هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش یک هتل ۴ ستاره بسیار خوب در جزیره زیبای کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل پارمیدا کیش از هتل های نوساز و بسیار شیک کیش است.

هتل طی این سال ها توانسته با ارایه امکانات و خدمات مطلوب پرسنل کارآزموده و موقعیت مکانی مناسب میهمانانش را به مشتریانی وفادار و همیشگی تبدیل کند این هتل دارای ۴ طبقه و ۸۱ اتاق و سوئیت با امکاناتی مانند مینی بار،اینترنت،روم سرویس،یخچال و ماهواره است از امکانات عمومی هتل پارمیدا می توان به استخر،سونا،جکوزی،زمین تنیس،پارکینگ،اینترنت در لابی اشاره کرد برای علاقمندان به دوچرخه امکان کرایه دوچرخه برای گشت زنی در محوطه بیرونی هتل وجود دارد اگر هم قصد دارید به مکانی دورتر از جزیره و یا خارج شهر بروید،می توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید صبحانه هتل پارمیدا خوشمزه و مفصل است و از انگیزه های خوشمزه رزرو این هتل محسوب می شود همچنین رستوران و کافی شاپ هتل پارمیدا کیش با سرو غذاهای لذیذ و دسرهای خوش طعم در محیط مناسب از میهمانان پذیرایی می کنند هتل پارمیدا با دسترسی آسان به مرکز خرید زیتون و مروارید برای کسانی که به قصد خرید به کیش سفر می کنند،بسیار مطلوب است اما برای دوستداران تفریحات در کیش از این هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی می رسید هتل پارمیدا در اواخر سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید که می توانید برای تعطیلات خود از آن استفاده کنید و لذت ببرید همچنین برای قیمت هتل پارمیدا کیش و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت موجود در بازار را خریداری کنید و لازم به ذکر است پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیدا کیش حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل پارمیدا

موقعیت هتل پارمیدا کیش

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل پارمیدا کیش در خیابان رودکی بنا شده است و فاصله آن تا ساحل بسیار نا چیز است که می توانید با یک پیاده روی سبک در حدود ۷ دقیقه خود را به آن برسانید همچنین مرکز خرید پانیذ و زیتون نیز در نزدیکیه این هتل بسیار زیبا می باشد که می توانید برای خریدهای خود از آنها استفاده کنید که به لحاظ همین امر هزینه های سفر شما کم خواهد شد و قیمت هتل پارمیدا کیش نیز کاهش خواهد یافت و می توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

اتاق های هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش دارای ۸۱ اتاق می باشد که به مسافرام محترم خدمات میدهداتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر طراحی شده است اتاق های ۳ تخته برای ۳ نفر و ۴ تخته یا همان اتاق خانوادگی تمامیه اتاق ها از امکانات یکسانی نظیر مینی بار، اینترنت، روم سرویس، یخچال، تلفن،حمام، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، تلویزیون و ماهواره می باشد.

 

اتاق های هتل پارمیدا کیش

رستوران و کافی شاپ هتل پارمیدا

هتل پارمیدا کیش دارای رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر می باشد که در آن انواع غذا های ایرانی و دریایی با کیفیت بی نظیر سرو می شود کافی شاپ و سفرخانه سنتی هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و با برنامه های شاد میزبانی شما سروران گرامی را فراهم می کند تا از اقامتتان در هتل لذت ببرید در تور کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

 

رستوران هتل پارمیدا کیش

قوانین و مقررات پارمیدا

مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند. هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۵ سال رایگان محاسبه خواهد شد. قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.لازم به ذکر است می توانید برای مقایسه این هتل با دیگر هتل های جزیره مقاله هتل سورینت مریم کیش را نیز مطالعه کنید تا از امکانات آن نیز مطلع شوید و بعد از آن رزرو هتل خود را انجام دهید.

جاذبه های گردشگری کیش نزدیک هتل پارمیدا

جزیره زیبای کیش علاوه بر جاذبه های طبیعی و زیبایی که هر بیننده ای را محو تماشا می کند،مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش هر ساله علاقمندان زیادی را به سوی این جزیره می کشاند. به همین دلیل مسافران هنگام انتخاب هتل به این موضوع توجه می کنند که هتل چقدر تا این مراکز فاصله دارد و آیا دسترسی راحتی می توانند به این مراکز تفریحی و تجاری داشته باشند؟ از این نظر هتل پارمیدا کیش یک گزینه مناسب است زیرا ۱-فاصله هتل پارمیدا کیش تا دریا — ۱.۴ کیلومتر ۲-فاصله تا مرکز تجاری کیش — ۰.۹۵ کیلومتر ۳-فاصله تا بازار رویا مال — ۰.۴۵ کیلومتر ۴-فاصله هتل پارمیدا کیش تا بازار پانیذ — ۰.۵ کیلومتر ۵-فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز — ۶.۵ کیلومتر ۶-فاصله هتل پارمیدا کیش تا شهر باستانی حریره — ۶.۷ کیلومتر ۷-فاصله تا کشتی یونانی — ۱۵.۷ کیلومتر ۸-فاصله هتل پارمیدا کیش تا مسیر ویژه دوچرخه سواری — ۱.۱ کیلومتر ۹-فاصله تا اسکله تفریحی — ۱.۴ کیلومتر ۱۰-فاصله هتل پارمیدا کیش تا پلاژ بانوان — ۲.۹ کیلومتر ۱۱-فاصله تا پلاژآقایان — ۱.۴ کیلومتر ۱۲-فاصله تا پارک درخت سبز — ۷.۲ کیلومتر ۱۳-فاصله هتل پارمیدا کیش تا کارتینگ — ۱.۱ کیلومتر ۱۴-فاصله تا آب انبار سنتی — ۷.۲ کیلومتر ۱۵-فاصله هتل پارمیدا کیش تا بولینگ مریم — ۱.۱ کیلومتر ۱۶-فاصله تا کیبل اسکی — ۱.۳ کیلومتر ۱۷-فاصله هتل پارمیدا کیش تا رستوران توتی فروتی — ۱.۴ کیلومتر ۱۸-فاصله تا رستوران حافظیه — ۳.۵ کیلومتر

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل پارمیدا :   ۴۴۴۶۷۶۸۰-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل پارمیدا ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل پارمیدا کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
یخچال
مینی بار با هزینه
نمازخانه
کافی شاپ
استخر
لوازم بهداشتی
پاورسوئیچ
صندوق امانات داخل اتاق
جکوزی
کرایه اتومبیل (بدون راننده)
وای فای
صبحانه
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
فضای سبز
چایخانه سنتی
خدمات تهیه بلیط