هتل شهریار قشم

هتل شهریار قشم یک هتل ۳ستاره مناسب و اقتصادی برای رزرو در جزیره می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل شهریار قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل شهریار قشم ارزان قیمت در واپسین روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است و از مزایای هتل شهریار قشم می‌توان به دسترسی آسان به مراکز تجاری و ساحل زیبای خلیج فارس اشاره نمود این هتل در ۴ طبقه و ۴۲ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد یک لابی شیک با مبلمان راحت،دکوراسیون مدرن و دیوارهای زیبای چوبی هم در همان ابتدای ورود شما به هتل شهریار قشم توجه شما را به خود جلب می کند لابی هتل علاوه بر نمای فوق العاده خود به اینترنت،تلفن و تلویزیون نیز تجهیز شده است خشکشویی،روم سرویس، تاکسی سرویس و صندوق امانات هم در این هتل وجود دارند نکته دیگر اینکه اگر با ماشین شخصی خود به قشم سفر کرده اید می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید در غیر اینصورت تاکسی سرویس و ترانسفر شما را به هر جایی که بخواهید می برند و می توانید با خیال راحت اقامت خود را در هتل شهریار قشم بگیرید همچنین برای قیمت هتل شهریار قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل شهریار قشم را تهیه کنید و یرای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل شهریار قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل شهریار

موقعیت هتل شهریار قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل شهریار قشم یک اقامتگاه چسبیده به ساحل می باشد که اگر شما هم عاشق هتل های ساحلی هستید بسیار موقعیت خوبی به دریا دارد همچنین هتل شهریار قشم به دلیل نزدیکه به دریا بازار ماهی فروشان قشم هم در فاصله بسیار کم از خود می بیند که برای خریدهای محصولات دریایی که در قشم بسیار خوش قیمت می باشد بسیار عالی است همچنین برای خریدهای خود نیز می توانید از مراکز خرید خوبی دیدن کنید به عنوان مثال مرکز تجاری دریا،مرکز خرید قصر و دیگر مراکز خرید که همگی فاصله کمی تا هتل را دارا می باشند که این امر باعث می شود تا هزینه های پنهان سفر شما بسیار کم شده و در کل قیمت هتل شهریار قشم نیز برای شما مقرون به صرفه شود پس اگر به دنبال هتل های ارزان قیمت با موقعیت عالی هستید شک نکنید که هتل شهریار یکی از آنها خواهد بود پس پیشنهاد میکنیم در تور قشم خود حتما این هتل را انتخاب کنید.

اتاق های هتل شهریار قشم

اتاق های هتل شهریار قشم این امکان را به شما خواهد دارد که تا ۶ نفر در اتاق را برا خود رزرو کنید که این امر باعث می شود قیمت هتل شهریار قشم به شدت کاهش پیدا کند که پیشنهاد میکنیم برای کم کردن هزینه های خود با تعداد نفرات بالا به این هتل بروید همچنین هتل شهریار قشم دارای ۴۲ اتاق به شرح زیر می باشد واحدهای اقامتی هتل شهریار شامل اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته و سوئیت های یکخوابه چهارنفره،یکخوابه پنج نفره و یکخوابه شش نفره می شوند اتاق های زیبا،دلباز و مجلل این هتل به یخچال،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی،تلفن،تلویزیون،اینترنت،صبحانه،سیستم تهویه مطبوع و تخت هایی با تشک های نرم و راحت مجهز شده اند.

 

اتاق های هتل شهریار قشم

رستوران و کافی شاپ هتل شهریار

هتل شهریار قشم دارای رستوران با کافی شاپی فوق العاده می باشد که به می توانید از آن استفاده کنید ضمن اینکه شما می توانید برای صرف غذا یا نوشیدنی مورد علاقه تان به رستوران و کافی شاپ هتل شهریار بروید که محیط آرام و فضای دلنشین آن علاوه بر منوهای متنوع لذت دوچندانی را به شما هدیه می دهد. در رستوران هتل شهریار انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم با دسرهای خوشمزه برا شما فراهم است و لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های منطقه مقاله هتل کیمیا ۲ قشم را نیز مطالعه کنید.

 

کافی شاپ هتل شهریار قشم

قوانین و مقررات هتل شهریار قشم

ساعت تحویل دادن هتل شهریار قشم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل شهریار قشم ۱۲:۳۰ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها  با سن قانونی و مدارک شناسایی بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه مهربرجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل شهریار

موقعیت مکانی را هم به امکانات و نمای چشم نواز هتل شهریار قشم ارزان قیمت اضافه کنید. با اقامت در این هتل شما تنها ۱۵۰ متر تا ساحل زیبای خلیج فاصله خواهید داشت و می توانید پیاده تا پارک ساحلی و جنگل های حرا بروید. اگر دوست دارید غذای خود را در جایی غیر از رستوران هتل میل کنید،باید به شما بگوییم که رستوران ها و فست فودهای زیادی در اطراف هتل قرار گرفته اند. از همه مهم تر اینکه هتل شهریار بهترین اقامتگاه ها برای عاشقان خرید است؛چرا که مراکز خریدی مانند دریا، زمرد، صدف، پرشین گلف، مروارید، الماس، نخل، نگین و بازار قدیم درگهان در فاصله ۴ دقیقه ای از شما واقع شده اند. ۱-فاصله تا فرودگاه ۳۶ دقیقه با ماشین ۲-فاصله هتل شهریار قشم تا قلعه پرتغالی‌ها ۲۳ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم قشم ۲۴ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه با ماشین ۵-فاصله هتل شهریار قشم ارزان قیمت تا قلعه لافت ۳۶ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا قلعه قشم ۲۳ دقیقه با ماشین ۷-فاصله هتل شهریار تا درگهان قشم ۸ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۲۵ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا کلانتری مرکزی ۲۱ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل شهریار قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل شهریار ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل شهریار قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون
یخچال
لوازم بهداشتی
لابی
کافی شاپ
نمازخانه
وای فای
حمام
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
پذیرش ۲۴ ساعته
صندوق امانات
خدمات تور
پاورسوئیچ
آب رایگان
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
آسانسور
تاکسی سرویس
صبحانه