هتل مرکور بسفروس

هتل مرکور بسفروس هتلی ۵ ستاره واقع در منطقه بشیکتاش استانبول است

به این مقاله امتیاز دهید

هتل مرکور بسفروس استانبول در بشیکتاش در نزدیکی مرکز خرید و تفریحی بسیار معروف Cevahir قرار گرفته است.

هتل مرکور بسفروس دارای اتاق‌های بسیار بزرگ و لوکس با امکانات کامل و نورگیر‌های بزرگ برای استفاده میهمانان از نور طبیعی است، موقعیت بسیار خوب این هتل در شهر استانبول دسترسی به تمامی نقاط شهر را برای میهمانان آسان می‌کند. هتل مرکور بسفروس لوکس در فاصله ۲ کیلومتری مرکز خرید ییلدیز و Cevahir قراردارد. پل بسفروس و کاخ دلمه باغچه در فاصله ۳ کیلومتری این هتل قرار دارد. کیفیت خدمات هتل مرکور بسفروس در سطح بسیار عالی است. فاصله فرودگاه استانبول آتاترک تا هتل ۱۸.۳ کیلومتر است. کارکنان هتل مرکور بسفروس به زبان‌های المانی، ترکی و انکلیسی صحبت می‌کنند. تمامی ۲۴۲ اتاتق بزرگ این هتل دارای امکاناتی نظیر وای‌فای رایگان، اینترنت سیمس،خدمات ۲۴ ساعته اتاق، تلویزیون LCD با کانال‌های دیجیتالی، مینی بار، تهویه مطبوع و قهوه ‌ساز هستند. اتاق‌های این هتل انواع مختلفی دارند که عبارتند از: اتاق بزرگ دابل یا تویین،اتاق بزرگ تویین، اتاق بزرگ دابل، سوئیت کوچک، اتاق لوکس دابل، اتاق لوکس دابل یا تویین،اتاق خانواده، سوئیت لوکس. اقامت در این هتل میتواند خاطره‌ای خوب و شیرین را برای میهمانان رقم بزند. برای آگاهی از بهترین نرخ تور استانبول و همچنین به روزترین با ما در ارتباط باشید.

 

مرکور بسفروس

موقعیت هتل مرکور بسفروس

درباره هتل مرکور بسفروس

از رستوران روی بام گرفته تا اتاق های مجهز و لوکس با طراحی خیره کننده شما را محو خود می کند. هتل مرکور بسفروس از بابت تسهیلات و امکاناتی که به شما ارائه می دهد،یکی از بهترین و لاکچری ترین هتل های استانبول است. شما داخل اتاق هم چایساز و قهوه جوش دارید و هم مینی بار؛ اینطوری می توانید روی تخت های راحت دراز بکشید و در حالی که فیلم مورد علاقه ی خود را می بینید از نوشیدن قهوه لذت ببرید؛ البته گاهی هم می توانید سری به بالکن اختصاصی اتاقتان بزیند و نگاهی به چشم انداز بی نظیر استانبول بیاندازید، اینترنت رایگان، استخر و سالن بدنسازی از پر طرفدارترین امکانات تفریحی هتل مرکور بسفروس هستند که می توانند اقامت شما را خاطرانگیزتر کنند. با رزرو هتل مرکور بسفروس، تنها با کمی پیاده روی می توانید خود را به مراکز خرید مهمی همچون کانیون، متروسیتی و مرکز خرید زورلو برسانید لازم به ذکر است برای دین دیگر هتل های استانبول می توانید مقاله هتل وی وی آر را مطالعه کنید تا از امکانات و خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل مرکور بسفروس

امکانات مرکور

رستوران، بار، سرو صبحانه در اتاق، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، سونا،اسپا، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس،شاتل فرودگاه (با پرداخت هزینه)، خدمات و پاسخگویی ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس،خدمات واکس و پولیش کفش، آرایشگاه، اتاق ماه عسل، روزنامه،گاو صندوق، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی.

رستوران هتل

لذت غذا خوردن در رستوران هتل مرکور بسفروس، چیز دیگری است؛رستوران این هتل مجلل روی بام و با منظره زیبایی از شهر استانبول و پل بِسفر (Bosphorus)،یه جای عالی برای صرف غذا و لذت بردن از زیبایی شهر است. یک شام دلچسب با انواع غذاهای بین المللی، سالادها، دسرهای خوشمزه و غذاهای گریل شده، می تواند به یادماندنی باشد، در طول روز برای سفارش انواع نوشیدنی های گرم و سرد، بار هتل را دست کم نگیرید، اگر کیفیت رستوران برایتان اهمیت دارد،رزرو هتل مرکور بسفروس انتخاب مناسبی خواهد بود، پیشنهاد می کنیم در زمان اقامت در این هتل،کیک های خوشمزه و کلوچه های خوش طعم کافه پلازا را از دست ندهید.

 

رستوران هتل مرکور بسفروس

فاصله تا مکان های گردشگری اطراف

پارک اُزدیلِک استانبول ۱.۶ کیلومتر،پل بسفروس ۲.۶ کیلومتر،کاخ دلمه باغچه ۲.۸ کیلومتر،برج ساعت ۳  کیلومتر،جزایر پرنسس ۳.۵ کیلومتر،مرکز خرید و تفریحی چاوایر ۱.۵ کیلومتر،ایستگاه متروی تکسیم ۳.۶ کیلومتر

هتل مرکور بسفروس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
وای فای
صبحانه