هتل فرونیا استانبول

این هتل بزرگ ۴ ستاره، در منطقه شلوغ شهر استانبول واقع شده و هر ساله از مهمانان بین المللی فراوانی پذیرایی می کند.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل فرونیا استانبول و مشخصات آن

تمام امکانات اتاق ها از تکنولوژی گرفته تا پارچه ی تخت ها همگی با در نظر گرفتن آسایش شما انتخاب شده است. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال،نوشیدنی،تلویزیون رنگی،اینترنت،سیستم تهویه هوا،گاوصندوق، اشاره کرد. با وجود اینترنت بی سیم در سراسر هتل فرونیا استانبول، شما تنها چند کلیک با منزل،اداره و بقیه ی جهان فاصله خواهید داشت. رستوران های این هتل جزو بهترین های استانبول می باشند. مجموعه ی مختلفی از غذاهای سنتی ترکیه ای و غذاهای مدرن اروپایی را با استفاده از مواد اولیه ی تازه سرو می کنند.

 

هتل فرونیا

موقعیت هتل فرونیا استانبول

 فرونیا استانبول 

هتل فرونیا استانبول ۴ ستاره، در منطقه شلوغ شهر استانبول واقع شده و هر ساله از مهمانان بین المللی فراوانی پذیرایی می کند. هتل فرونیا استانبول Feronya Hotel در فاصله ۵ دقیقه ای پیاده روی از میدان تکسیم و نزدیک به خیابان استقلال قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در فاصله ۲۰ کیلومتری هتل، است. در تور استانبول هتل فرونیا استانبول را از دست ندهید.

 

کافه بار هتل فرونیا استانبول

امکانات رفاهی

این موارد شامل نگهبانی، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و نظافت با انبار چمدان، صندوق امانات و آسانسور می باشد. خدمات اتاق و باربر به کمک شما می آیند. میز پذیرش شبانه روزی پاسخگوی شماست و برای مهمانان کم توان یا ناتوان امکاناتی مانند ویلچر فراهم است. از فروشگاه سوغاتی، خرید های کوچک خود را انجام دهید. پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل فرونیا استانبول وجود دارد. اگر گواهینامه بین المللی دارید می توانید ماشین کرایه کنید. ترانسفر فرودگاهی هم برایتان مهیا می شود. ورود به هتل فرونیا استانبول، از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. برای کارهای تجاری، امکانات فکس و فتوکپی در اتاق های جلسات و همایش ها در اختیار شما قرار می گیرد. این اتاق بزرگ کنفرانس گاهی برای برگزاری مراسم های عروسی هم رزرو می شود.

 

رستوران هتل فرونیا استانبول

امکانات تفریحی هتل فرونیا استانبول

روزتان را با خوردن صبحانه در بوفه هتل فرونیا استانبول شروع کنید. رستوران با منوی لاکارته یک منو سرشار از غذاهای ترکی و بین المللی دارد. کافی شاپ هتل فرونیا استانبول بر روی پشت بام خوراکی های ساده، غذاهای سبک و قهوه ارائه می دهد. در اطراف این اقامتگاه پر از رستوران و کافی شاپ است که با کمی قدم زدن آنها را پیدا خواهید کرد. متاسفانه در این هتل استخر یا تفریحاتی از این قبیل را پیدا نمی کنید. با این حال مرکز تناسب اندام هتل مکانی برای ورزش انتخاب شده است لازم به ذکر است برای مقایسه هتل های ۴ ستاره می توانید مقاله هتل آوانتگارد استانبول را نیز مطالعه کنید.

امکانات اتاق های هتل 

تمام امکانات اتاق های مدرن مانند ملافه تمیز تخت ها همگی برای آسایش شما انتخاب شده است. فضای نشیمنی با رنگ های گرم زمینی محیطی دوست داشتنی را بوجود آورده است. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال، تلفن، تلویزیون رنگی، اینترنت بی سیم، کمد و … اشاره کرد. همه فضاها فرش شده اند و در حمام ها دوش و وسایل آرایشی- بهداشتی گذاشته شده است. اتاق های خانوادگی و سوئیت عروس و داماد از اتاق های مخصوص هتل فرونیا استانبول هستند.

 

اتاق های هتل فرونیا استانبول

فاصله تا جاذبه های معروف استانبول

فاصله تا ایستگاه مترو تکسیم: ۴۴۰ متر است که با تاکسی تنها ۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا ایستگاه مترو عثمانبی: ۱٫۵ کیلومتر است که با تاکسی تنها ۱۴ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر است که با ۵ دقیقه پیاده روی به این میدان خواهید رسید. فاصله تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر است که با تاکسی ۴ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۶۰۰ متر است که با تاکسی ۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا کلیسای سنت آنتونی پادائو: ۱٫۱ کیلومتر است که با تاکسی ۱۳ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا مرکز خرید سیتی نیشانتاشی: ۱٫۴ کیلومتر است که با تاکسی ۱۱ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا کاخ دلماباغچه: ۱٫۴ کیلومتر است که با تاکسی ۹ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا بومونتیادا: ۱٫۹ کیلومتر است که با تاکسی ۱۴ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا برج گالاتا: ۱٫۹ کیلومتر است که با تاکسی ۲۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا بازار ادویه: ۲٫۹ کیلومتر است که با تاکسی ۲۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا فرودگاه آتاتورک: ۱۵٫۷ کیلومتر است که با تاکسی ۴۰ دقیقه تا هتل فرونیا استانبول در راه خواهید بود. فاصله تا فرودگاه سابیها: ۳۱٫۶ کیلومتر است که با تاکسی ۴۵ دقیقه تا هتل در راه خواهید بود منتها این مسیر عوارضی دارد.

آدرس هتل

ترکیه، استانبول، بی اوغلو ۳۴۴۳۷، خیابان دولاپدره تکسیم شماره ۵۸، محله کوکاتپ

Kocatepe Mahallesi, Dolapdere Taksim Cd No:58, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل فرونیا استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
رستوران
صندوق امانات
خدمات معلولین
بار
خدمات 24 ساعته
اتاق جلسات
تهویه مطبوع
وای فای
صبحانه