هتل نخل هنگام قشم

هتل نخل هنگام قشم یک هتل ۲ ستاره ارزان قیمت در قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل نخل هنگام قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۲ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل نخل هنگام قشم واقع در میدان جهاد در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود ساختمان هتل در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۱ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد هتل نخل هنگام با کادری مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد هتل دو ستاره نخل هنگام قشم در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ با هدف بهبود سطح خدمت رسانی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت هتل نخل هنگام قشم گنجایش پذیرایی از ۶۴ میهمان را به طور همزمان دارد هتل نخل هنگام در میان هتل های قشم یک اقامتگاه اقتصادی و ارزان به شمار می رود در زمان پروژه بازسازی امکانات هتل نخل هنگام قشم نیز بهبود یافت و در حال حاضر خدمات رفاهی مناسبی را برای میهمانان فراهم کرده است بعضی از مهمترین امکانات و خدمات رفاهی هتل عبارتند از تلفن،تلویزیون،یخچال،مینی بار،اینترنت بی سیم،تهویه مطبوع،صندوق امانات،سیستم اعلام حریق،نمارخانه،روم سرویس،خشکشویی،نمازخانه،روم سرویس،سالن صبحانه خوری،سالن صبحانه خوری،کافی شاپ،پارکینگ که می توانید در زمان اقامت خود در این هتل از آنها استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل نخل هنگام قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل نخل هنگام قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اقامتگاه پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

لابی هتل نخل هنگام قشم

موقعیت هتل نخل هنگام قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل نخل هنگام قشم در اطراف بلوار رجایی قشم بنا شده و فاصله آن تا ساحل چیز در حدود ۵ دقیقه با تاکسی می باشد که می توانید از ساحل زیبای قشم لذت ببرید همچنین نزدیکترین مرکز خرید به این اقامتگاه مجتمع عظیم معراج است که برای خریدهای خود می توانید به آنجا بروید و خریدهای خود را انجام دهید همچنین قیمت هتل نخل هنگام قشم در فصول مختلف سال متغییر است اما مبلغی که در هر زمان برای این هتل پرداخت میکنید منطقی می باشد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

اتاق های هتل نخل هنگام

هتل نخل هنگام قشم دارای ۲۱ باب اتاق می باشد که تفکیک آن به شرح زیر است اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تهیه و تدارک دیده شده است و بسیار مناسب اتاق های ۳ تخته و ۴ تخته هتل نخل هنگام قشم ارزان قیمت که طرفدار آن خانواده ها می باشند در کل این هتل تلاش خود را کرده تا اقامتی خوب را برای مسافران خود به ارمغان بیاورد لازم به ذکر است در تمامیه اتاق های هتل خدماتی نظیر تلفن،تلویزیون،یخچال،مینی بار،اینترنت بی سیم،تهویه مطبوع،صندوق امانات،سیستم اعلام حریق،را دارا می باشد.

 

اتاق های هتل نخل هنگام قشم

رستوران و کافی شاپ نخل هنگام

متاسفانه هتل نخل هنگام قشم فاقد رستوران می باشد و صبحانه هتل نیز در سالن مخصوص به خود سرو می شود ولی مدیران هتل بر آن هستند تا در آینده ای نزدیک یک رستوران بسیار شیک را نیز به این مجموعه اضافه کنند و مسافران در طول اقامت خود در این هتل برای وعده نهار و شام می توانند از رستوران های اطراف استفاده کنند کافی شاپ هتل نخل هنگام قشم ارزان قیمت اما به خوبی توانسته انتظارات را بر آورده کنند و در آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه با دیزاین بسیار زیبا را به مسافران خود ارائه می کند،همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل ها و مقایسه با یکدیگر مقاله هتل آپارتمان سما ۲ قشم را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل نخل هنگام قشم

قوانین و مقررات هتل نخل هنگام

ساعت تحویل دادن هتل نخل هنگام قشم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل نخل هنگام ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافه نیم‌بها و بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل نخل هنگام

هتل نخل هنگام قشم در مجاورت امام زاده سید مظفر بنا شده است و دسترسی خوبی نیز به اسکله مسافربری شهید زاکر و بازار قدیم قشم دارد. ۱-فاصله تا فرودگاه ۳۳ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۵ دقیقه با ماشین ۳-فاصله هتل نخل هنگام قشم تا قلعه لافت ۵۰ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۵ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۹ دقیقه با ماشین ۶-فاصله هتل نخل هنگام قشم تا درگهان قشم ۵ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار قدیم قشم ۶ دقیقه پیاده ۸-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۲۷ دقیقه با ماشین ۹-فاصله هتل نخل هنگام قشم تا بیمارستان پیامبر اعظم ۷ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا کلانتری مرکزی ۳ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل نخل هنگام:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل نخل هنگام  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل نخل هنگام قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
تلویزیون
صندوق امانات داخل اتاق
آب رایگان
لابی
پذیرش ۲۴ ساعته
کافی شاپ
لاندری (خشکشویی)
سیستم گرمایش و سرمایش
پاورسوئیچ
مبلمان
مینی بار با هزینه
خدمات تهیه بلیط
پارکینگ
خدمات تور
یخچال
حمام
لوازم بهداشتی
روم سرویس
آسانسور
سالن بیلیارد
تاکسی سرویس