هتل کندی اونورا کوش آداسی

هتل کندی اونورا کوش آداسی ۵ ستاره بسیار زیبا با قیمت عالی

به این مقاله امتیاز دهید

هتل کندی اونورا کوش آداسی از مجموعه هتل های ۵ ستاره کشور ترکیه می باشد

هتل کندی اونورا یکی از هتل های ۵ ستاره کوش آداسی میباشد این هتل لوکس در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است،هتل کندی اونورا کوش آداسی موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با مقاصد گردشگری در تور کوش آداسی فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران کوش آداسی راحت و آسان کرده است،این هتل ۵ ستاره دارای اتاق های لوکس مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور کوش آداسی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند. پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور کوش آداسی میباشد،با انتخاب این هتل ۵ ستاره میتوانید یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی را در هتل کندی اونورا کوش آداسی تجربه کنید. سرویس هتل کندی اونورا All Inclusive – صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ،پذیرایی های طول روز و کلیه نوشیدنی ها (چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبمیوه) در تمام ساعات شب و روز از این امکانات رایگان استفاده خواهید کرد.

 

هتل کندی اونورا کوش آداسی

موقعیت هتل کندی اونورا کوش آداسی

موقعیت محلی  این هتل در منطقه کوش آداسی واقع شده است . ۷۵ کیلومتر تا فرودگاه (ازمیر) ، ۴ کیلومتر تا مرکز شهر، و تا مرکز افسوس ۱۸ کیلومتر فاصله دارد.

اتاق های هتل انورا

هتل کندی اونورا کوش آداسی دارای ۳۰۱ اتاق استاندارد،۶ اتاق کینگ سوئیت و ۸جونیور سوئیت است. تمام اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون،سیستم الکترونیکی کیکارد ، صندوق امانات ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه،مبل ،فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوار و بالکن می باشد. کارمندان ما در تمام ۲۴ ساعت در خدمت شما مهمانان عزیز هستند. اگر سؤالی دارید یا برای هماهنگ کردن برنامه تورها یا رزرو برنامه ها باید به ساختمان ارتباط با مهمانان مراجعه فرمائید. هتل کندی اونورا کوش آداسی دارای خدمات پستی و فکس و تلفن و اینترنت میباشد. ساعت ورود به اتاق ۱۴:۰۰ ساعت تحویل اتاق  ۱۲:۰۰ می باشد که در همه جای دنیا این یک قانون است در کل اتاق های بسیار تمیز و شیک هتل به شما آرامش خواهد داد و محیطی بسیار خوب برای استراحت است تا شما بتوانید یک تعطیلان بسیار خوب را در کندی هتل تجربه کنید و از اقامتتان لذت ببرید.

 

اتاق های هتل کندی اونورا کوش آداسی

امکانات هتل کندی انورا کوش آداسی

هتل کندی اونورا کوش آداسی دارای رستوران های متنوع است رستوران اصلی هتل کندی اونورا کوش آداسی (روباز و سرپوشیده) ۲تا رستوران آلاکاترا می باشد که برای صرف وعده های غذایی صبحانه،نهار،شام می توانید به دلخواه خود یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید و با غذا های بسیار خوشمزه دریایی و بین المللی آن آشنا شوید که از همه نظر بسیار خوب است.

 

رستوران هتل کندی اونورا کوش آداسی

استخرهای هتل کندی

استخر روباز،استخر کودکان،استخر سرپوشیده،ساحل اختصاصی همه این ها بخشی از مجموعه آبی کندی اونورا می باشند که می توانید از آن ها استفاده کنید و تعطیلات بسیار خوبی را سپری کنید در ضمن اگر به دنبال هتلی لاکچری تر هستید ما به شما هتل آمارا سی لایت کوش آداسی را پیشنهاد می کنیم تا حتما آن را ببینید و اگر مورد نظر بود رزرو خود را انجام دهید.

 

استخر هتل کندی اونورا کوش آداسی

سوالات متداول

سوال ۱: فاصله هتل کندی اونورا تا پارک آبی کوش آداسی چقدر است؟

جواب ۱: فاصله هتل تا آکوت پارک منطقه ۳ کیلومتر می باشد که می توانید با ماشین ۵ دقیقه بعد به آن برسید

سوال ۲:فاصله هتل کندی اونورا کوش آداسی تا فرودگاه عدنان چقدر است؟

جواب ۲:تا فرودگاه ازمیر ۷۰ کیلومتر و در حدود ۱ ساعت و ۵ دقیقه فاصله دارد

سوال ۳:آیا هتل کندی برای کوکان برنامه های خاصی دارد؟

جواب ۳:بله این هتل برنامه های ویژه ایی برای کوکان دارد و حتی یک مهد کودک بسیار عالی نیز در آن می باشد

 

هتل کندی اونورا کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
استخر روباز
استخر سرپوشیده
استخر کودکان
ایروبیک
بیلیارد
پارک آبی
پارکینگ
تنیس
جکوزی
حمام ترکی
خشکشویی
رستوران
سالن ورزشی
سونا
فروشگاه
فوتبال ساحلی
ماساژ
کافی نت
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای