هتل مونارچ استانبول

هتل مونارچ استانبول در منطقه اونکاپانی قرار گرفته و فاصله کمی تا تعدادی از مکان‌های دیدنی و گردشگری مهم شهر دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل مونارچ استانبول یک هتل در منطقه فاتح استانبول در کشور ترکیه است.

هتل مونارچ استانبول در منطقه اونکاپانی قرار گرفته و فاصله کمی تا تعدادی از مکان‌های دیدنی و گردشگری مهم شهر دارد. هتل مونارچ استانبول دارای یک تراس با چشم‌اندازی زیبا رو به شهر و همچنین یک باغ دیدنی است. می‌توانید هر روز، صبحانه را در سالن غذاخوری میل کنید. تعدادی رستوران خوب در نزدیکی این هتل وجود دارد.

 

هتل مونارچ

موقعیت هتل مونارچ استانبول

امکانات هتل 

در سرتاسر مجموعه به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. هتل مونارچ استانبول فاقد پارکینگ است، اما در نزدیکی آن یک پارکینگ عمومی رایگان پیدا خواهید کرد. اگر در تور استانبول اتومبیل شخصی در اختیار دارید، نگرانی از بابت نگهداری آن نخواهید داشت. هر اتاق هتل مونارچ استانبول از سیستم تهویه مطبوع مجزایی بهره می‌برد. اتاق‌ها بسیار ساده ولی زیبا طراحی شده و چیدمان و دکوراسیون شیکی دارند. کف آن‌ها پارکت شده و یک جارختی در هر یک دیده می‌شود. خوشبختانه تلویزیون‌ها ماهواره‌ای در نظر گرفته شده‌اند تا بتوانید به همه شبکه‌های تلویزیونی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. گاوصندوق در هتل در هر اتاق قرار داده شده است. با ورود به حمام، لوازم – آرایشی بهداشتی متعددی را به صورت پیش‌فرض پیدا خواهید کرد. دیوار اتاق‌ها به صورت عایق در برابر صدا طراحی شده است.

 

لابی هتل مونارچ استانبول

مطالبی دیگر درباره هتل

تا ایستگاه متروی هالیک (Halic) فقط ده دقیقه به شکل پیاده‌روی فاصله وجود دارد. رسیدن به اولین ایستگاه متروی شهر به معنی دسترسی سریع به دیگر نقاط شهر است. در چند قدمی هتل مونارچ استانبول یک ایستگاه اتوبوس دیده می‌شود. بخش پذیرش شبانه‌روز در خدمت شما است تا هر نیازی را خیلی سریع برطرف کند. برای تبدیل ارز، دریافت سرویس اتاق، رخ‌شویی یا هر سرویس و شی‌ء دیگری با آن‌ها تماس برقرار کنید. اگر با زبان ترکی آشنا نیستید، با آن‌ها به انگلیسی یا روسی صحبت کنید. متاسفانه هتل مونارچ استانبول سرویس شاتل شهری و فرودگاهی را به مهمانانش ارائه نمی‌کند. البته برای رسیدن به تعدادی از مهم‌ترین مکان‌هایی دیدنی شهر نیازی به استفاده از اتوبوس ندارید. به عنوان نمونه فاصله تا مسجد آبی، منطقه سلطان احمد،مسجد ایا صوفیه و کاخ توپکاپی حدود ۳ کیلومتر است که می‌توان طی یک ساعت به شکل پیاده‌روی طی کرد. با توجه به زیبایی محیط‌های شهری استانبول این فاصله برایتان از آن چه تصور می‌کنید سریعتر طی خواهد شد. فاصله تا میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر به حدود ۴ کیلومتر می‌رسد. با رفتن به مرکز شکل با استفاده از اتوبوس، تاکسی، مترو یا پیاده،به بی‌شمار رستوران، بار و کافه و همچنین ایستگاه مرکزی مترو و پایانه اصلی اتوبوسرانی دسترسی دارید.

 

رستوران هتل مونارچ استانبول

فاصله نا جاذبه های گردشگری استانبول

فاصله هتل مونارچ استانبول تا مسجد سلیمانیه استانبول ۰.۶ کیلومتر است. مسجد رستم پاشا استانبول ۰.۷ کیلومتر است. آبراهه والنس استانبول ۰.۸ کیلومتر است. بازار ادویه استانبول ۰.۹ کیلومتر است. مسجد جدید (ینی جامی) استانبول ۱.۱ کیلومتر است. پل گالاتا استانبول ۱.۲ کیلومتر است. گرند بازار استانبول ۱.۵ کیلومتر است.

هتل مونارچ استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پذیرش 24 ساعته
محدوده مخصوص سیگار
نظافت روزانه اتاق ها
سرویس بهداشتی
سیستم تهویه هوا
صندوق امانات
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها