هتل لازونی استانبول

فاصله ی هتل لازونی استانبول تنها ۱۰ دقیقه از شهر قدیمی استانبول و ۱۵ دقیقه از منطقه تجاری می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل لازونی استانبول توسط متخصصین کهنه کار و با سبکی بسیار لوکس طراحی و ساخته شده است.

هتل لازونی استانبول در موقعیت بسیار خوبی در شاخ طلایی استانبول در کنار مرکز کنگره ی خلیج واقع شده و فاصله ی آن تنها ۱۰ دقیقه از شهر قدیمی استانبول و ۱۵ دقیقه از منطقه تجاری می باشد و با توجه به محل قرارگیری اش شما را از سر و صدا و شلوغی مرکز شهر دور نگه می دارد تا اقامتی آرام داشته باشید. به عنوان زیرمجموعه ی گروه هتل های لازونی ، این هتل پایگاه بین المللی خرده فروشی مبلمان واقع در استانبول است که بالغ بر ۲۰ فروشگاه خرده فروشی در شمال امریکا، اروپا و آفریقا دارد. هتل لازونی استانبول پس از ۴ نسل تجربه و تخصص در صنعت خدمات کلیه ی نیازهای بازدیدکنندگان را فراهم ساخته است. هتل درست در سمت راست خط ساحلی شاخ طلایی و در شبه جزیره تاریخی استانبول قرار دارد و مشتمل بر ۱۳۳ اتاق لوکس ، کافی شاپی با ظرفیت۲۰۰ نفر بر روی بام،یک رستوران با گنجایش ۲۸۰ نفر، سالن های برگزاری جلسات و نشست ها با ظرفیت ۴۰۰ نفر،سونایی به مساحت ۷۰۰ مترمربع شامل ۲۱۰ مترمربع محوطه ی استخر،حمام ترکی،سونا،اتاق ماساژ و بسیاری امکانات دیگر برای مهمانان است. هتل با داشتن حدود ۱۴۰۰۰ مترمربع فضای داخلی شامل ۴ زیرزمین ، یک ورودی و ۸ طبقه ی فوقانی می باشد. از هتل لازونی استانبول سفربه هر نقطه از استانبول کمتر از ۲۰ دقیقه به طول می انجامد. هتل لازونی استانبول در فاصله ی ۵ دقیقه ای تا فرودگاه هلیکوپترها و هواپیماهای دریایی نیز هست. هتل همچنین ساحل اختصاصی خود را دارد و بیش از هر مکان دیگری به خط ساحلی استانبول نزدیک است.

 

هتل لازونی

موقعیت هتل لازونی استانبول

امکانات و خدمات هتل لازونی

هتل لازونی استانبول دارای امکانات اقامتی و تفریحی بسیاری می باشد و بهترین خدمات را برای خود ارائه می دهد تراس، استخر روباز و سر پوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، خدمات مانند خدمات ماساژ،سونا و جکوزی، صندلی چرخ دار، ارائه دوچرخه به صورت رایگان، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ،بوفه، وعده غذایی کودکان، سرو صبحانه در اتاق، اینترنت Wi-Fi رایگان، پارکینگ عمومی رایگان،سرویس شاتل، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس روزانه، سرویس لاندری،فروشگاه، اتاق جلسه، اتاق ملاقات، کافی نت، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور،اتاق های خانوادگی و اتاق های وی آی پی، خدمات مخصوص معلولین، کارکنان چند زبانه و غیره می باشد. در تور استانبول هتل لازونی استانبول را از دست ندهید.

 

استخر هتل لازونی استانبول

اتاق های هتل 

اتاق های هتل لازونی استانبول بسیار مجهز و شیک می باشد،اتاق های مهمان هتل لازونی استانبول از دکوراسیون بسیار شیکی با مبلمان زیبا چیده شده است. تمامی اتاق های هتل دارای گاو صندوق می باشد و مسافران تور استانبول می توانند از حمام های مجهز و شخصی استفاده کنند و تمامی اتاق های هتل لازونی دارای تراسی بزرگ می باشد که می توانید در آن نمایی از شهر را نیز ببینید و لذت ببرید،همچنین برای مقایسه هتل های استانبول می توانید مقاله هتل موزاییک استانبول را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل لازونی استانبول

رستوران لازونی استانبول

در این رستوران انواع غذاهای استانبول و غذاهای اروپایی سرو می شود که علاوه بر این مسافران تور استانبول در هنگام سرو غذا می توانند به موسیقی های در حال پخش گوش بدهند و در محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. بر پشت بام هتل لازونی استانبول یک کافه وجود دارد که در مقابل شاخ طلایی می باشد و ۲۴ ساعته آماده پذیرایی می باشد،همچنین در این کافه انواع نوشیدنی های تازه سرو می شود که مسافران می توانند از بهترین نوشیدنی ها با بهترین چشم اندازها لذت ببرند. لازم به ذکر است که چشم انداز این کافه بسیار دیدنی و منحصر به فرد می باشد.

 

رستوران هتل لازونی استانبول

دسترسی هتل به مکان های مهم شهر

فاصله هتل لازونی استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود ۱۶ مایل است. پارک مینیاتور استانبول ۱.۲ مایل است. مسجد ایوب سلطان استانبول ۱.۸ مایل است. میدان تکسیم استانبول ۹ مایل است. موزه رحمی ام کوچ استانبول ۲.۰ مایل است. بازار خرید میسیر کارسیسی ۶.۶ مایل است. بازار ادویه استانبول ۶.۸ مایل است. خیابان استقلال استانبول ۶.۹ مایل است.

 

کافه هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
وای فای
صبحانه