هتل ماربل استانبول

 هتل ماربل استانبول تنها ۱۵۰ متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد و شما می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ماربل استانبول تنها ۱۵۰ متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد و شما می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

پس می توان گفت که بارزترین ویژگی این هتل به جز امکانات رفاهی موقعیت مناسب آن است. استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا نیز از امکانات ورزشی آن می باشند. تمام اتاق های مدرن هتل ماربل با رنگ ها گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. سیستم تهویه، ماهواره و تلویزیون، یخچال، گاوصندوق و حمام اختصاصی مجهز می باشند. اینترنت وای فای نیز در تمام اماکن عمومی هتل ماربل استانبول  فعال می باشد. مهمانان می توانند در حال تماشای مناظر پانورامای پل بوغاز،از انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران هتل لذت ببرند. دفتر رزرویشن هتل ماربل استانبول بصورت ۲۴ ساعته فعال می باشد و تورهایی به مقصد معروفترین جاذبه های استانبول را تدارک می بیند. در تور استانبول هتل ماربل استانبول ارزان قیمت و به صرفه می باشد.

 

لابی هتل ماربل استانبول

موقعیت ماربل استانبول

خدمات رفاهی هتل ماربل استانبول

کارمندان بخش پذیرش هتل ماربل استانبول ، ۲۴ ساعته کار می کنند. در این قسمت می توانید از صندوق امانات و انبار چمدان بهره ببرید. اینترنت در هتل ماربل رایگان است. در همه محوطه های هتل، چه بخش های عمومی و چه بخش های خصوصی قابل دسترسی است. آسانسور و امکاناتی مخصوص افراد کم توان هم از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. در صورتی که نیاز به فکس یا کپی کردن داشتید، این سرویس هم برای شما فراهم است. در بخش پذیرش امکان تبدیل ارز هم وجود دارد. نظافت روزانه برای شما انجام می شود. می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از خشکشویی استفاده کنید. پارکینگ هتل ماربل استانبول  رایگان است که برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است که بعد از آن دیگر نمی توانید از خدمات هتل استفاده کنید همچنین برای مقایسه با دیگر هتل های استانبول به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل اینتل استانبول را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل ماربل استانبول

فاصله با جاذبه های استانبول

میدان جهانگیر: تا هتل ماربل استانبول ۱۰۰ متر فاصله دارد که با ۲ دقیقه پیاده روی خواهید رسید. خیابان استقلال: ۳۰۰ متر با شما فاصله دارد که به راحتی با ۷ دقیقه پیاده روی، می توانید به آنجا برسید. حمام ترکی گالاتا سارای: با این جاذبه ۳۰۰ متر فاصله دارید که پیاده می توانید بعد از ۸ دقیقه آن را ببینید. مرکز خرید دمیرورن: تا این فروشگاه ۳۰۰ متر فاصله است که با ۷ دقیقه پیاده روی می رسید. میدان تکسیم: ۴۰۰ متر با شما فاصله دارد که تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا این میدان دارید. مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴۰۰ متر است که می توانید ۵ دقیقه ای پیاده به آنجا برسید. تاکسی شما ره ۲ دقیقه ای می برد. کلیسای سنت آنتونی پادوا: از هتل ماربل استانبول  ۷۰۰ متر دورتر است که پیاده ۱۱ دقیقه ای می رسید.

 

رستوران هتل ماربل استانبول

آدرس

Siraselviler Cad. No:41, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

هتل ماربل استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
کافي شاپ
بار / سالن استراحت
رستوران
خدمات اتاق ۲۴ ساعته
آسانسور
صندوق امانات
تهويه مطبوع
مرکز تجاری
مینی بار
سيستم سرمايشي و گرمايشي
اینترنت بیسیم
صرافی
خدمات لباسشوئی
پارکینگ خودرو
کرایه خودرو