هتل کرون پلازا آنتالیا

هتل کرون پلازا آنتالیا و جاذبه های آن در منطقه زیباس کنیالتی

به این مقاله امتیاز دهید

هتل کرون پلازا آنتالیا در ساحل معروف کنیالتی قرار دارد و باچشم اندازی خیره کننده از سواحل نیلگون مدیترانه 

هتل ۱۹۵ اتاق دارد که در این اتاق های لوکس امکاناتی مثل تلویزیون، حمام، چای و قهوه ساز و … دارید،همچنین از پنجره های بزرگ اتاق های خود می توانید در حالی که در حال استراحت هستید چشم انداز زیبایی از دریا و ساحل داشته باشید. در تور آنتالیا حتما این هتل زیبا را مد نظر قرار دهید تا اقامتی فوق العاده را تجربه کنید.

 

هتل کرون پلازا آنتالیا

موقعیت هتل کرون پلازا آنتالیا

امکانات کرون پلازا آنتالیا

هتل کرون پلازا آنتالیا در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در مجموع ۱۹۵ اتاق دارد. هتل کرون پلازا دارای اتاق‌های متفاوتی می باشد که شامل اتاق‌های لوکس و مجلل با چشم‌اندازی فوق‌العاده از دریای مدیترانه و کوه‌های آن منطقه است. همچنین هتل کرون پلازا آنتالیا دارای تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی با چک‌اوت و پذیرش ۲۴ ساعته،صندوق امانات، صرافی، آسانسور، زمین بازی کودکان، اتاق کنفرانس و پارکینگ می باشد.

 

استخر سر باز هتل کرون پلازا آنتالیا

اتاق های کرون پلازا

تمامی اتاق‌های هتل کرون پلازا آنتالیا دارای حمام اختصاصی همراه با دوش و سشوار،تخت دونفره یا کینگ‌سایز، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، رادیو، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، لوازم اتو، بالکن یا تراس و همچنین سیستم تهویه و گرمایشی مجزای قابل تنظیم می باشند. همچنین کرون پلازا آنتالیا دارای امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری مانند صندلی و چتر آفتاب در ساحل و استخر، استخر سرپوشیده و روباز، بوفه‌ی استخر، باشگاه ورزشی،مرکز ماساژ، حمام ترکی، استخر آب گرم،‌ انواع خدمات ماساژ و زیبایی، سونا و حمام بخار است همچنین می توانید برای رزرو هتل های ارزان قیمت مقاله هتل لارا هادریانوس ما را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل کرون پلازا آنتالیا

فاصله کرون پلازا تا جاذبه های گردشگری آنتالیا

از هتل کرون پلازا آنتالیا تا آکواریوم آنتالیا ۳.۵ کیلومتر فاصله دارد. تا مرکز خرید میگروس آنتالیا ۳.۷ کیلومتر فاصله دارد. موزه آنتالیا چیزی حدود ۵.۳ کیلومتر فاصله دارد. فاصله تا فرودگاه آنتالیا ۱۶ کیلومتر است.

 

رستوران هتل کرون پلازا آنتالیا

هتل کرون پلازا آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
بدنسازی
حمام ترکی
رستوران
بار
صندوق امانات
تهویه مطبوع
نگهداری کودک
خدمات SPA
استخر سرپوشیده
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی