هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

هتل سوئنو دلوکس آنتالیا یکی از هتل های لاکچری در منطقه بلک

به این مقاله امتیاز دهید

هتل سوئنو دلوکس آنتالیا هتلی ساحلی در منطقه بلک می‌باشد.

فاصله هتل سوئنو دلوکس آنتالیا تا دریا صفر بوده و دارای ساحل اختصاصی است. هتل سوئنو دلوکس آنتالیا دارای تمام امکانات یک هتل ۵ ستاره ترکیه میباشد که شامل استخرهای روباز،سونا،جکوزی،سالن تئاتر،سینما،سالن آمفی تئاتر،سالنهای تناسب اندام اتاقهای لوکس و مدرن و ویلاهای انحصاری مدرن و … میباشد. هتل ۵ ستاره هتل سوئنو دلوکس آنتالیا دارای اطاقهای استاندارد راحت و کامل که دارای یخچال و فریزر تلویزیون،حمام شیک و  دسترسی به اینترنت در اتاق و دارای یک مبل است که می تواند به عنوان یک رختخواب راحت برای بزرگسالان استفاده شود و اتاقهای استاندارد هتل سوئنو از دو اتاق خواب مجزا تشکیل شده است. در تور آنتالیا این هتل لاکچری را از دست ندهید.

 

هتل سوئنو دلوکس

موقعیت هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

اتاق های هتل سوئنو دلوکس 

(اتاقهای استاندارد هتل سوئنو دلوکس آنتالیا) یا از یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره بهره میبرد. LAKE FAMILY AND STANDARD ROOMS اطاقهای  لوکس و مجلل اطراف استخر که اصلاحآ به آن خانه های دریاچه ای میگویند میتوانید تصور کنید اگه یکی از این خانه های دریاچه ای هتل سوئنو را در اختیار داشته باشید لذت یک خاطره فراموش نشدنی در یکی از هتلهای آنتالیا را تجربه خواهید نمود. SUITE ROOMS سوئیتهای هتل سوئنو دلوکس آنتالیا دارای  تخت خواب و اطاق استراحت و حمام  تلویزیون ماهواره ای دو کاناله ،بار و دارای ۲ تخت میباشد.

 

اتاق های هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

رستورانهای هتل 

رستوران هتل سوئنو دلوکس آنتالیا به اسم SIDE STREET FLAVORS که غذاهای زیر در آن سرو میشود،آشپزی سنتی ترکیه قنادی، راویولی ترکیه،ساندویچ، همبرگر، نان شیرینی حلقوی ترکیه،پیتزا، پیتزا ترکی، Doner کباب،سوشی و بسیاری دیگر …رستوران اصلی هتل سوئنو دلوکس آنتالیا:این رستوران هتل سوئنو با ظرفیت ۹۰۰ نفری خود خدمات ۲۴ ساعت شبانه روزی را به شما با صبحانه، نهار، شام میان وعده ارائه میدهد،همچنین می توانید برای دیدن هتل های لوکس دیگر مقاله هتل رویال الحمرا آنتالیا را دنبال کنید.

 

رستوران هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

امکانات ورزشی و تفریحی سوئنو

هتل سوئنو دلوکس بلک دارای مرکز تناسب اندام و SPA با طراحی مدرن و با مساحت ۵۳۲۵ متر مربع می‌باشد. ۶ حمام متفاوت، ۶ سونا، ۵ سونای بخار، ۲۵ اتاق درمان و ۲ فضای VIP است که در ۲ طبقه بنا شده است. همچنین مرکز تناسب اندام، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، اتاق نمک، حمام لجن، اتاق شراب، سونای روسی،اتاق برف و شن و ماسه، مرکز زیبایی و بهداشت پوست، از دیگر امکانات مرکز مجهز SPA هتل می‌باشند. زمین گلف، زمین فوتبال، زمین تنیس، واتر پلو، والیبال، بسکتبال و دیگر ورزشها در اختیار میهمانان این هتل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل سوئنو دلوکس بلک می‌توان به زمین بازی کودکان،مینی کلاب سر پوشیده و فضای باز ویژه کودکان و نگهداری کودک،سالن همایش با مساحت ۲۵۸۴ متر مربع با گنجایش ۳۶۰۰ نفر و سینما اشاره کرد. هتل سوئنو دلوکس بلک در فاصله ۴ کیلومتری مرکز منطقه بلک واقع شده است. همچنین هتل سوئنو دلوکس آنتالیا از فرودگاه آنتالیا ۲۱ کیلومتر فاصله دارد.

 

استخر سر پوشیده هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
فروشگاه
بالکن عمومی
اتاق VIP
استخر سرپوشیده
استخر روباز
پارک آبی
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
تنیس
ماساژ
جکوزی
حمام ترکی
پینگ پونگ
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
حوله رایگان در اتاق
کافی شاپ
سرویس در اتاق
رستوران
شیرینی و شکلات
اسنک بار
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای