هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و جزو گروه هتلهای کروانسرا می‌باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل کروانسرای لارا و مشخصات آن

اتاق های هتل دکوراسیون و طراحی سوپر مدرن دارند و با رنگ های ملایم تزئین شده اند. هر اتاق علاوه بر یک بالکن اختصاصی با منظره ای از دریای مدیترانه رو به است. هتل کروانسرای لارا حتی یک بندر اختصاصی در ساحل دارد. در ساحل آن می توانید از کافه ی ساحلی و تخت های مخصوص استراحت فراهم شده اند استفاده کنید و آب میوه میل نمایید. یک شهر بازی برای کودکان تعبیه شده که شامل سرزمین بازی،کلوپ کودکان و یک استخر با سرسره های متعدد می باشد. استخرهایی نیز برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. علاوه بر بازی های آبی مختلف، زمین بازی فوتبال، تنیس و گلف هم برای علاقه مندان تهیه شده است. رستوران منوی سفارشی این هتل غذاهای مدیترانه ای، آمریکای لاتین و شرق آسیایی را سرو می کند. یک رستوران سلف سرویس هم آماده ی پذیرایی از شما می باشد. هتل کروانسرای لارا ۱۲ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و پارکینگ آن رایگان است. هتل کروانسرای لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و جزو گروه هتلهای کروانسرا می‌باشد. این هتل در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰۰ متر مربع در کنار ساحل لارا بنا شده است. ساحل اختصاصی هتل بسیار بزرگ است و طول آن به ۱۷۰ متر میرسد. این هتل در سال ۲۰۰۵ بنا شده است. هتل کروانسرای لارا در ۹ طبقه بنا شده است. لابی عظیم و چشمگیری به بزرگی ۳۰۰۰ متر با ۱۶ آسانسور دارد و جزء هتل‌های بزرگ منطقه لارا محسوب می‌شود.. هتل کروانسرای لارا در نزدیکی هتل‌های تایتانیک لارا، باروت لارا و میراکل قرار دارد.

 

هتل کروانسرای لارا انتالیا

موقعیت هتل کروانسرای لارا

اتاق‌های کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا در مجموع دارای ۵۷۹ اتاق است که به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

۵۱۳ اتاق استاندارد ۳۲ متری،۱۸ اتاق خانوادگی ۵۶ متری،۳۰ سوئیت ۷۰ متری،۱۶ سوئیت ۵۱ متری،۲ سوئیت ۱۱۶ متری،۶ اتاق ویژه معلولین به مساحت ۳۲ مترمربع شایان ذکر است امکان اضافه کردن تخت اضافه با هزینه اضافی وجود دارد. کلیه اتاقها دارای بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان،سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات،دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت می‌باشند. البته برخی امکانات فوق بسته به نوع اتاق می‌توانند تغییر کنند. مینی بار شامل آب، نوشابه ،‌انواع چای و شکر است و هر روز به صورت رایگان شارژ می‌شود. حمام و دستشویی نیز هر روز نظافت می‌شوند. لازم به ذکر است با توجه به فصول مختلف برخی از این خدمات می‌توانند رایگان و یا غیر رایگان باشند. در تور آنتالیا حتما در هتل کروانسرای لارا و با عظمت به شما خوش میگذرد.

 

اتاق های هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا دارای ۵ رستوران است

رستوران AQUAMARINE رستوران اصلی هتل کروانسرای لارا در طبقه اول می‌باشد،که صبحانه ،نهار و شام همراه با موزیک زنده در آن سرو می‌شود. رستوران OPAL LATIN A LA CARTE در این رستوران غذاهای آمریکای لاتین (فقط شام) با رزرو و وقت قبلی سرو می‌شود. رستوران CORAL FAR EASTERN A LA CARTE در این رستوران غذاهای چینی (فقط شام) با رزرو و وقت قبلی سرو می‌شود. رستوران FLUORITE MEDITERRANEAN A LA CARTE در این رستوران غذاهای دریایی (فقط شام) همراه با موزیک زنده سرو می‌شود. رستوران YURUK TENT فقط در تابستان با انواع پنکیک‌های محلی ترکیه (GÖZLEME) و نوشیدنی‌های محلی پذیرای شماست. شما می‌توانید از منوی A LA CARTE با وقت قبلی به صورت رایگان به صرف غذا بپردازید. در روزهای آفتابی رستوران‌ها در فضای باز آماده‌ی سرویس‌دهی به شما هستند. شما می‌توانید از اسنک بار ساحلی در کنار منظره‌ی زیبای دریا استفاده کنید و از انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی در کافه‌های کنار استخر، کنار ساحل و لابی رستوران لذت ببرید و همچنین می توانید مقاله هتل دلفین امپریال ما را نیز مطالعه کنید و اطلاعات خوبی نیز نسبت به آن بدست بیاورید.

 

رستوران هتل کروانسرای لارا

امکانات ورزشی و تفریحی

از سرگرمی‌های هتل کروانسرای لارا می‌توان به خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های تنیس، بسکتبال،مینی گلف ،ورزش های آبی و خدمات تفریحی چون موسیقی زنده و برنامه‌های نمایش اشاره کرد. در بعضی از شب‌ها BEACH PARTY برگزار می‌گردد که با نمایش و آواز در ساحل محیطی شاد و مفرح برایتان به ارمغان می‌آورد. اینترنت در کافی نت و به صورت بی‌سیم در لابی، رایگان در اختیار شماست. همچنین برنامه‌های متنوعی برای کودکان نیز در باشگاه کودکان (به صورت رایگان) ارائه می‌شود. در مرکز SPA هتل کروانسرای لارا خدماتی چون ماساژ، استخر سرپوشیده‌ی ۲۳۴ مترمربعی،استخر موج ۹۸۲ مترمربعی، پارک آبی ۱۴۳۲مترمربعی، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی ارائه می‌شود. برای کودکان و نوجوانان نیز دو استخر مخصوص کودکان هرکدام به مساحت ۲۰ متر مربع فراهم است. اولین استخر از سمت ساحل ویژه بزرگسالان است. همچنین زمین‌های فوتبال، تنیس و بسکتبال و همچنین استخر‌ها و پارک آبی به صورت رایگان در اختیار شماست.

هتل کروانسرای لارا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
آسانسور
فروشگاه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
ورزش های آبی (غیر موتوری)
ورزش های آبی (موتوری)
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
کافی نت
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی