هتل مارینا ۲ قشم

هتل مارینا ۲ قشم یک هتل ۳ ستاره و بسیار زیبا در جزیره قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل مارینا ۲ قشم و اطلاعاتی که قبل سفر به قشم بد نیست درباره این هتل بدانید

هتل مارینا ۲ قشم یکی از هتل های مجموعه مارینا در جزیره قشم می‌باشد که در سال ۱۳۹۳ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل مارینا ۲ قشم در ۳ طبقه بنا و دارای ۲۵ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد قرارگیری هتل مارینا ۲ قشم در قلب جزیره موجب دسترسی آسان به ساحل و مراکز خرید از جمله بازار ستاره گردیده است پرسنل مجرب هتل مارینا ۲ در تلاش اند اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزنند. هتل مارینا ۲ قشم با ۲۵ فضای اقامتی در قالب اتاق های دو تا پنج تخته میزبان مسافران این جزیره است این هتل علاوه بر موقعیت مکانی مناسب،امکانات مطلوبی را نیز برای اقامت میهمانان مهیا کرده است که از مهمترین آنها می توان اشاره کرده به تلفن،یخچال،تلویزیون،آنتن مرکزی،مینی بار،تهویه مطبوع،اینرتنت بی سیم،آسانسور،سیستم اعلام حریق،کافی شاپ و رستوران که می توانید در زمان اقامت خود در این هتل سه ستاره از آنها استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل مارینا ۲ قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل مارینا ۲ قشم را خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل مارینا ۲ قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل مارینا ۲

موقعیت هتل مارینا ۲ قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل مارینا ۲ قشم درست در خیابان خلیج فارس بنا شده و فاصله آن تا ساحل دریای قشم چیزی در حدود ۵ دقیقه می باشد و نزدیکترین مرکز خرید به این هتل زیتون می باشد که می توانید برای خریدهای خود از آن استفاده کنید لازم به ذکر است قیمت هتل مارینا ۲ قشم بسیار مقرون به صرفه می باشد و در فصول مختلف سال از هتل های ارزان قیمت منطقه به حساب می آید که می توانید با اقامت در آن هم به ساحل و مراکز خرید دسترسی داشته باشید هم تور قشم خود را ارزان تهیه کنید.

اتاق های هتل مارینا ۲ قشم

هتل مارینا ۲ قشم،اتاق های تمیز و مرتبی دارد که همه وسایل راحتی برای مهمانان فراهم شده است،اتاق های دوتخته،اتاق های سه تخته،اتاق های چهار تخته و اتاق های پنج تخته از واحد های اقامتی هتل مارینا ۲ هستند،اگر تعداد اعضای خانواده تان زیاد باشد می توانید از اتاق های ۴ یا ۵ نفره رزرو کنید و لحظات شادی را در کنار هم داشته باشید،روم سرویس،یخچال، صبحانه،تلویزیون،سیستم گرمایشی و سرمایشی،اینترنت پرسرعت،سرویس بهداشتی ایرانی با فرنگی در اتاق ها،برخی لوازم بهداشتی،حمام،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،دمپایی دستشویی،دمپایی حمام،مبلمان در اتاق،دمپایی روفرشی،پاور سوئیچ، رخت آویز،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق و حمام در اتاق از امکاناتی است که هتل مارینا ۲ قشم درون واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می دهد.

 

اتاق های هتل مارینا ۲ قشم

رستوران و کافی شاپ هتل مارینا ۲ قشم

داشتن یک رستوران خوب و مطابق با استانداردهای جهانی، از امتیاز های هتل مارینا ۲ است،در هتل مارینا ۲ قشم ارزان قیمت می توانید در یک فضای دنج آرام نشسته و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را نوش جان کنید، کافی شاپ هتل نیز انواع میان وعده ها و نوشیدنی های متنوع را در محیطی زیبا و روح نواز برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته است تا اقامت خوبی داشته باشید و همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های منطقه مقاله هتل الوند ۱ قشم را مطالعه کنید تا از خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل مارینا ۲ قشم

قوانین و مقررات هتل مارینا ۲ قشم

کودکان زیر ۳ سال رایگان و کودکان ۳ تا ۸ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )نیم بها می باشد. زمان تحول اتاق در هتل مارینا ۲ قشم ساعت ۱۴ می باشد زمان تخلیه اتاق های هتل مارینا ۲ هم ساعت ۱۲ می باشد پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد. پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل مارینا ۲

هتل مارینا ۲ قشم یکی از هتل های نزدیک به مراکز خرید قشم بوده،هتل مقابل درب جنوبی بازار ستاره قرار گرفته است. به علاوه هتل مارینا به ساحل خلیج فارس نزدیک بوده و میهمانان به راحتی می توانند به ساحل رفته و از تماشای آب های نیلگون خلیج فارس لذت ببرند. ۱-فاصله تا بازار بین المللی ستاره قشم – ۲ دقیقه پیاده ۲-فاصله تا بازار قدیم درگهان – ۲۹ دقیقه با ماشین ۳-فاصله هتل مارینا ۲ تا درگهان – ۲۵ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا فرودگاه – ۵۱ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا غار خوربس – (۱۲ کیلومتر و ۵۰۵ متر) ۶-فاصله تا جنگلهای حرا – (۵۶ کیلومتر و ۱۷۷ متر) ۷-فاصله تا پارک زیتون – (۷ کیلومتر و ۹۵۵ متر) ۸-فاصله تا روستای لافت – (۵۸ کیلومتر و ۱۹۳ متر) ۹-فاصله هتل مارینا ۲ قشم تا دره ستارگان – (۲۱ کیلومتر و ۳۸۶ متر) ۱۰-فاصله تا جزایر ناز – (۲۵ کیلومتر و ۶۵۰ متر) ۱۱-فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم – (۲ کیلومتر و ۲۵۶ متر) ۱۲-فاصله تا جزیره هنگام – (۵۲ کیلومتر و ۵۵۰ متر) ۱۳-فاصله تا جزیره هرمز – (۶۷ کیلومتر و ۸۰۲ متر)

شماره تلفن هتل مارینا ۲ قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل مارینا ۲ ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل مارینا ۲ قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
پاورسوئیچ
سیستم گرمایش و سرمایش
مینی بار با هزینه
چایخانه سنتی
صندوق امانات
صبحانه
روم سرویس
حمام
یخچال
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات تور
نمازخانه
وای فای
تلویزیون
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
لوازم بهداشتی
لابی
کافی شاپ
تاکسی سرویس