و سرو می کنند و کافه های هتل نیز بهترین نوشیدنی های روز دنیا را به شما عزیزان ارائه میدهد که بسیار عالی است و همچنین می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های این منطقه مقاله هتل نووتل قونیه را نیز مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

رستوران هتل ریکسوس قونیه

هتل ریکسوس قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
مراقبت کودک
فروشگاه
فضای سبز
سونا
پارکینگ
کافی نت
اتاق ماساژ
زمین تنیس
تاکسی سرویس
گاو صندوق
آسانسور
سالن بدنسازی
میز بیلیارد
لاندری
استخر
آرایشگاه
آمفی تأتر
صبحانه
وای فای