هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا ۴ قشم یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب و تمیز در جزیره قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل کیمیا ۴ قشم ارزان قیمت و اطلاعاتی که قبل از سفر به قشم باید درباره این هتل بدانید

هتل کیمیا ۴ یکی از چهار هتل‌ گروه هتل‎های کیمیا می‌باشد این هتل زنجیره ای در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده است. ساختمان هتل کیمیا ۴ قشم در ۵ طبقه بنا شده است هتل دارای ۴۴ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل کیمیا ۴ قشم با دسترسی آسان به مرکز شهر و استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن و استاندارد سبب گردیده تا هتل کیمیا ۴ انتخاب بسیاری از مسافران جزیره قشم گردد هتل کیمیا ۴ با پرسنلی مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد هتل کیمیا چهار توانسته امکانات مناسبی را برای میهمانان فراهم آورد،از جمله این امکانات می توان اشاره کرد به تلفن،یخچال،تلویزیون،اینترنت بی سیم،سیستم اعلام حریق خشکشویی، تاکسی سرویس،صندوق امانات،بالکن (بعضی از واحدهای اقامتی)،آسانسور،کافی شاپ که در زمان اقامت خود می توانید از آنها استفاده کنید و تعطیلات خوبی را سپری کنید همچنین برای قیمت هتل کیمیا ۴ قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل کیمیا ۴ قشم را خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اقامتگاه پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل کیمیا 4

موقعیت هتل کیمیا ۴ قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل کیمیا ۴ قشم در بلوار صیادان و نزدیکیه میدان جهاد بنا شده است که فاصله آن تا ساحل چیزی در حدود ۷ دقیقه با تاکسی می باشد و نزدیک ترین مرکز خرید به این اقامتگاه مرکز خرید معراج می باشد که می توانید خریدهای بسیار ارزانی را انجام دهید همچنین موقعیت هتل کیمیا ۴ قشم نسبت به مرکز شهر بسیار عالی می باشد و می توانید کارهای خود را مدیریت کنید در کل اگر به دنبال تور قشم ارزان قیمت هستید پیشنهاد میکنیم هتل کیمیا ۴ قشم را یک بار امتحان کنید و از سفر خود به این منطقه لذت ببرید.

اتاق های هتل کیمیا ۴ قشم

هتل کیمیا ۴ قشم دارای ۴۴ اتاق مخصوص به خود می باشد که به شرح زیر است اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر مناسب می باشد اتاق های ۳ تخته و اتاق های خانوادگی که تمام اتاق های هتل کیمیا ۴ قشم ارزان قیمت را تشکیل می دهند لازم به ذکر است تمامیه اتاق ها امکاناتی نظیر تلفن،یخچال،تلویزیون،اینترنت بی سیم،صندوق امانات،بالکن(بعضی از واحدهای اقامتی)،می باشد که مسافران از آنها استفاده می کنند.

 

اتاق های هتل کیمیا 4 قشم

رستوران و کافی شاپ هتل کیمیا ۴

درباره رستوران هتل کیمیا ۴ قشم باید بگوییم که در این هتل خبری از رستوران نیست و صبحانه این هتل نیز در فضای مخصوص به خود سرو می شود و برای خوردن نهار و شام با به رستوران های محلی و بین المللی جزیره قشم سر بزنید اما کافی شاپ هتل کیمیا ۴ قشم مانند دیگر کافی شاپ های منطقه نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوب و مناسبی به میهمانان خود ارائه می کند و لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های ما در قشم و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن مقاله هتل مارینا ۱ قشم را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل کیمیا 4 قشم

قوانین و مقررات هتل کیمیا ۴ قشم

ساعت تحویل دادن هتل کیمیا ۴ ارزان قیمت ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل کیمیا ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل کیمیا ۴ قشم ارزان قیمت بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از تخت رایگان محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل کیمیا ۴

هتل کیمیا ۴ قشم از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است،به همین دلیل مسافران دسترسی آسانی به مرکز شهر و بازارها دارند بطوریکه در مدت نسبتا کوتاهی می توانند به بازار ستاره و مرکز خرید بزرگ خلیج فارس بروند. ۱-فاصله هتل کیمیا ۴ قشم ارزان قیمت تا فرودگاه ۴۶ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۷ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم قشم ۸ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا قلعه لافت ۵۳ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا قلعه قشم ۷ دقیقه با ماشین ۷-فاصله هتل کیمیا ۴ تا دره ستارگان ۳۸ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۷ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا درگهان قشم ۲۰ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا بیمارستان پیامبر اعظم ۶ دقیقه با ماشین ۱۱-فاصله تا کلانتری مرکزی ۴ دقیقه با ماشین برای اطلاع از دیگر امکانات و خدمات هتل با ما در تماس باشید در مجموع هتل کیمیا ۴ از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری قشم و مناطقی که مد نظر مسافران محترم می باشد بسیار خوب و نزدیک است و مسافرانی که قصد دارند یک هتل خوب را انتخاب کنند می توانند در تور قشم حتما این هتل را مد نظر خود قرار دهند و از خدمات آن لذت ببرند

شماره تلفن هتل کیمیا ۴ :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل کیمیا ۴ ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل کیمیا 4 قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
یخچال
حمام
بالکن
لابی
آسانسور
پذیرش ۲۴ ساعته
وای فای
تلویزیون
آب رایگان
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
سالن بیلیارد
خدمات تهیه بلیط
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم بهداشتی
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لاندری (خشکشویی)
آژانس مسافرتی
صبحانه