هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یک هتل ۵ ستاره فوق العاده در جزیره زیبای کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ویدا کیش در اوایل سال ۱۳۹۶ در فاصله تقریبی یک و نیم کیلومتری ساحل خلیج فارس به بهره برداری رسید.

هتل ویدا کیش ساختمانی ۱۱ طبقه دارد و در مجموع با ۱۴۴ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان است، واحدهای اقامتی هتل در طبقات دوم تا نهم قرار داشته و تمامی اتاقها نمای زیبایی به دریا و شهر دارند. رقابت میان هتل های کیش برای جذب مسافر همیشه وجود داشته، از اینرو این هتل نوساز سعی کرده مطابق با استانداردهای روز دنیا اقامت خاطره انگیزی را برای میهمانان مهیا کند. می توان گفت هتل ویدا کیش در این امر عملکرد خوبی داشته و امکانات رفاهی مطلوبی را برای مسافران فراهم کرده است؛ از جمله تلفن، تلویزیون، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نمازخانه، خشکشویی، خدمات بیدار باش، روم سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور،استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن پذیرایی،آرایشگاه آقایان، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ (با ظرفیت محدود). امکانات و خدمات رفاهی که با رزرو هتل ویدا کیش در دسترس شما قرار خواهد گرفت و می توانید تعطیلات بسیار خوبی را در جزیره کیش سپری کنید و لذت ببرید همچنین اگر به دنبال قیمت هتل ویدا کیش هستید و می خواهید ارزان ترین قیمت برای هتل ویدا را خریداری کنید حتما تا انتهای مقاله هتل ویدا کیش با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی کسب کنید و بهترین قیمت را خریداری کنید.

 

هتل ویدا

موقعیت هتل ویدا کیش 

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل ویدا کیش در شمال شرقی جزیره درست در کنار بلوار موج بنا شده است که می توانید با فاصله کمی خودتان را به ساحل و مرکز خرید ونوس کیش برسانید که بسیار دسترسی خوبی دارد در ضمن یکی از نکات هتل ها همین دسترسی ها و نزدیکی آنها به دیدنی های منطقه می باشد که قیمت آن را مشخص می کند که از این حیث باید گفت هتل ویدا دسترسی خوبی دارد و قیمت هتل ویدا کیش نیز تا حدودی مقرون به صرفه و خوب است که برای تور کیش خود می توانید آن را از شال و کلاه سفر رزرو کنید.

اتاق های هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در مجموع ۱۴۴ اتاق دارد که هر کدام از این اتاق های می تواند در قیمت هتل ویدا کیش تاثیر داشته باشد و شما نسبت به انتخاب اتاق ها باید دقت کنید به عنوان مثال قیمت اتاق های استاندارد با لوکس و سوئیت متفاوت می باشد و اگر به دنبال قیمت هتل ویدا کیش ارزان هستید باید از اتاق های نرمال استفادهد کنید که تعدادی از اتاق های این هتل زیبا به شرح زیر می باشد.

اتاق های ۲ تخته استاندارد،لوکس یاهمان به اصطلاح دبل،اتاقهای ۱ تخته یا سینگل که در هتل ویدا کیش بسیار محدود می باشد،سوئیت های ویدا که یکی از اتاق های خاص این هتل در جزیره می باشد که باید گفت تمامیه اتاق های هتل خدمات رفاهی کاملی را در اختیار مسافران گرامی قرار می دهد که می توانید بسته به نیاز خود از آن ها استفاده کنید،و از آن لذت ببرید.همچنین می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های کیش مقاله هتل کوروش کیش را نیز مطالعه کنید تا از امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل ویدا کیش

