ویندهام گرند استانبول

ویندهام گرند استانبول یکی از هتل های ۵ ستاره فوق العاده

به این مقاله امتیاز دهید

ویندهام گرند استانبول یکی از هتل های ۵ ستاره بسیار زیبا در استانبول می باشد.

ویندهام گرند تازه ساخت دارای اتاق هایی مدرن ‏و شیک با چشم اندازی عالی می باشد.‏ هتل ویندهام گرند ۲ استخر روباز و یک استخر آب گرم سربسته دارد و سالن بدنسازی آن مجهز به جدیدترین امکانات است، ‏میهمانان هتل می توانند از خدمات ماساژ و انواع تراپی بهره مند شوند، داخل اتاق ها تلویزیون صفحه تخت ، پخش کننده آیپاد،چای یا قهوه ساز و ۲ بطری آب قرار دارد،اینترنت داخل اتاق ها به ‏صورت رایگان در دسترس است.‏ هتل ویندهام گرند استانبول هشت رستوران و کافه دارد که در آنها انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. در تور استانبول این هتل گزینه خیلی خوبی برای اقامت است.

 

ویندهام گرند

موقعیت ویندهام گرند

درباره هتل ویندهام گرند استانبول

هتل ویندهام لونت در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و دسترسی راحتی به ایستگاه مترو لونت دارد. هتل ویندهام با پارک اوزدیلک استانبول به اندازه ۱ دقیقه پیاده روی،با مرکز خرید مترو سیتی استانبول به اندازه ۲ دقیقه پیاده روی،با مرکز خرید کانیون استانبول به اندازه ۳ دقیقه پیاده روی،با پل بسفر به اندازه ۳۸ دقیقه پیاده روی،با کاخ دلمه باغچه به اندازه ۴۲ دقیقه پیاده روی،با برج گالاتا ۶.۶ کیلومتر، با کاخ توپکاپی ۷.۸ کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول ۸.۳ کیلومتر فاصله دارد. ضمنا هتل ویندهام گرند استانبول لونت با ماشین با فرودگاه استانبول حدود ۳۲ دقیقه و با فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول حدود ۳۸ دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل مرکزیتی که در شهر استانبول دارد به جاذبه های گردشگری شهر نزدیک می باشد که می توانید از این جاذبه ها به راحتی دیدن کنید همچنین برای تحقیق بیشتر درباره هتل های استانبول به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل تایتانیک بایرام پاشا را نیز مطالعه کنید تا بعد از آن بهترین تصمیم را برای رزرو هتل خود بگیرید.

 

رستوران ویندهام گرند استانبول

خدمات هتل ویندهام گرند استانبول

در ویندهام گرند استانبول یک مرکز اسپای بزرگ با مساحت ۷۹۰۰ متر مربع تعبیه شده است که شامل استخرهای سرپوشیده و روباز، باشگاه ورزشی،سونا و حمام ترکیه ای است، ۲ رستوران و کافه در ویندهام تعبیه شده است که در آن ها انواع و اقسام غذاهای لذیذ و با کیفیت برای مهمانان سرو می شود، امکان استفاده از وای فای رایگان و پارکینگ شخصی رایگان نیز در هتل ویندهام گرند استانبول برای مهمانان مهیا شده است. اتاق های هتل به زیبایی دکور شده اند و مبلمان بسیار زیبایی دارند. همه اتاق های ویندهام گرند لونت دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و یک تلویزیون ال سی دی ۴۷ اینچ، یک مینی بار،یک کتری برقی، یک گاوصندوق و یک میز کار را در خود جای داده اند. دسترسی به وای فای رایگان نیز در اتاق های هتل برای مهمانان مهیا شده است، بیشتر اتاق های هتل ویندهام گرند استانبول لونت به شهر استانبول چشم انداز دارند. اقامت در هتل ویندهام گرند استانبول لونت برای آن دسته از توریستانی که به دنبال اقامت در یک هتل ۵ ستاره در منطقه شیشلی هستند و می خواهند دسترسی راحتی به یک سری از مراکز خرید استانبول داشته باشند، گزینه مناسبی است.

 

اتاق های ویندهام گرند استانبول

ویندهام-گرند-استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
صبحانه
وای فای