هتل کنت وان

هتل کنت وان یک هتل ۳ ستاره در مرکز شهر وان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل کنت وان و اطلاعاتی درباره این هتل که قبل از سفر به وان بد نیست بدانید

شهر وان به دلیل قیمت به صرفه و فاصله مکانی نزدیکتری که از کشورمان دارد، مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد. در این شهر تعدادی هتل باکیفیت و پنج ستاره وجود دارد اما برخی از توریست ها تمایل زیادی به اقامت در هتل های لوکس ندارند و ترجیح می دهند هتل های معمولی را انتخاب نمایند تا سفر به صرفه تری داشته باشند. قصد داریم یکی از هتل های ۳ ستاره این شهر با نام “هتل کنت وان” را به شما معرفی نماییم. این هتل رده متوسط در خیابان جمهوری واقع شده و دارای موقعیت مکانی مناسبی است. کارکنان مجرب هتل کنت وان به صورت شبانه روزی پذیرای میهمانان هستند و از آن ها استقبال می کنند. امکانات خوبی همچون نگهداری از کودکان، اتاق بازی، فروشگاه، صرافی، اتاق کنفرانس،کتابخانه، سالن غذاخوری، خدمات خانه داری، کافی شاپ، خشکشویی، اینترنت رایگان، لابی،صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و آسانسور در هتل کنت وان وجود دارد که گردشگران تور وان می توانند از آن ها استفاده نمایند و سفر لذتبخشی را برای خود رغم بزنند. هتل کنت وان از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد،کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل دارای ۹۴ اتاق می باشد، شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد،یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد،هتل دارای کتابخانه می باشد. برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید،هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد.

 

هتل کنت

موقعیت هتل کنت وان

اتاق های هتل کنت

هتل کنت وان دارای ۹۴ اتاق به شرح زیر می باشد که خدمات خوبی به مسافران می دهد. اتاق های دبل یا ۲ تخته که براب ۲ نفر تهیه و ندارک دیده شده است اتاق های ۳ تخته و سوئیت های ۴ نفره خانوادگی و تعدادی اتاق ۱ تخته تمامی اتاق های هتل دارای پنجره های دوجداره هستند،از همین رو توریست ها می توانند در کمال آسایش و آرامش به استراحت بپردازند. از امکاناتی که در تمامی اتاق ها وجود دارد می توان به حمام اختصاصی با دوش مخصوص،سشوار، تخت های استاندارد، تلویزیون، اینترنت، تلفن و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

 

اتاق های هتل کنت وان

رستوران و کافی شاپ هتل کنت وان

در هتل کنت وان یک رستوران با منویی از غذا های بین المللی و دریایی به چشم می خورد که مسافران هر کدام از این غذا ها را انتخاب کنند متوجه مزه خوب و بسیار با کیفیت آن خواهند شد در این رستوران مسافران می توانند نهار و شام را با هزینه مناسب و کیفیت عالی میل کنند. کافی شاپ هتل کنت وان نیز مانند رستوران آن کیفیت خوبی دارد و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای بسیار خوشمزه و با کیفیت از مسافران پذیرایی می کند.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های وان و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها مقاله هتل میروا وان را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل کنت وان

قوانین و مقررات هتل کنت وان

هتل کنت وان نیز همچون سایر هتل های ترکیه دارای قوانینی است که توریست های تور وان باید آن ها را مورد توجه قرار دهندکه به شرح زیر است. ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است. ساعت تحویل گرفتن اتاق ها و تخلیه آن ها به ترتیب ۱۴ و ۱۲ می باشد. و یک سری از قوانین که تمام این قوانین باعث آرامش مسافران خواهد شد.

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل کنت

قرارگیری در مرکز شهر نکته‌ای است که توریست‌های زیادی در نظرات خود درباره هتل کنت وان به آن اشاره می‌کنند. فاصله تا فرودگاه ۷ کیلومتر و مرکز اسکی ۸ کیلومتر و از اسکله و قلعه وان ۵ کیلومتر فاصله دارد با ۳ دقیقه پیاده روی می توانید به مسجد جامع و موزه ون برسید. از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا ۱.۲ و از مسجد یولو کامی وان ۳.۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل کنت وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
آسانسور
گاو صندوق
سیستم گرمایش و سرمایش
مینی بار
پارکینگ
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پذیرش 24 ساعته
لابی
لاندری (خشکشویی)
تاکسی سرویس
صبحانه
وای فای