هتل قردان گلد قونیه

هتل قردان گلد قونیه یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر قونیه و بسیار شیک و تمیز می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل قردان گلد قونیه مجموعه ای چهار ستاره و مجهز واقع در شهر قونیه یکی از قطب های گردشگری می باشد.

این هتل بسیار زیبا با معماری منحصر به فرد در مرکز شهر قونیه می باشد قیمت خوب و امکانات بالای هتل قردان گلد قونیه باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد تمامیه اتاق های هتل اعم از دبل ، سینگل و خانوادگی دارای امکانات خوبی بوده و بسیار شیک می باشند رستوران و کافه هتل نیز بسیار عالی می باشد و انواع غذاهای بین المللی در آن موجود است بخش تندرستی و سلامتی هتل قردان گُلد نیز یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. اتاق بخار، اتاق نمک، سونا، حمام ترکی و همچنین یک مرکز تناسب اندام از جمله امکانات رفاهی قابل استفاده در این بخش هستند. در مورد دیگر خدمات قابل توجهی که در طول اقامت میهمانان هتل گَردان گُلد در اختیار آنها قرار داده می شود می توان به اتاق های فاقد ممنوعیت استعمال دخانیات،خدمات برقراری امنیت با امکانات و سیستم های حفاظتی مدرن، ارائه خدمات پزشکی در صورت درخواست میهمانان و نیز ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به سمت فرودگاه شهر قونیه اشاره کرد. این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر قونیه انتخاب شده است و بسیار از نظر قیمتی و خدماتی که به مسافران ارائه می دهد با ارزش می باشد لطفا بعد از سفر به قونیه و انتخاب این هتل عکس ها و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا ما بتوانیو از تجربه شما استفاده کرده و از اطلاعات شما داخل سایت بهره ببریم تا از تجربیات شما دیگر مسافران نیز استفاده کنند و با دید باز خرید خود را انجام دهند.

 

هتل قردان گلد

موقعیت هتل قردان گلد قونیه

اتاق های هتل قردان گلد

تمامی اتاق های شیک و مدرنی که در هتل قردان گُلد تدارک دیده شده است به امکانات رفاهی کاملی مجهز شده که در این مورد می توان به برخی موارد مشترک نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار، میز تحریر و فضای کاری و همچنین اتاق هایی که به عایق صوتی مجهز هستند اشاره کرد. در مجموع واحدهای اقامتی هتل قردان گُلد به دو نمونه اتاق دلوکس و اتاق فمیلی دسته بندی شده اند و در کل می تواند موقعیت ایده آلی را برای زوج های جوان و اقامت راحت خانواده ها مهیا می کنند. در تور قونیه هتل قردان گلد قونیه یکی از بهترین ۴ ستاره ها می باشد و برای رزرو عالی می باشد.

 

اتاق های هتل قردان گلد قونیهاتاق های هتل قردان گلد قونیه

رستوران و کافه هتل گلد

رستوران داخلی هتل قردان گلد قونیه همه روزه با بوفه ای از انواع غذاهای خوشمزه پذیرای وعده صبحانه میهمانان خواهد بود و بعد از آن، با انواع غذاهای سنتی ترکی و غذاهای خوشمزه باربیکیو شده به استقبال دیگر وعده های غذایی روز می رود که می توانید از این غذاها به سلیقه خود انتخاب و میل کنید.همچنین برای دیدن دیگر هتل های منطقه به شما پیشنهاد میکنیم مقاله هتل مولانا سما قونیه را نیز مطالعه کنید تا از امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران هتل قردان گلد قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک قردان گلد

با وجود مسافت حدوداً ۱۰ کیلومتری تا اصلی ترین جاذبه های شهر،ساختمان این مجموعه در فاصله یک پیاده روی حدوداً ۱۰ دقیقه ای از ترمینال اتوبوس قونیه و همچنین یک فاصله ۵ دقیقه ای تا نزدیک ترین ایستگاه قطار قرار گرفته و از این رو، سفرهای درون شهری و بین شهری میهمانان مقیم در این مجموعه را با صرف هزینه کم تر و اتلاف زمان کوتاهی ممکن می کند. همچنین فاصله ساختمان هتل قردان گلد قونیه تا فرودگاه شهر قونیه در حدود ۱۱ کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله تاکسی در حدود ۱۵ دقیقه به طول می انجامد در کل به دلیل مرکزیت داشتن هتل اکثر جاذبه های گردشگری به اینجا نزدیک می باشد و مسافران می توانند با خیال راحت از این جاذبه ها استفاده کنند و لذت ببرند

تماس با ما1

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
صبحانه
کافی شاپ
استخر
سونا
جکوزی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
آرایشگاه
خشکشویی
صندوق امانات
مینی بار
سالن همایش
پارکینگ
لابی
وای فای