هتل گلدن ایج استانبول

هتل گلدن ایج استانبول هتلی ۴* با خدمات خوب و قیمت اقتصادی

به این مقاله امتیاز دهید

هتل گلدن ایج استانبول در فاصله ۳۰۰ متری از میدان تکسیم و با ۱ دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو تکسیم واقع شده است.

مرکز کنفرانس و نمایشگاه لطفی کردار در فصله ۹۰۰ متری هتل قرار گرفته به طوری که با ۱۵ دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید. هتل گلدن ایج استانبول هتلی مناسب برای انتخاب در تور استانبول می باشد.

 

هتل گلدن ایج استانبول

موقعیت هتل گلدن ایج استانبول

امکانات رفاهی هتل گلدن ایج استانبول

خدمات پذیرش شامل خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، انبار چمدان،ورود و خروج سریع، میز تور و میز پذیرش شبانه روزی می باشد. تور های یک روزه استانبول را، از میز راهنمای تور بخواهید و خدمات اتاق شبانه روزی هم، به همراه نظافت روزانه آنها مهیا است. اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل در دسترستان است. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه اضافی فراهم می شود. پارکینگ خصوصی رایگان بدون نیاز به رزرو و ماشین کرایه ای از خصوصیات ویژه هتل گلدن ایج استانبول است. ترانسفر فرودگاهی با هزینه ای جداگانه در اختیارتان قرار خواهد گرفت و هتل پارکبان ماشین هم دارد. ورود به هتل گلدن ایج استانبول از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. امکانات ویژه ای برای افراد کم توان و ناتوان در نظر گرفته شده است به عنوان نمونه دسترسی به ویلچر و سرویس بهداشتی هایی با میله های کناری وجود دارد. حیوانات حق ورود به هتل گلدن ایج استانبول را ندارند. سری به آرایشگاه، مغازه ها و مغازه خرید سوغاتی هتل گلدن ایج بزنید،این محیط ها بسیار محبوب هستند و اگر سیگاری یا غیرسیگاری هستید،بدانید که فضایی مختص به شما در این هتل ۴ ستاره، در نظر گرفته شده است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می شود. به هیچ وجه نگران کودکان خود نباشید، چرا که خدمات نگهداری از کودکان، فراهم می باشد. کارکنان هتل گلدن ایج استانبول به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی صحبت می کنند.

 

کافه و استخر هتل گلدن ایج استانبول

امکانات تفریحی هتل گلدن ایج استانبول

در باغ هتل گلدن ایج استانبول قدم بزنید یا بعد از یک روز گردش در شهر خستگی خود را در سونا، جکوزی و حمام آبگرم هتل رفع کنید. سری به استخر شنای هتل در فضای باز بزنید که استخر کودکان هم در کنارش قرار گرفته است. مبلمانی بر روی تراس آفتابگیر قرار داده شده که مکان مناسبی برای دراز کشیدن و لذت بردن از آفتاب است. امکانات حمام آبگرم به همراه حمام ترکی همیشه در دسترس است.

 

رستوران هتل گلدن ایج استانبول

انواع اتاق 

اتاق استاندارد دبل: با مساحت ۲۶ مترمربع است. اتاق استاندارد سینگل: با مساحت ۲۵ مترمربع است. اتاق استاندارد تریپل: با مساحت ۲۷ مترمربع است که یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد. اتاق استاندارد دبل سینگل: با مساحت ۲۰ مترمربع است که به راحتی می توانید در این اتاق ها به استراحت بپردازید لازم به ذکر است برای دیدن دیگر هتل های ما به شما پیشنهاد می دهیم حتما مقاله هتل تایتانیک سیتی استانبول را نیز مطالعه کنید تا با دیدی بازتر نسبت به قبل بتوانید تصمیم به رزرو هتل خود بگیرید. 

 

اتاق های هتل گلدن ایج استانبول

فاصله تا جاذبه های معروف استانبول

ایستگاه متروی زیرزمینی تکسیم: ۳۶۰ متر است که با تاکسی تنها ۹ دقیقه تا هتل گلدن ایج استانبول درراه خواهید بود. ایستگاه متروی عثمان بی: ۱٫۶ کیلومتر است که با تاکسی تنها ۱۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. موزه هنر های مدرن استانبول: ۱٫۶ کیلومتر است که با تاکسی ۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. میدان تکسیم: ۴۰۰ متر است که با تاکسی ۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. برج ساعت دلماباغچه: ۱٫۱ کیلومتر است که با تاکسی ۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. خیابان استقلال: ۵۰۰ متر است که با تاکسی ۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. کاخ دلماباغچه: ۱٫۴ کیلومتر است که با تاکسی ۷ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. بازار ادویه: ۲٫۹ کیلومتر است که با تاکسی ۱۴ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. برج گالاتا: ۱٫۸ کیلومتر است که با تاکسی ۷ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فرودگاه آتاتورک: ۱۵٫۷ کیلومتر است که با تاکسی ۴۰ دقیقه تا هتل گلدن ایج استانبول در راه خواهید بود.

هتل گلدن ایج استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
پذیرش ۲۴ ساعته
استخر روباز
استخر ویژه کودکان
سونا بخار
ماساژ
استخر روی بام هتل
سشوار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
تهویه مطبوع
کافی شاپ
رستوران
صبحانه