هتل شمس قشم

هتل شمس قشم یک هتل ۳ ستاره ارزان قیمت و اقتصادی در جزیره می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل شمس قشم ارزان قیمت و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل شمس قشم ارزان قیمت واقع در خیابان فلسطین در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۸۸ مورد بازسازی قرار گرفت هتل شمس قشم ارزان قیمت با محیطی آرام و دلنشین در نزدیکی ساحل غربی جزیره در ۴ طبقه بنا و دارای ۲۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد موقعیت مکانی هتل شمس قشم ارزان قیمت موجب دسترسی آسان به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار ستاره و فردوسی گردیده است هتل شمس با امکانات و تجهزات مناسب و پرسنلی آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد هتل شمس قشم ارزان قیمت توانسته امکانات مطلوبی را فراهم کند تا آسایش میهمانان در طول مدت اقامت تامین گردد از جمله این امکانات رفاهی می توان اشاره کرد به تلفن،تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،تهویه مطبوع،صندوق امانات،بالکن(برخی از واحدهای اقامتی)،اینترنت بی سیم در لابی(با حجم ترافیک محدود)،آسانسور،کافی شاپ و دیگر امکانات که در هنگام ورود به این هتل به چشم خواهد آمد اما نباید این نکته را فراموش کرد که منطقه قشم به دلیل امکانات کم هتل های آن نیز پیشرفت چندانی نداشته اند و نباید از هتل های اینمنطقه انتظار چندانی داشت اما روی هم رفته برای این منطقه با کیفیت به حساب می آیند همچنین برای قیمت هتل شمس قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل شمس قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل شمس قشم پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

لابی ورودی هتل شمس قشم

موقعیت هتل شمس قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل شمس قشم در نزدیکیه بلوار ژئو پارک بنا شده است و فاصله چندانی تا ساحل ندارد و می توانید به راحتی خودتان را به ساحل زیبای قشم برسانید و نزدیکترین مرکز خرید به هتل شمس قشم ستاره قشم می باشد که با تاکسی می توانید برای خریدهای خود اقدام کنید لازم به ذکر است این هتل در فصول مختلف سال قیمت های مختلفی دارد اما در کل جزء هتل های ارزان قیمت منطقه به حساب می آید که اگر به دنبال این سبک از هتل ها هستید پیشنهاد میکنیم حتما در تور قشم خود هتل شمس قشم را انتخاب کنید.

اتاق های هتل شمس قشم

هتل شمس قشم دارای ۲۰ اتاق برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران به شرح زیر است اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای اقامت ۲ نفر تهیه دیده شده است اتاق های ۳ تخته و ۴ تخته خانوادگی که برای رفاه حال خانوادها ترتیب دیده شده است و تمامیه اتاق های فوق نیز دارای امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، تهویه مطبوع، صندوق امانات،بالکن (برخی از واحدهای اقامتی)، اینترنت بی سیم در لابی (با حجم ترافیک محدود)، می باشد.

 

اتاق های هتل شمس قشم

رستوران و کافی شاپ هتل شمس

متاسفانه هتل شمس فاقد رستوران در هتل می باشد و صبحانه در لانژ هتل سرو می شود و مسافران گرامی برای صرف نهار و شام می توانند از رستوران های اطراف هتل استفاده کنند کافی شاپ هتل شمس قشم نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای بسیار خوشمزه با دیزاین بسیار عالی از میهمانان خود پذیرایی می کند در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

قوانین و مقررات هتل شمس قشم

ساعت تحویل دادن هتل شمس ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل شمس قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان محاسبه می‌گردد.همچنین می توانید برای رزرو هتل های بهتر در جزیره قشم و دیدن اطلاعات آن مقاله هتل آتامان قشم را نیز مطالعه کنید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل شمس

یکی از مقصدهای اکثر مسافران جزیره قشم مراکز خرید و بازارهای آن است که با تنوع محصولات و قیمت های مناسب نظر مسافران را به خود جلب می کنند. هتل شمس قشم ارزان قیمت گزینه ای مناسب برای مسافرانی است که به خرید علاقه دارند زیرا فاصله کمی تا مراکز خرید ستاره، فردوس، پردیس و خلیج دارد،همچنین هتل به ساحل دریا نیز به آسانی دسترسی دارد. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۱ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۶ دقیقه با ماشین ۳-فاصله هتل شمس تا قلعه لافت ۵۱ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۶ دقیقه با ماشین ۵-فاصله هتل شمس تا دره ستارگان ۴۱ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۹ دقیقه پیاده ۷-فاصله تا درگهان قشم ۲۵ دقیقه با ماشین ۸-فاصله هتل شمس تا بازار قدیم قشم ۲۹ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا بیمارستان تامین اجتماعی ۵ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله هتل شمس تا کلانتری مرکزی ۳ دقیقه با ماشین در کا این هتل یکی از هتل های می باش که به جاذبه های گردشگری و مناطقی که مورد نیاز شما می باشد بسیار نزدیک است و ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای اقامت خود ایم هتل را مد نظر قرار دهید

شماره تلفن هتل شمس قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل شمس  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل شمی قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
حمام
لابی
خدمات تور
صبحانه
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
بالکن
مینی بار با هزینه
صندوق امانات
وای فای
یخچال
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
لوازم بهداشتی
آسانسور
پذیرش ۲۴ ساعته