هتل هیلتون بسفروس

هتل هیلتون بسفروس یک هتل ۵ ستاره زیبا نزدیک تنگه بسفر می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل هیلتون بسفروس در بخش اروپایی استانبول با نمایی رو به تنگه بسفروس قرار دارد.

هتل هیلتون بسفروس دارای استخر روباز و سرپوشیده،حمام ترکی و ۷ رستوران و غذاخوری می باشد.هتل هیلتون بسفروس دارای اتاق هایی همراه با بالکن می باشد که چشم انداز به سوی باغ یا تنگه بسفروس دارند و دارای دکوری سنتی ترکی می باشند. تمامی اتاق ها دارای محوطه جدا برای نشستن پرده های نورگیر و حمام اختصاصی هستند.در رستوران های این هتل انواع غذاهای چینی،لبنانی و دریایی برای سلایق مختلف تهیه می شود.کلوپ سلامتی این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال می باشد و دارای کلاس های ایروبیک،امکانات تنیس و اسکواش می باشد.همچنین هتل هیلتون بسفروس حمام ترکی ۲ سونا و ۲ حمام بخار و خدمات ماساژ نیز ارائه می کند. با ۱۰ دقیقه پیاده روی به میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی می رسید. همچنین هتل هیلتون بسفروس تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان بی نیز ده دقیقه فاصله دارد. فاصله کاخ توپکاپی تا این هتل ۳.۵ کیلومتر می باشد.هتل هیلتون بسفروس کارکنانی خوش اخلاق،دسترسی عالی،اتاق‌هایی روشن با ویوی رو به باغ‌های هتل یا بسفروس،دکوراسیونی سنتی با سبک ترکی،پنجره‌هایی بزرگ و فضایی برای نشستن دارد و تعطیلاتی دلپذیر را برای مهمانان خود رقم می‌زند به علاقه مندان دریای بسفروس باید بگوئیم که ساحل دریا تنها ۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد در تور استانبول هتل هیلتون بسفروس را با خیال راحت انتخاب کنید.

 

هتل هیلتون بسفروس استانبول

موقعیت هتل هیلتون بسفروس

خدمات رفاهی هتل هیلتون

خدمات رفاهی در هتل هیلتون بسفروس شامل امکانات تجاری است که امکان دسترسی به آنها به راحتی برای مهمانان هتل فراهم می باشد و شامل خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با فضای کنفرانس و اتاق جلسات و همچنین دسترسی به مرکز تجاری به صورت ۲۴ ساعته،مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و دستگاه فکس و فتوکپی است. علاوه براین، استفاده از پارکینگ مجهز هتل با هزینه اضافی امکان پذیر است. راهنمای خدمات تور و بلیط هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی،خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کارکنان چند زبانه هتل هیلتون بسفروس به زبان های انگلیسی، آلمانی،اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، عربی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافه در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به تلویزیون در مناطق عمومی هتل و مکان هایی مخصوص برای کشیدن سیگار نیز دسترسی خواهید داشت. ایستگاه کامپیوتر، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، دستگاه خودپرداز بانک،خدمات نگهبانی هتل هیلتون بسفروس، آسانسور و بالابر و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید لازم به ذکر است اگر به دنبال هتل های ارزان قیمت هستید حتما مقاله هتل هرتون استانبول را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل هیلتون بسفروس

امکانات تفریحی هیلتون بسفر استانبول

هتل هیلتون بسفروس دارای امکانات رفاهی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)،استخر در فضای باز (فصلی)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، خدمات زیبایی،مرکز تناسب اندام، کلاس های تناسب اندام و یوگا و سونا (هزینه اضافی) می باشد. علاوه بر این، امکاناتی ورزش های اسکواش (هزینه اضافی)،تنیس (هزینه اضافی) و اسکواش (هزینه اضافی) در دسترس است. یک باغ و یک کافه هم در هتل هیلتون بسفروس وجود دارد که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند،نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

 

رستوران هتل هیلتون بسفروس

تماس با ما1

هتل-هیلتون-بسفروس-تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
تنیس
صبحانه
وای فای