هتل هالدی وان

هتل هالدی وان یک اقامتگاه خوب ۴ ستاره در مرکز شهر وان با قیمت مناسب می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل هالدی وان و اطلاعاتی درباره این هتل قبل از سفر به وان که باید بدانید

هتل هالدی وان با معماری بسیار زیبای خود یکی از بهترین هتل های وان هست. هتل هالدی وان دارای تهویه کننده هوا ، اینترنت رایگان ، رستوران و پارکینگ ‏رایگان می باشد. ‏تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت می باشند ، برخی نیز محوطه جدا برای نشستن دارند. برخی از اتاق ها چشم انداز به ‏سوی کوهها یا محیط شهری اطراف دارند. تمامی اتاق ها حمام اختصاصی همراه با دوش و وان دارند. ‏در این هتل می توانید فعالیت های مختلفی انجام دهید ، امکان کرایه دوچرخه و ماشین وجود دارد. تئاتر شهر وان ۵۰۰ متر از این ‏هتل فاصله دارد. ‏هتل هالدی، هتلی ۴ ستاره در قلب شهر زیبا و تاریخی وان در ترکیه است. هتل هالدی وان به میهمانان خود امکاناتی همانند اینترنت بی سیم، حمام ترکی و عمومی،خدمات ماساژ و سونا و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر را ارائه می‌دهد. غذاهای متنوع و با کیفیت ارائه شده در منوی رستوران هتل،میهمانان را از صرف غذا در بیرون از هتل، منصرف می‌کند. اتاق‌های هتل هالدی وان دارای دکوراسیون مدرن و امکانات به روزی هستند. برای رفاه حال میهمانان تمامی اتاق‌ها به امکاناتی همانند تهویه مطبوع، حمام خصوصی،مینی بار، سشوار و بسیاری از امکانات دیگر تجهیز شده‌اند. پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، آذری، انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند. برای آگاهی از بهترین نرخ تور وان و به روزترین قیمت هتل هالدی وان شال و کلاه را انتخاب کنید.

 

هالدی وان

موقعیت هتل هالدی وان

اتاق های هتل هالدی

هتل هالدی وان دارای ۸۰ اتاق است و یک اتاق برای افراد معلول نیز است.

همچنین کارکنان مجرب و کارآزموده این هتل تمام تلاش خود را برای رضایت شما از این هتل در طول سفرتان انجام می‌دهند. ۲ سوئیت در این هتل ۴ ستاره موجود می باشد ۳ اتاق کانکشن برای خانواده ها ۵ اتاق ۴ تخته برای صرفه جویی از هزینه برای مسافران ۱ اتاق برای افراد معلول که مخصوص می باشد تا امکانات خوبی به معلولان عزیز ارائه دهد ۵ اتاق سینگل برای کسانی که تنها سفر می کنند و ۱۰ اتاق ۳ نفره ۵۴ اتاق استاندارد که بیشتر اتاق های هتل هالدی وان را تشکیل می دهد تمام اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند و تعدادی از اتاق‌ها دارای نشیمن برای استراحت است. بعضیی از اتاق‌ها رو به کوهستان شهر وان هستند و همه اتاق ها دارای حمام و سرویس دستشویی بسیار تمیز است. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و وای فای رایگان در سراسر هتل است که می توانید از آن استفاده کنید همچنین برای دیدن هتل های بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم مقاله هتل بیگ باس وان را نیز حتما بخوانید و از امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل هالدی وان

رستوران و کافی شاپ هتل هالدی وان

مهمانان می‌توانند از رستوران تمیز و شیک هتل استفاده کنند و در رستوران هتل هالدی وان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را تجربه کنند که به بهترین شکل ممکن و با بهترین مواد اولیه برای شما سرو می شود کیفیت رستوران هتل به اندازه ای خوب است که شما را برای غذا خوردن در بیرون از هتل منصرف می کند و پارکینگ رایگان هتل نیز در داخل محوطه هتل موجود است. هتل هالدی بوفه با صبحانه آسیایی ارائه می‌دهد. کافی شاپ هتل هالدی وان نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه خاطره خوبی را در تور وان برای مسافران به جای خواهد گذاشت.

 

رستوران هتل هالدی وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل هالدی

هتل هالدی وان با فاصله ‏‎۱۰۰ ‎‏ متر از موزه وان قرار دارد ،فاصله هتل هالدی با استادیوم آتاتورک تنها ۲ کیلومتر و تا تئاتر شهر وان ۵۰۰ متر است. فاصله هتل تا تئاتر ایالت ۰.۵ کیلومتر می باشد فاصله هالدی تا ایستگاه اتوبوس ۲.۱ کیلومتر می باشد فاصله هتل هالدی وان تا قلعه ۴.۹ کیلومتر می باشد خانه‌های قدیمی وان ۵.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که به راحتی می توانید به آن سر بزنید و از این جاذبه های نزدیک به هتل استفاده کنید.

هتل هالدی وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
سونا
جکوزی
ماساژ
سیستم سرمایشی و گرمایشی
تهویه مطبوع
صبحانه
وای فای