وان سوئیتز اوتل

وان سوئیتز اوتل یک هتل ۳ ستاره در مرکز شهر با دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری وان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

وان سوئیتز اوتل و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره که قبل از سفر به وان بد نیست بدانید

هتل وان سوئیتز اوتل وان ترکیه هتلی نوساز و ۳ ستاره در شهر وان، واقع در ترکیه است. در روبروی مرکز خرید AVM قرار دارد و از این نظر منحصر‌به‌فرد است. دارای سوئیت‌هایی شیک و زیبا است که مجهز به امکانات رفاهی هستند. VAN SUITES HOTEL خدماتی را برای مشتریان محترم ما با ۱۵ سال تجربه کاری ارائه می‌دهد. ما آنچه را که برای اقامت ممتاز نیاز دارید انجام داده ایم! خدمات ممتاز ما در انتظار شما هستند. با توجه به امکانات کامل کسب و کار با موقعیت آن در مرکز شهر، با توجه به خانواده خود،به طور کاملا مجهز به اتاق های ویژه، اتاق‌های راحت و بزرگ است. هتل وان سوئیتز اوتل در مرکز وان، در مجموع ۷۱ اتاق با تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار ارائه می‌دهد. حمام خصوصی با لوازم آرایشی و سشوار استاندارد است. هتل وان سوئیتز یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌ها در شهر وان ترکیه محسوب می‌شود. وان سوئیتز اوتل با داشتن امکانات بسیار خوب به ما نشان داده یافتن هتلی با قیمت مناسب در شهر وان کار دشواری نیست. مهمانانی که خودرو در اختیار دارند، قادر خواهند بود آن را در پارکینگ رایگان هتل قرار بدهند. هتل وان سوئیت وان فاقد رستوران اختصاصی است، اما در چند قدمی آن یک رستوران باکیفیت وجود دارد. برای سرو نوشیدنی نیز کافی است از هتل خارج شده و کمی پیاده‌روی کنید. یکی از نکات بسیار مهم درباره هتل وان سوئیت توانایی کارمندان آن به منظور صحبت به زبان فارسی است. هتل وان سوئیتز اوتل مدعی است پرسنل آن به سه زبان ترکی، انگلیسی و فارسی تسلط دارند. وان در شرق ترکیه قرار گرفته و نزدیکترین شهر به ایران محسوب می‌شود. این موضوع سبب شده تورهای زمینی زیادی به مقصد آن برگزار شوند. کاهش هزینه‌ها، ازدیاد سفر ایرانیان به تور وان را در پی داشته است. در نتیجه در بخش پذیرش بسیاری از هتل‌های وان، حداقل یک فرد مسلط به زبان فارسی حضور دارد.

 

لابی وان سوئیتز اوتل

موقعیت وان سوئیتز اوتل

اتاق های سوئیتز اوتل

وان سوئیتز اوتل دارای ۷۱ اتاق به شرح زیر می باشد که به مسافران خود خدمات خوبی ارائه می کند همانطور که از نام وان سوئیتز اوتل پیداست، به جای اتاق، سوئیت‌هایی بزرگ در اختیارتان قرار می‌دهد. آن‌ها دارای آشپزخانه هستند. به همین دلیل برای کاهش هزینه‌ها قادر خواهید بود از رفتن به رستوران خودداری کرده و شخصا پخت و پز کنید. هر سوئیت دارای ماشین لباس‌شویی، یخچال فریزر، سینک و کابینت است. البته کابینت‌ها خالی بوده و وسایل خاصی درونشان وجود ندارد! بر اساس نظراتی که مسافران در وب سایت‌های مختلف درباره هتل وان سوئیتز اوتل داشته‌اند،این هتل بسیار راحت بوده و خدمات خوبی را برای راحتی هر چه بیشتر مسافران ارائه می دهد وان سوئیتز اوتل دارای ۱۲۰ تخت با ۷ اتاق مختلف است که شامل یک تخت،دو نفره، سه تخت، چهار تخت، پنج تخت ۱ +  ۲ + ۱ است. البته لازم به ذکر است شما سروران گرامی می توانید برای دیدن دیگر هتل های شهر وان و کسب اطلاعات بیشتر مقاله هتل رویال میلانو وان را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های وان سوئیتز اوتل

رستوران و کافی شاپ وان سوئیتز اوتل

در رستوران وان سوئیتز اوتل فقط صبحلنه سرو می شود و این هتل خدماتی در رابطه با نهار و شام به مسافران خود ارائه نمی دهد و مسافران می توانند برای وعده غذایی خود از رستوران های اطراف وان سوئیتز اوتل که بسیار هم زیاد می باشد استفاده کنند کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از مسافران وان سوئیتز اوتل پذیرایی می کند در تور وان می توانید هتل ۳ ستاره وان سوئیتز اوتل انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

 

رستوران هتل وان سوئیتز اوتل

جاذبه های گردشگری وان نزدیک سوئیتز اوتل

وان یکی از شهرهای شرقی ترکیه است که از لحاظ مسافت به ایران و استان‌های شمال غرب کشور نزدیک است. وان شهری تاریخی است و چندین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دارد که به شرح زیر می باشد فاصله هتل وان سوئیتز اوتل تا استخر و پارک آبی کاگداس آکوا ۱.۸ کیلومتر است. تا مسجد یولو کامی وان ۳.۷ کیلومتر است. تا موزه اوراتو وان ۵.۱ کیلومتر است. تا قلعه وان ۶.۴ کیلومتر است. تا خانه گربه های وان ۱۵.۷ کیلومتر است. مرکز اسکی Abalı Ski Center تنها ۳۰ کیلومتر از هتل،۸ کیلومتر از بندر وان فری،۴ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس،۵ کیلومتر از ایستگاه قطار است. این هتل ۷ کیلومتر از فرودگاه وان فریت ملن و ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

وان سوئیتز اوتل

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پارکینگ
خدمات 24 ساعته در اتاق
صندوق امانات
حمام
مینی بار با هزینه
سیستم گرمایش و سرمایشی
تهویه مطبوع
لابی
تاکسی سرویس
اجاره خودرو
صبحانه
وای فای