هتل سورملی استانبول

یکی از هتل های مورد علاقه ایرانیان که همواره خدمات و قیمت خوبی را به مسافران ارائه میکند

به این مقاله امتیاز دهید

هتل سورملی استانبول در محله تجاری تفریحی شیشلی قرار دارد. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های مدرن مجهز به اینترنت Wi-Fi مینی بار، میزکار می باشند. خدمات هتل سورملی استانبول به صورت ۲۴ ساعته می باشد. هتل دارای استخر روباز و تراسی برای سرو غذا و عصرانه می باشد. هتل سورملی استانبول ۱.۶ کیلومتر از مرکز خرید جواهر فاصله دارد. کاخ ییلدیز و خیابان استقلال کمتر از ۳.۲ کیلومتری این هتل می باشند. پارکینک اختصاصی این هتل به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. همچنین ۱٫۶ کیلومتر از بازار Cevahir و ۹۰۰ متر از ایستگاه مترو Gayrettepe فاصله دارد. کاخ ایلیدز و خیابان استقلال کمتر از ۳ کیلومتر با هتل سورملی استانبول Surmeli Istanbul Hotel فاصله دارند. برای دسترسی به فرودگاه بین المللی آتاتورک باید فاصله ۱۸ کیلومتری را طی کنید. در تور استانبول هتل سورملی را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

 

هتل سورملی

موقعیت هتل سورملی استانبول

خدمات رفاهی هتل سورملی

برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و ۱۵ اتاق جلسه در هتل سورملی استانبول. مرکز تجاری و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود. می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل سورملی استانبول شامل نظافت روزانه می باشد. دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی. سالن آرایش و زیبایی، خدمات تبدیل ارز در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

امکانات تفریحی سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول دارای استخر کودکان، استخر در فضای باز (فصلی)،جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)،مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی و سونا به چشم می خورد دارای کافه می باشد که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند.

 

استخر هتل سورملی

رستوران هتل سورملی

صبحانه در هتل سورملی استانبول بوفه و اختیارتان قرار می گیرد و هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۱۰:۰۰ صبحانه سرو می شود. رستوران روگا: این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی برای صبحانه، ناهار و شام می باشد. خدمات اتاق ۲۴ ساعته هتل سورملی استانبول در دسترس است که می توانید از غذاهای بسیار عالی آن لذت ببرید و نوش جان بفرمایید در ضمن می توانید مقاله سوئیس هتل بسفروس شال و کلاه سفر را نیز دنبال کنید تا این هتل ها را با هم مقایسه فرمایید و بعد از آن اقدام به رزرو هتل خود در استانبول کنید.

 

رستوران هتل سورملی استانبول

امکانات اتاق های هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول که دارای ۲۰۱ اتاق در ۱۲ طبقه می باشد امکاناتی از قبیل دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، روزنامه های رایگان.گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، سرویس خواب با کیفیت. منوی بالش، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. علاوه بر این، اتو و میز اتو در صورت درخواست، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل سورملی استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید.

 

اتاق های هتل سورملی استانبول

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا ۵ کیلومتر از شما دورتر است که با ۲۰ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۵ کیلومتر تا هتل لاش استانبول فاصله دارد. مسجد آبی: این مسجد حدودا ۷ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۲۶ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۴۴ دقیقه ای می رسید. ایاصوفیه: حدودا ۷ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۲۷ دقیقه ای به آنجا بروید. خیابان استقلال: تنها ۴ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۱۶ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود. کاخ دلما باغچه: ۹ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۱۱ دقیقه ای طی کنید. فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول: ۹ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۴۷ دقیقه ای می رسید. فرودگاه سابیها: ۶ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۴۹ دقیقه در راه خواهید بود.

آدرس سورملی

ترکیه، استانبول/ گایرتیپ شماره: ۳ بلوئنت تارکان سوکاک Prof. Dr. Bulent Tarcan Sokak No:3 Gayrettepe Istanbul Istanbul

هتل سورملی استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
باشگاه بدنسازی
وای فای
صبحانه