هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول یک هتل ۴ ستاره در منطقه بی اغلو

به این مقاله امتیاز دهید

هتل نیپون استانبول از سبک ساده ی ژاپنی الهام گرفته و طراحی شده است.

میدان معروف تقسیم حدود ۵ دقیقه با آن فاصله دارد و یک سالن ورزشی بسیار مجهز دارد. اتاق های این هتل همگی وای فای رایگان دارند و با سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن،تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک تجهیز شده اند،برخی اتاق ها حتی یک آشپزخانه کوچک و یک جکوزی در حمام دارند. هتل نیپون استانبول رستوران های شیکی دارد که صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهند و انواع غذاهای سنتی ترکیه ای را از مواد اولیه ی تازه و محلی تهیه می کنند. مهمانان می توانند از سرویس ماساژ لذت ببرند، دوچرخه سواری کنند و به سیاحت در استانبول بپردازند. هتل نیپون استانبول همچنین یک بخش مخصوص امور تهیه بلیط و فراهم کردن اطلاعات لازم درباره ی جاذبه های این شهر برای مسافرین دارد. این هتل حدود ۵ دقیقه با خیابان ها و پارتی های شبانه ای که در منطقه ی نیشان تاشی برگزار می شود فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک نیز در ۲۰ کیلومتری قرار گرفته است. پارکینگ رایگان و همچنین سرویس فرودگاهی از دیگر خدمات آن هستند. در تور استانبول هتل نیپون استانبول کاملا مناسب می باشد.

 

لابی هتل نیپون استانبول

موقعیت هتل نیپون استانبول

درباره هتل نیپون 

هتل نیپون استانبول هتلی فوق العاده زیبا و شرقی که به سبک ژاپنی ساخته شده است. این هتل در کنار میدان معروف تکسیم که قلب تجاری و سرگرمی استانبول است قرار دارد. بیشتر دفاتر شرکت های معروف،مراکز تجاری و تفریحی در این منطقه قرار دارند شما به راحتی می توانید هم به سیر و سیاحت بپردازید و هم ملاقات های کاری خود را به بهترین نحو ممکن و در محیطی حرفه ای انجام دهید، میدان تقسیم تنها ۵ دقیقه با این هتل فاصله دارد. سوئیت ها و اتاق های هتل یک نفره، دونفره، سه نفره و چهار نفره هستند. در اتاق های چهار نفره سه فرد بزرگسال و یک کودک می تواند اقامت داشته باشد. در کلیه اتاق ها و سوئیت های هتل نیپون استانبول شما می توانید از اینترنت وای فای رایگان،سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک استفاده کنید. سوئیت ها نیز دارای آشپزخانه ای کوچک و مجهز می باشند و علاوه بر حمام و سرویس بهداشتی در اتاق ها، جکوزی نیز موجود می باشد. در رستوران و بوفه هتل انواع غذاهای محبوب ترکی سرو می شود. این رستوران یکی از شیک ترین رستوران ها در منطقه تکسیم است که انواع غذاهای سنتی ترک را با بهترین مواد اولیه تازه و محلی تهیه می کند. شما میتوانید از ماساژ، سالن ورزشی لذت ببرید. علاوه بر این امکان کرایه دوچرخه نیز وجود دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه اتاتورک است که تنها ۲۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

اتاق های نیپون

اتاق های دبل : یک تخت بزرگ با ظرفیت ۲ نفر. اتاق های سینگل : یک تخت تک نفره مناسب برای ۱نفر. اتاق های تیریپل :۱ تخت بزرگ به همراه کاناپه تختشو برای ۳ نفر. تمامی اتاق‌ها دارای تهویه‌مطبوع، تلویزیون مسطح، تجهیزات چای و قهوه، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی می‌باشد. بعضی اتاق‌ها آشپزخانه و حمام اسپا هم دارند.

 

اتاق های هتل نیپون استانبول

رستوران های نیپون

رستوران هتل نیپون استانبول با بوفه و صبحانه و ارائه انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده از مواد تازه محلی آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های استانبول و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید مقاله هتل دورا استانبول را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل نیپون استانبول

امکانات هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول دارای یک باشگاه بدنسازی مجهز می‌باشد.خدمات ماساژ هم در دسترس است. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به اینترنت وای‌فای، پارکینگ،کرایه اتومبیل و دوچرخه، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، انبار چمدان،صندوق‌امانات، میز راهنمای تور، امکان تبدیل ارز و خدمات کانسیرج اشاره کرد. پذیرش هتل هم به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی خواهد بود. (لازم به ذکر است هریک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه باشند)

هتل نیپون استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
ماساژ
سالن بدنسازی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ
صرافی
ترانسفر فرودگاهی
سرویس اتاق
نگهداری از کودکان
تهویه مطبوع
آسانسور
گاوصندوق
امکانات برای معلولین
صبحانه
وای فای