هتل غزل ریزورت

هتل غزل ریزورت یکی از هتل های ساحلی آنتالیا می باشد که از همه نظر خوب می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل غزل ریزورت آنتالیا یکی از هتل های منطقه کمر می باشد

هتل غزل ریزورت در سواحل زیبای آنتالیا قرار دارد که نمای آن از یک طرف به سمت دریا و از سمتی دیگر رو به جنگل است. امکانات این هتل و موقعیتی که در آن قرار گرفته، گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند که آنها را برای شما بازگو می کنیم. هتل ۵ ستاره غزال ریزورت در دامنه های کوه های توروس در Goynuk واقع شده است که توسط فضای سبز و درختان احاطه شده است و ۱۰۰ متر ساحل اختصاصی با ماسه های ابریشمی دارد. هتل غزل ریزورت دارای یک استخر بزرگ در فضای باز با وسایل بازی آبی و ۲ استخر سرپوشیده و همچنین امکانات دیگر شامل سونا، حمام ترکی، ماساژ و سالن بدنسازی است. مجموعه ای از فعالیت های تفریحی در محل هتل و یا در اطراف آن ،از جمله تنیس، و دوچرخه سواری و … برای شما فراهم شده است. در تور آنتالیا هتل غزل ریزورت گزینه خوبی برای همگان از نظر قمت و کیفیت می باشد.

 

غزل ریزورت

موقعیت هتل غزل ریزورت

اتاق های غزل ریزورت

هتل غزل ریزورت دارای اتاق های استاندارد دو نفره (دو تخت مجزا یا یک تخت دو نفره) با منظره دریا و شهر، اتاق های بزرگ برای افرادی که با فرزندان خود سفر می کنند که برای دو بزرگسال و دو کودک مناسب است و سوییت خانوادگی چهار نفره، که مناسب برای دو بزرگسال و دو کودک است. این هتل در ۹ طبقه و اتاقهای فوق العاده راحت و زیبا بنا شده است می توانید با هر سلیقه ایی انواع اتاق های مد نظر خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره هتل های آنتالیا حتما مقاله هتل لیکیا ورد آنتالیا را مطالعه فرمایید.

 

اتاق های هتل غزل ریزورت

امکانات هتل غزل 

استخر بزرگ، با امکانات مناسب و ساحل اختصاصی یکی از ویژگی های مهم هتل غزل ریزورت  بزرگ و زیبا می باشد. از دیگر امکانات هتل ، استخر مخصوص کودکان، ماساژ،سالن های ورزشی، خدمات آرایشی و بهداشتی،مکان هایی مخصوص ورزش های مفرح از جمله پینگ پنگ، زمین تنیس،دارت، پارک آبی و… (حتی باشگاهی برای کودکان و نوجوانان)،رستورانی که ۲۴ ساعته خدماتی از جمله بهترین نوشیدنی ها، خوراکی ها،شیرینی و شکلات و… در اختیار شما قرار می دهند، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و … می باشد. لازم به ذکر است کارمندان هتل غزل ریزورت به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.

 

استخر هتل غزل ریزورت

دسترسی هتل به مناطق گردشگری آنتالیا

موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل غزل ریزورت ، دسترسی گردشگران تور آنتالیا را به مناطق دیدنی اطراف،راحت تر کرده است، و شما میتوانید به راحتی از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید. پارک ساحلی بلوندبی در فاصله ۶.۲ مایلی از هتل، شهر عتیقه فاسیل به فاصله ۸.۱ مایل،مرکز اسکی در ۱۰ مایلی،سه ناحیه برای غواصی در ۱۲ مایلی،موزه آنتالیا و برج ساعت در ۱۸ مایلی و سایر مکانها که دسترسی به آنها بسیار راحت است.

 

رستوران هتل غزل ریزورت

هتل غزل ریزورت

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
استخر
سونا
جکوزی
استخر سرپوشیده
سالن بدنسازی
ماساژ
حمام ترک
پارک آبی
صندوق امانات
بار
دیسکو
بیچ بار
رستوران
خدمات 24 ساعته
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
ساحل اختصاصی