رستوران و کافی شاپ ویدا

یکی دیگر از خدمات و یا امکاناتی که می توانید برای هتل ها در نظر بگیرید رستوران ها و کافی شاپ های آن می باشد که چه خدماتی با چه کیفیتی به مسافران ارائه میدهد و آیا هتل خدمات نهار و شام را نیز برای مسافران فراهم می کند یا خیر که همین مورد می تواند قیمت هتل ویدا کیش را بالاتر ببرد البته باید گفت رستوران هتل ویدا کیش با ظرفیت ۹۰ نفری میزبان مسافران گرامی می باشد که منوی آن با قیمت های بسیار عالی در جزیره ارائه می شود که با پرداخت جداگانه هزینه آن می توانید از غذاهای لذیذ آن استفاده کنید و لذت ببرید.کافی شاپ هتل ویدا کیش نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به مسافرین ارائه می کند که در تور کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند و قیمت هتل ویدا را ارزان تر از همه جا فقط از شال و کلاه سفر رزرو کنند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ویدا کیش

قوانین و مقررات هتل ویدا کیش

در تمامیه هتل ها قوانین و مقرراتی وجود دارد که حتما باید قبل از رفتن از آن آگاه باشید تا خدایی نکرده در سفر مشکلی برای شما پیش نیاید به عنوان مثال پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته در هتل ویدا کیش امکان پذیر است.به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای خدمات ترانسفر استقبال رایگان فرودگاهی می باشد.لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر،فقط در زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز،ساعت حرکت،مبدا،شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید،در غیر این صورت خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.قابل توجه مهمانان گرامی، استفاده از مجموعه آبی هتل ویدا برای کودکان زیر ۷ سال ممنوع می باشد،شما می توانید شماره هتل ویدا کیش را در پایین این مقاله ببینید و برای رزرو با هتل یا شرکت شال و کلاه سفر در تهران هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ویدا کیش

جاذبه های اطراف هتل ویدا کیش

گشت و گذار در بازارهای کیش و خرید جزو موضوعات مورد توجه مسافران جزیره کیش است،به همین دلیل هنگام رزرو هتل کیش به این نکته توجه می کنند که آیا هتل به مراکز خرید کیش دسترسی خوبی دارد؟ یکی از مزایای رزرو هتل ویدا کیش این است که این هتل پنج ستاره نه تنها دسترسی خوبی به ساحل خلیج فارس دارد،بلکه میهمانان به سهولت می توانند به بازارها و مجتمع های تجاری کیش رفته و برای خود و عزیزانشان خرید کنند. همچنین مسافران مقیم در این هتل می توانند به آسانی به دانشگاه بین المللی پردیس نیز دسترسی داشته باشند. این هتل پنج ستاره و نوساز با امکانات رفاهی مطلوب و موقعیت مکانی خوب توانسته در همین مدت کوتاه فعالیت خود، به یکی از اقامتگاه های خوب جزیره کیش تبدیل شود،بنابراین اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید، هتل ویدا کیش می تواند اقامتی به یادماندنی و توام با آسایش را برای شما رقم بزند. ۱-مرکز خرید مروارید کیش: ۴ دقیقه با با ماشین ۲-پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش: ۶ دقیقه با با ماشین ۳-مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش تا ۶ دقیقه با با ماشین ۴-پارک ساحلی مرجان کیش: ۱۰ دقیقه با با ماشین ۵-مرکز خرید مرجان کیش تا هتل ویدا کیش ۱۰ دقیقه با با ماشین ۶-فرودگاه کیش: ۱۰ دقیقه با با ماشین ۷-کشتی یونانی کیش: ۲۱ دقیقه با با ماشین

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل ویدا :   ۴۴۴۲۰۰۷۳-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ویدا ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل ویدا کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
پاورسوئیچ
چای ساز
آب رایگان
روم سرویس
سیستم اعلام حریق
خدمات CIP (تشریفات ویژه)
فضای سبز
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
پارک کودک
جکوزی
کرایه اتومبیل (بدون راننده)
حمام
اینترنت در اتاق
صبحانه
خدمات نگهداری کودک
اتاق چمدان
فروشگاه