هتل لیکیا ورد آنتالیا

هتل لیکیا ورد آنتالیا یک هتل ۵ ستاره بسیار شیک و با خدمات عالی در منطقه بلک

به این مقاله امتیاز دهید

هتل لیکیا ورد آنتالیا درناحیه ی ساحلی دنیزیاکا منطقه بلک آنتالیا قرار دارد

۱۲ کیلومتری منطقه معروف بلک انتالیا و در ۲.۵ کیلومتری از دریای مدیترانه واقع شده است. فاصله هتل لیکیا ورد آنتالیا تا فرودگاه بین المللی ۵۵ کیلومتر می باشد. این هتل دارای معماری ترکیه ای می باشد و با دکوراسیون مدرن و به روز و ترکیب رنگ و نور ملایم برای خانواده ها و کسانی که میخواهند تعطیلات پر نشاط و آرامش بخشی داشته باشند، محیطی مناسب را فراهم می کند. در هتل انواع ورزشهای آبی و غیر آبی نظیر تنیس، ورزش های آبی موتوری ،اسکی روی آب ، بدنسازی ، ایروبیک ، پیلاتس ، یوگا، اسپا ، بیلیارد ،تنیس برای گذراندن اوقات خوش و مفرح مهمانان فراهم می باشد. همچنین برای داشتن یک شب خاطره انگیز و زیبا بعد از گذراندبرنامه های سرگرم کننده ای را برای مهمانان تدارک دیده است. از خدمات هتل لیکیا ورد آنتالیا میتوان به باشگاه بدنسازی ،ساحل اختصاصی، پارک آبی سالن بازی کودکان،تنیس،سونا،ماساژ،بیلیارد،اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها،حمام ترکی،دارت،زمین بازی،کلاب شبانه،تبدیل ارز نظافت روزانه اتاق ها،اجاره اتومبیل ،اتاق خانواده،سیستم تهویه هوا،بار،سالن پذیرایی،فکس،حوله استخر،تراس،غواصی،کتابخانه،خدمات دربان اتاق های VIP،امکانات برای معلولین،روزنامه،فتوکپی،سالن همایش شبکه های تلویزیون برای کودکان،پازل کتاب،موج سواری،قایقرانی،بوفه رستوران منوی غذای رژیمی ،منو غذا برای کودکان، استخر کم عمق اشاره کرد.در تور آنتالیا هتل لیکیا ورد آنتالیا یک انتخاب بسیار خوب می باشد.

 

هتل لیکیا ورد

موقعیت هتل لیکیا ورد آنتالیا

اتاق های لیکیا

اتاق های هتل لیکیا ورد آنتالیا فضای بسیار راحتی برای اقامت دارند و از تعداد ۴۴۹ واحد اقامتی ،تعدادی از آنها ویلاهای بسیار لوکس با متراژ ۲۰۰ متر است و برای اقامت ۶ نفر آماده شده است. مدل اتاق های هتل لیکیا ورد آنتالیا به شرح زیر می باشد اتاق دبل یا اتاق ۲ تخته که معمولا یک تخت بزرگ دارد یا ۲ تخت مجزا اتاق سینگل یا تک نفره که شامل ۱ تخت برای یک نفر اقامت دارد اتاق تریپل یا ۳ تخته که در همان اتاق های دبل یک تخت اضافه می شود و سویت های زیبای هتل که به راحتی با هر سلیقه ای می توانید انتخاب کنید،در ضمن می توانید مقاله هتل غزل ریزورت آنتالیا را نیز مطالعه کنید تا از خدمات دیگر هتل های آنتالیا نیز آگاه شوید.

 

اتاق های هتل لیکیا ورد آنتالیا

رستوران و کافه های هتل لیکیا ورد

سیستم غذایی هتل لیکیا ورد آنتالیا به صورت اولنرا آل اینکلوسیو است و تمام رستوران های آن با غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از مسافرین میباشند. هتل لیکیا ورد آنتالیا دارای خدمات لوکس و منحصر به فردی است صبحانه ناهار شام برنامه غذای میان وعده نوشیدنی های رایگان در بارها و کلاب شبانه این هتل به میهمانان و گردشگران تور انتالیا ارائه می شود.

 

رستوران هتل لیکیا ورد آنتالیا

فاصله هتل لیکیا ورد انتالیا تا ساحل 

هتل لیکیا ورد آنتالیا در ساحل دریا قرار دارد و با کنار دریا فقط ۲۰۰ متر فاصله دارد. ساحل ۲.۵ کیلومتری اختصاصی این هتل برای کسانی که دوست دارند مدت زیادی با امنیت و آرامش خاطر در کنار ساحل قدم بزنند بسیار عالی است. این ۲.۵ کیلومتری مستقیم است و دارای پلاژ اختصاصی نیز هست.

 

استخر هتل لیکیا ورد آنتالیا

هتل لیکیا ورد آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای