هتل سنسیتیو پریمیوم

هتل سنسیتیو پریمیوم یکی از هتل های زیبای شهر آنتالیا واقع در منطقه بلک می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل سنسیتیو پریمیوم و مشخصات آن

هتل سنسیتیو پریمیوم در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده است. هتل سنسیتیو پریمیوم ۵ ستاره در ۵ طبقه و در سال ۲۰۱۶ در مجاورت دریای مدیترانه احداث گردیده است. ساحل شنی اختصاصی هتل نیز به طول ۱ کیلومتر در فاصله نه چندان دوری از هتل قرار دارد. سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. هتل سنسیتیو پریمیوم با دارا بودن چهارصد و دو اتاق مجهز و لوکس در تمامی ایام سال میزبان مسافران تور آنتالیا است. امکان رزرو آنلاین و اینترنتی اتاق های هتل سنستیو پریمیوم ریزورت از جمله بهترین ویژگی های این هتل می باشد. برای اقامت در آنتالیا می تواند از طریق سایت ما از دکوراسیون اتاق ها دیدن نماید و اتاق مورد نظر خود را رزرو نماید. از دیگر ویژگی های این هتل زیبا و بزرگ خدمات فوق العاده این هتل است که به مسافران ارائه می شود. در تور آنتالیا این هتل زیبا آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد.

 

لابی هتل سنسیتیو پریمیوم

موقعیت هتل سنسیتیو پریمیوم

اتاق های هتل

هتل سنسیتیو پریمیوم در مجموع دارای ۴۰۲ اتاق است که به شرح زیر تفکیک می‌شود.

۳۳۹ اتاق استاندارد ۳۶ متری،۵۹ اتاق خانوادگی ۴۸ متری،۴ سوئیت ۸۰ متری تمامی اتاق‌ها مجهز به بالکن، مینی بار،تلویزیون LED، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات،سرویس حمام می‌باشند که با توجه به هزینه کم برای این هتل بسیار عالی به نظر می رسد و اگر به دونبال رزرو هتلی بهتر هستید پیشنهاد میکنیم مقاله هتل آستریا کرملین را مطالعه کنید تا با امکانات آن نیز به خوبی آشنا شوید.

 

اتاق های هتل سنسیتیو پریمیوم

رستوران ها ی هتل سنسیتیو پریمیوم

این هتل در مجموع دارای ۱ رستوران اصلی و ۳ رستوران آلاکارته است که به شرح زیر می‌باشد:

رستوران اصلی (صبحانه،صبحانه دیرهنگام،ناهار و شام) سرویس دهی ۲۴ ساعت،رستوران آلاکارته عثمانی (ارائه دهنده انواع غذاهای ترکی)،رستوران آلاکارته ایتالیایی (ارائه دهنده انواع غذاهای ایتالیایی)،رستوران آلاکارته فیش (ارائه دهنده انواع غذاهای دریایی) لازم به ذکر است ساعت خدمات رستوران های آلاکارته از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ می‌باشد.

 

رستوران هتل سنسیتیو پریمیوم

کافه‌ سنسیتیو

این هتل دارای ۴ کافه است که به شرح زیر می‌باشد:

اسنک بار ساعت ارائه خدمات از ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰،کافه شیرینی ساعت ارائه خدمات از ۱۰:۰۰ الی ۱۶:۰۰،کافه لابی سرویس دهی ۲۴ ساعت،کافه دیسکو ساعت ارائه خدمات از ۲۳:۰۰ الی ۰۲:۰۰

امکانات تفریحی

هتل سنسیتیو پریمیوم دارای یک استخر استاندارد روباز یک استخر سرپوشیده و یک استخر کودک می‌باشد. هتل دارای پارک آبی و ساحل اختصاصی شنی می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. زمین بسکتبال، والیبال ساحلی، باشگاه بدنسازی،پیلاتس، تنیس، بولینگ، بیلیارد، زمین بازی را دارا می باشد. خدمات تفریحی شبانه از جمله کنسرت، دیسکو، نایت کلاب، نمایش، جشن های شبانه، موزیک زنده و سینما می‌باشد. خدمات SPA در این مجموعه شامل ماساژ، حمام ترکی و پکیج های مراقبت از پوست و مو می باشد.

 

استخر های هتل سنسیتیو پریمیوم

موقعیت جغرافیایی هتل سنسیتیو پریمیوم

فاصله هتل سنسیتیو تا مرکز آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۰ کیلومتر است.

نکاتی در مورد اقامت در هتل سنسیتیو پریمیوم 

پذیرش مسافر در هتل سنستیو پریمیوم آنتالیا به صورت بیست و چهار ساعته انجام می شود. نمی توان در اتاق های مخصوص مهمان استعمال دخانیات از جمله سیگار انجام داد. نگهداری حیوانات خانگی در اتاق های هتل و دیگر مکان های عمومی آن مجاز نیست. قیمت رزرو اتاق در هتل سنستیو پریمیوم آنتالیا معمولاً رقمی مشخص و منطقی است.  اگر برای موج سواری و غواصی به آنتالیا می روید، هتل سنستیو پریمیوم یک انتخاب خوب است. 

 

نمایی از هتل سنسیتیو پریمیوم

هتل سنسیتیو پریمیوم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای
بار
صندوق امانات