هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یک هتل ۳ ستاره ارزان قیمت در دل جزیره کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل لوتوس کیش کیش واقع در میدان امیرکبیر می باشد

در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل ۳ ستاره لوتوس کیش ۳ طبقه با الهام از معماری زیبای ایران باستان و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است این هتل دارای ۷۲ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد همچنین باغی با مساحت بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع این هتل را احاطه نموده است پرسنل هتل لوتوس کیش در تلاش اند تا اقامتی دلنشین را برای میهمانان گرامی رقم بزنند این هتل از پذیرش میهمانان عرب معذور می باشد که سالیانه بسته به نوع مدیریت آن متفاوت می باشد لازم به ذکر است هتل لوتوس کیش یکی از ارزان ترین اقامتگاه های جزیره می باشد که مسافرانی که برای کارهای اداری به جزیزه سفر میکنند بیشتر از آن استفاده می کنند یا کسانی که بیشتر وقت خود را در خارج از هتل صرف می کنند در کل باید بگوییم امکانات این هتل در حد یک اقامتگاه سه ستاره مناسب می باشد و می توانید برای گرفتن قیمت هتل لوتوس کیش و یا رزرو آن با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل لوتوس کیش را خریداری کنید و اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص لوتوس کیش هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل لوتوس

موقعیت هتل لوتوس کیش 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل لوتوس کیش در بلوار دانش واقع شده است و فاصله آن تا ساحل جزیره کیش با تاکسی ۵ دقیقه و تا مرکز خرید زیتون نیز ۳ دقیقه می باشد که می توانید برای سفرهای کاری خود یا اگر برای خرید وارد کیش می شوید از این هتل ارزان قیمت استفاده کنید تا هزینه های خود را مدیریت کرده و قیمت هتل لوتوس کیش برای شما به صرفه تر باشد. 

اتاق های هتل لوتوس کیش

اتاق های هتل لوتوس کیش چندان بزرگ نیست و این هتل فقط امکاناتی معمولی را در اختیار شما قرار خواهد داد اما می توانید در نوع اتاق های خود نیز تا حدی قیمت هتل لوتوس کیش خود را پایینتر بیاورید اما نباید به فکر کیفیت باشید همچنین هتل لوتوس کیش دارای ۷۲ باب اتاق به شرح زیر می باشد اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تهیه و تدارک دیده شده است اتاق های ۳ تخته و سویت خانوادگی هتل که برای خانواده ها مناسب می باشد لازم به ذکر است تمامیه اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر تلفن،یخچال،حمام سرویس بهداشتی،مینی بار،اینترنت می باشد که بسیار خوب است.

 

اتاق های هتل لوتوس کیش

رستوران و کافی شاپ هتل لوتوس کیش

رستوران هتل لوتوس کیش با ظرفیت ۱۳۵ نفر میزبان مسافران گرامی می باشد همچنین کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی های مجاز سرد و گرم را به مسافران ارائه می کند در تور کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

 

صبحانه هتل لوتوس کیش

قوانین هتل لوتوس کیش

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. هتل لوتوس کیش ارزان قیمت از پذیرش مهمان عرب معذور می باشد. لازم به ذکر است پنجره تمامی اتاق ها قفل هستند و قابلیت باز شدن را ندارند. به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن اطلاعات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی)، در قسمت توضیحات خاص مشخصات پرواز را ثبت نمایید،در غیر این صورت بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل، اطلاعات پرواز به شرکت اعلام گردد،در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد. لازم به ذکر است رزرو های یک شب ترانسفر ندارند. همچنین برای دیدن دیگر هتل های ۳ ستاره در جزیره پیشنهاد می کنیم مقاله هتل پارسیان کیش را نیز مطالعه کنید.

فاصله هتل لوتوس تا جاذبه های گردشگری کیش

۱-فاصله  تا شهر باستانی حریره (۶ کیلومتر و ۳۴۸ متر) ۲-فاصله تا کشتی یونانی (۱۲ کیلومتر و ۹۳۰ متر) ۳-فاصله تا مسیر ویژه دوچرخه سواری (۶ کیلومتر و ۹۵۱ متر) ۴-فاصله تا اسکله تفریحی (۱ کیلومتر و ۶۰۸ متر) ۵-فاصله تا پلاژ بانوان (۳ کیلومتر و ۱۳۴ متر) ۶-فاصله هتل لوتوس تا پلاژآقایان (۲ کیلومتر و ۶۲۱ متر) ۷-فاصله تا پارک درخت سبز (۷ کیلومتر و ۱۲۰ متر) ۸-فاصله تا پارک دلفینها (۵ کیلومتر و ۵۳۷ متر) ۹-فاصله هتل لوتوس کیش تا باغ پرندگان (۵ کیلومتر و ۳۱۳ متر) ۱۰-فاصله تا کارتینگ (۶۵۳ متر) ۱۱-فاصله تا آب انبار سنتی (۷ کیلومتر و ۵۵ متر) ۱۲-فاصله تا بولینگ مریم (۱ کیلومتر و ۷۸ متر) ۱۳-فاصله تا کیبل اسکی (۱ کیلومتر و ۲۹۰ متر) ۱۴-فاصله هتل لوتوس کیش تا توتی فروتی (۱ کیلومتر و ۳۳۱ متر) ۱۵-فاصله تا حافظیه (۴ کیلومتر و ۱۶۲ متر) ۱۶-فاصله تا پدیده شاندیز (۶ کیلومتر و ۴۵۶ متر) ۱۷-فاصله تا گذر هنرمندان (۹۹۰ متر) ۱۸-فاصله تا بازار عرب ها ( صفین) (۱۰ کیلومتر و ۲۸ متر) ۱۹-فاصله تا کوه نور (۳۸۸ متر) ۲۰-فاصله هتل لوتوس کیش تا بازار پردیس یک (۱ کیلومتر و ۵۲۱ متر) ۲۱-فاصله تا بازار پردیس۲ (۱ کیلومتر و ۲۸۸ متر) ۲۲-فاصله تا بازار پانیذ (۱ کیلومتر و ۲۴۵ متر) ۲۳-فاصله تا مجتمع گلف کیش (۱۰ کیلومتر و ۱۴۹ متر) ۲۴-فاصله تا بازار پارس خلیج (۹ کیلومتر و ۸۵۳ متر) ۲۵-فاصله تا بازار مروارید (۳۶۰ متر) ۲۶-فاصله تا بازار مرجان (۳ کیلومتر و ۹۹۳ متر) ۲۷-فاصله تا بازار ونوس (۱ کیلومتر و ۳۰۷ متر) ۲۸-فاصله تا مرکز تجاری (۹۲۹ متر) ۲۹-فاصله تا هایپرمارکت (۱ کیلومتر و ۱۸۰ متر) ۳۰-فاصله تا پارک هنگام (۱ کیلومتر و ۴۶۲ متر) ۳۱-فاصله تا بازار مریم (۱ کیلومتر و ۵۷۲ متر) ۳۲-فاصله تا بازار کیش مال (۱ کیلومتر و ۳۷۶ متر) ۳۳-فاصله تا بازار پدیده (۱۱ کیلومتر و ۹۶۴ متر)

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل لوتوس :   ۴۴۴۲۱۲۳۷-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل لوتوس ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل لوتوس کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صبحانه
مبلمان
مینی بار با هزینه
فضای سبز
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
آسانسور
حمام
تلویزیون در اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
کافی شاپ
لابی
نمازخانه
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
بالکن
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
اینترنت در لابی
لاندری (خشکشویی)
پذیرش ۲۴ ساعته