هتل مولانا سما قونیه

هتل مولانا سما قونیه ۳ ستاره در مرکز شهر می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل مولانا سما قونیه از نمونه مجموعه های اقامتی واقع در خیابان مولانا است

و به عنوان یکی از هتل واقع در قلب تپنده شهر، میهمانانش را در منطقه ای پر از آثار تاریخی با ارزش قرار خواهد داد. ساختمان این هتل در چند صد متری از دیدنی های مهمی مثل مقبره شمس تبریزی و مسجد علاءالدین حضور دارد و بدین صورت، میهمانان توریست علاقمند به بازدید از چنین نقاطی را حسابی به سمت خود جلب می کند. آن دسته از میهمانانی هم که در طول مدت اقامت خود مایل هستند تا از دیگر دیدنی های شهر بازدید کنند و یا اینکه مراکز تجاری و حتی مراجعه به دیگر شهرهای کشور ترکیه را مد نظر دارند،کافیست یک مسافت حدوداً ۸ کیلومتری را تا ترمینال اتوبوس قونیه طی کنند و با چنین کاری،حمل و نقل عمومی را عامل کاهش هزینه های خود قرار بدهند. واحدهای اقامتی هتل مولانا سما قونیه به سادگی هر چه تمام تر آراسته شده اند و حتی آسانسور مناسبی را برای دسترسی راحت میهمانان خود به واحدهای موجود در طبقات بالا در نظر گرفته اند. میهمانان هتل هر روز از اقامت خود را می توانند با بوفه وعده صبحانه این مجموعه آغاز کنند و بعد از آن، عصر ها را میهمان قسمت بار هتل باشند. در مورد تعدادی دیگر از امکانات رفاهی مهمی که مِولانا سِما هتل ارائه کرده می توان به خدمات ارائه روزنامه،خدمات کرایه خودرو، پارکینگ رایگان خودرو و نیز فراهم بودن امکان بهره برده از قسمت تراس این مجموعه اشاره کرد. اتاق ها دکوراسیون ساده ای دارند و با آسانسور قابل دسترسی می باشند. هر اتاق حمام خصوصی با دمپایی و سشوار دارد. از اتاق های هتل مولانا سما قونیه نمای شهر قابل دیدن است. وای فای رایگان در اتاق ها در دسترس می باشد. پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.

 

لابی هتل مولانا سما قونیه

موقعیت هتل مولانا سما قونیه

اتاق های هتل مولانا سما

این واحدها به انواع اتاق های تریپل، اتاق های اقتصادی باجِت سینگل،اتاق فمیلی که برای اقامت خانواده ها آماده سازی شده،انواع اتاق دبل و تویین و همینطور اتاق مقرون به صرفه باجت دبل دسته بندی شده اند. در مورد برخی از امکانات رفاهی مشترک میان تمامی این واحدها می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا،قسمت نشیمن، مینی بار، در اختیار داشتن چشم اندازی از شهر و نیز امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد. در مجموع همگی این واحدها از میهمانان بزرگسال تک نفره گرفته تا خانواده های پر جمعیت را در شرایط مناسبی قرار خواهند داد. در تور قونیه هتل مولانا سما قونیه ارزان قیمت را از یاد نبرید.

 

اتاق های هتل مولانا سما قونیه

رستوران‌ها و بارهای هتل مولانا

میهمانان هتل مولانا سما قونیه می توانند هر روز از اقامت خود را میهمان بوفه غذاهای وعده صبحانه این مجموعه باشند. این بوفه همه روزه در اتاق صبحانه هتل سرو می شود. علاوه بر آن قسمت بار هتل نیز در سایر ساعات روز با انواع نوشیدنی ها از میهمانان خود پذیرایی می کند. در کنار رستوران و بار داخلی هتل، رستوران های بی شماری در فاصله حداکثریک پیاده روی ۲ دقیقه ای از این محل حضور دارند و انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای مراجعانشان سرو می کنند. این هتل رستوران های آلاکارت سرپوشیده و روباز دارد که غذاهای سنتی ترکیه در آن سرو می شوند. همچنین برای دیدن دیگر هتل های منطقه می توانید مقاله هتل اوزکایماک قونیه را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران هتل مولانا سما قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک هتل سما

هتل مولانا سما قونیه که در مرکز شهر قونیه واقع شده است، تنها ۳۵۰ متر با موزه “Mevlana Museum” فاصله دارد. فرودگاه “Konya Airport” 17 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. مسجد “Sems Tebrizi Turbesi” و تپه و مسجد “Alaaddin Hill” با هتل ۸۰۰ متر فاصله دارند. مسافران محترم با خیال راحت از نظر نزدیکی این هتل به جاذبه های گردشگری قونیه خرید خود را انجام دهند

تماس با ما1

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
پارکینگ
خشکشویی
صبحانه در اتاق
فضای سبز
کافه سنتی
لابی
نمازخانه
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته
تهویه مطبوع
سونا
رستوران
صندوق امانات
استخر سر پوشیده