هتل لارا پارک

هتل لارا پارک، هتلی چهار ستاره واقع در منطقه لارا در شهر آنتالیا می باشد که خدمات آن به صورت صبحانه،نهار،شام و نوشیدنی می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل لارا پارک، هتلی چهار ستاره واقع در منطقه لارا در شهر آنتالیا می باشد.

این هتل چهار ستاره فقط ۱۰۰ متر تا ساحل لارا در آنتالیا فاصله دارد. اتاق های هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم و بالکن می باشند. از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر در فضای باز، اتاق ماساژ و سونا اشاره کرد. دارای استخر مخصوص کودکان هم می باشد. کارکنان به زبان ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی صحبت می کنند. تمامی اتاقهای به زیبایی تزیین شده و دارای مینی بار،تلویزیون ماهواره ایی، سشوار و سایر امکانات مدرن می باشند.

 

هتل لارا پارک آنتالیا

موقعیت هتل لارا پارک آنتالیا

رستوران هتل لارا پارک 

رستورانهای لارا پارک با انواع غذا های سنتی ترکی و بین المللی پذیرای مسافرین می باشند. در بار لارا پارک آنتالیا هم انواع نوشیدنی های الکلی و آب میوه را دارا می باشد. در تور آنتالیا لارا پارک هتل ارزان قیمتی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید و هتل نسبتا تمیز و خوبی می باشد وعده های غذایی در هتل لارا پارک بسیار منظم می باشد و غذاهای بسیار خوشمزه ایی به شما می رسد فقط کافیست تا خیلی زود به سالن غذاخوری بروید.

 

سالن غذاخوری هتل لارا پارک

امکانات هتل

اتاق های لارا پارک دارای اینترنت رایگان Wi-Fi . پارکینگ برای میهمانان رایگان می باشد. بالکن اختصاصی ، سیستم تهویه هوا ، مینی بار،تلویزیون و ماهواره و سشوار برای خشک کردن مو می باشند. خدمات به صورت ۲۴ ساعته است. هتل لارا پارک دارای امکاناتی نظیر استخر بیرونی روباز ، خدمات ماساژ و سونا می باشد. همچنین در هتل لارا پارک برای کودکان استخر جدا وجود دارد. لارا پارک تا فرودگاه آنتالیا ۸ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا ۷.۸ کیلومتر است. مسافران و گردشگران تور ترکیه و تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل از امکاناتی آن بهرمند شوند. پذیرش شبانه روزی،آسانسور.گاوصندوق.تهویه.بار.بوفه.خدمات خانه داری.اتو کشی.صرافی.کرایه اتومبیل.استخر سرباز.ساحل اختصاصی و … بهره مند شوند.

 

اتاق های لارا پارک

 آدرس 

Guzeloba Mah. Lara Cad. No 416 Lara,Lara Coast,07000 Antalya

 

استخر رو باز هتل لارا پارک

اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را نیز می توانید در سایت ما مشاهده نمایید.

برای رزرو تور هتل لارا پارک آنتالیا حتما با شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا از قیمت لحظه آخری آن مطلع شوید.

هتل-لارا-پارک

تلگرام-شرکت

 

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
گاو صندوق
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
ماساژ
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای