هتل پارک قشم

هتل پارک قشم یک هتل ۲ ستاره ارزان قیمت در قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل پارک قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۲ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل پارک قشم در فاصله نزدیک به دریا واقع شده است این هتل در منطقه مرکزی و نزدیک به مراکز تجاری قرار گرفته و مورد استقبال مسافران گرامی قرار گرفته است هتل پارک دارای ۳۴ باب اتاق برای اقامت گردشگران گرامی است هتل دو ستاره پارک قشم در سال ۱۳۸۰ در بلندترین منطقه جزیره به بهره برداری رسید هتل پارک قشم ارزان قیمت با مجموع ۳۴ واحد اقامتی امکان پذیرایی همزمان از ۱۱۰ میهمان را دارد که از مهمترین امکانات هتل می توان اشاره کرد به تلفن،تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای هتل)،اینترنت بی سیم در لابی،نمازخانه،صندوق امانات،تاکسی سرویس داخل هتل،کافی شاپ،رستوران،محوطه زیبا و پارکینگ که می توانید از تمامیه این امکانات و خدمات در زمان اقامت خود نهایت استفاده را ببرید،همچنین برای قیمت هتل پارک قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا ارزانترین قیمت هتل پارک قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارک قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل پارک

موقعیت هتل پارک قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل پارک قشم درست در بلوار آزادگان بنا شده و فاصله آن تا ساحل چیزی در حدود ۵ دقیقه با تاکسی می باشد که می توانید پس از طی کردن این مسافت از ساحل زیبای قشم لذت ببرید همچنین برای خریدهای خود نیز می توانید از بازار بزرگ و قدیمی قشم استفاده کنید که زیاد دور نیست و به راحتی می توانید خودتان را به آن برسانید،لازم به ذکر است قیمت هتل پارک قشم در فصول مختلف سال متغییر است اما این هتل جزء اقامتگاه های ارزان قیمت به حساب می آید که بسیاری از مسافران برای سفرهای خود آن را انتخاب میکنند که شما هم اگر به دنبال هتلی ارزان و با دسترسی خوب هستید پیشنهاد میکنیم حتما در تور قشم خود هتل پارک را مد نظر قرار دهید.

اتاق های هتل پارک قشم

هتل پارک قشم دارای ۳۴ باب اتاق به شرح زیر می باشد اتاق های دبل یا همان ۲ تخته که برای ۲ نفر تهیه و تدارک دیده شده است اتاق های ۳ تخته و سوئیت های بزرگ برای راحتی خانوادهای عزیز لازم به ذکر است تمامیه اتاق های هتل پارک دارای امکاناتی نظیر تلفن،تلویزیون،یخچال،سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای هتل)،می باشد که این امکانات و نوع هتل چیزی فراتر از یک هتل ۲ ستاره می باشد.

 

اتاق های هتل پارک قشم

رستوران و کافی شاپ هتل پارک

متاسفانه هتل پارک قشم فاقد رستوران می باشد و برای صبحانه سالنی جداگانه را در نظر گرفته اند ولی مسافران محترم می توانند برای وعده نهار و شام از رستوران های اطراف هتل بهره مند شوند که این رستوران ها نیز کم نیستند پس با خیال راحت می توانید رستوران مد نظر خود را انتخاب کنید اما کافی شاپ هتل به جای رستوران نداشته آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به میهمانان خود ارائه می دهد و منوی دسرهای آن نیز فوق العاده می باشد و با انواع ئسرهای خوشمزه و با دیزاین بسیار زیبا از مسافران خود به شکل شایسته ای پذیرایی می کند،لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های قشم و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید مقاله هتل آرتا قشم را نیز مطالعه کنید. 

 

رستوران و کافی شاپ هتل پارک قشم

قوانین و مقررات هتل پارک قشم

ساعت تحویل دادن هتل پارک ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل پارک قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل پارک

یکی از ویژگی های هتل پارک قشم، موقعیت مکانی مناسب آن است؛این هتل در فاصله اندکی از ساحل خلیج فارس قرار دارد. علاوه بر این مسافران می توانند به سهولت و در زمانی کوتاه به بازارها و مراکز خرید جزیره قشم دسترسی داشته باشند. ۱-فاصله تا فرودگاه ۴۹ دقیقه با ماشین ۲-فاصله هتل پارک قشم تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۱ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۴۸ دقیقه با ماشین ۴-فاصله هتل پارک قشم تا قلعه قشم ۱۱ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۷ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۱۰ دقیقه با ماشین ۷-فاصله هتل پارک قشم تا درگهان قشم ۲۳ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بازار قدیم قشم ۲۷ دقیقه با ماشین ۹-فاصله هتل پارک قشم  تا درمانگه شهید دارا ۱۰ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا کلانتری مرکزی ۷ دقیقه با ماشین این هتل به جاذبه های گردشگری قشم بسیار نزدیک و از نظر قیمتی مقرون به صرفه می باشد برای مسافرانی که بیشتر زمان خود را خارج از هتل سپری می کنند بسیار عالی می باشد برای رزرو این هتل اقتصادی و دیگر هتل های قشم لطفا با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان فروش ما بتوانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند تا با خریدی خوبی سفری خاطره انگیزی را نیز برای خود رقم بزنید.

شماره تلفن هتل پارک :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل پارک ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل پارک قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
یخچال
لوازم بهداشتی
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
پذیرش ۲۴ ساعته
نمازخانه
وای فای
تلویزیون
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
صندوق امانات
پارکینگ
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
پاورسوئیچ
سیستم گرمایش و سرمایش
تاکسی سرویس
صبحانه
فضای سبز