هتل سما ۱ قشم

هتل سما ۱ قشم یک هتل ۳ ستاره اقتصادی و زنجیره ای در جزیره قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل سما ۱ قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل سما ۱ قشم با محیطی آرام در بهترین نقطه شهر قشم واقع شده است نزدیکی هتل سما ۱ ارزان قیمت به مراکز خرید، برنامه های مختلف تفریحی و گردشگری اعم از ترانسفر و گشت کامل جزیره،مدیریت و کادر مجرب و کارآزموده افتخار دارد با پذیرایی از میهمانان محترم لحظاتی بیاد ماندنی در جزیره عجایب هفتگانه خلیج تا ابد فارس به ارمغان آورد. همچنین هتل برای رفاه حال میهمانان گرامی با افتتاح رستوران و فست فود آماده خدمت رسانی می باشد هتل سما ۱ ارزان قیمت در سال ۱۳۹۱ در یک محیط دنج و آرام در بهترین نقطه جزیره قشم ساخته شده است این هتل ۵ طبقه که در سال ۱۳۹۴ مورد نوسازی قرار گرفته،در حال حاضر ۲۹ باب اتاق و سوئیت دارد هرچند در اتاق های هتل صندوق امانات جداگانه وجود ندارد،اما شما می توانید از صندوق امانات داخل لابی برای امن نگه داشتن وسایل ارزشمندتان استفاده کنید اما این تنها خدماتی نیست که در لابی ارائه می شود؛تلفن،تلویزیون،اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی هم در این بخش از هتل سما ۱ قشم در نظر گرفته شده است هتل سما ۱ قشم تسهیلات خوبی هم برای رفت و آمد مسافران تهیه دیده که از آن جمله می توان به آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس و ترانسفر رفت با هزینه اشاره کرد لازم به ذکر است که در رستوران هتل تنها صبحانه سرو می شود که می توانید صبح ها از ساعت ۶ الی ۹ در آنجا صبحانه خود را میل کنید همچنین برای قیمت هتل سما ۱ قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا ارزان ترین قیمت هتل سما ۱ قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این هتل سه ستاره پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

راهروی هتل سما 1 قشم

موقعیت هتل سما ۱ قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل سما ۱ قشم در بلوار ولیعصر بنا شده و فاصله آن تا ساحل و اسکله شهید ذاکری قشم چیزی در حدود ۱۰ دقیقه با ماشین می باشد و برای خرید های خود نیز باید همین مسافت را سپری کنید و در نزدیکیه هتل سما ۱ قشم مرکز خریدی دیده نمیشود اما موقعیت این هتل برای مسافرانی که در شهر کار دارند بسیار عالی می باشد که بسته به نوع سفرتان می توانید قیمت هتل سما ۱ قشم را در فصول مختلف سال ارزان خریداری کنید.

اتاق های هتل سما ۱ قشم

هتل سما ۱ قشم اتاق های دوتخته و سه تخته لوکس و نیز سوئیت های یکخوابه سه تخته لوکس و دوخوابه چهار تخته لوکس دارد. برای رفاه هر چه بیشتر مهمانان در واحدها امکاناتی چون آشپزخانه، چای ساز،یخچال و آب رایگان، مینی بار با هزینه، صبحانه و مبلمان در نظر گرفته شده است.همچنین شما به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی،روم سرویس و سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش دسترسی خواهید داشت. برای سرگرم شدن هم تلویزیون و اینترنت در اتاق ها وجود دارد.لازم به ذکر است می توانید برای مقایسه دیگر هتل های جزیره مقاله هتل بهشت قشم را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل سما 1 قشم

رستوران هتل سما ۱ قشم

این را هم باید اضافه کرد که رستوران هتل سما ۱ قشم فقط صبحانه در آن سرو می شود و مسافران گرامی در حال حاضر برای صرف نهار و شام باید به رستوران های دیگر بروند کافی شاپ هتل سما ۱ قشم نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم میزبان مسافران است در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

کافی شاپ هتل سما 1 قشم

قوانین و مقررات هتل سما ۱ قشم

ساعت تحویل دادن هتل سما ۱ قشم  ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل سما ۱ ارزان قیمت ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل سما ۱ قشم ارزان قیمت بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بها سرویس اضافه تعلق خواهد گرفت.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل سما ۱

همانطور که گفتیم هتل سما ۱ قشم دسترسی خوبی به مراکز تجاری قشم دارد. برای نمونه بازار قدیم، مراکز خرید پردیس، ستاره، خلیج فارس و سیتی سنتر تنها ۴ دقیقه از هتل شما دور هستند. قلعه پرتغالی ها نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته و اگر می خواهید به فرودگاه جزیره بروید؛ باید ۴۷ دقیقه در راه باشید. هرچند فاصله هتل از دریا زیاد نیست، اما اگر اهل پیاده روی نیستید در مدت زمانی کوتاه با ماشین به ساحل دریا می رسید. ۱-فاصله هتل سما ۱ قشم تا فرودگاه ۵۰ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۳ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۵۱ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۳ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۴۰ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۴ دقیقه با ماشین ۷-فاصله هتل سما ۱ تا درگهان قشم ۲۳ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بازار قدیم قشم ۲۷ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۶ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا کلانتری مرکزی ۳ دقیقه با ماشین

شماره تلفن هتل سما ۱ قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل سما ۱ قشم ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل سما 1 قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون در اتاق
پاورسوئیچ
آب رایگان
حمام
لابی
نمازخانه
خدمات تهیه بلیط
لاندری (خشکشویی)
وای فای
آشپزخانه
مینی بار با هزینه
چای ساز
لوازم بهداشتی
گیم نت
تاکسی سرویس
پذیرش ۲۴ ساعته
صندوق امانات
یخچال
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
روم سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
پاورسوئیچ
کافی شاپ
آژانس مسافرتی
آسانسور
صبحانه