پاین بی هالیدی کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی را با قیمت ارزان از شال و کلاه سفر تهیه کنید

به این مقاله امتیاز دهید

پاین بی هالیدی کوش آداسی در خلیج کاملیمانی این شهر واقع شده است.

پاین بی هالیدی کوش آداسی حدود ۴۲۱ هزار مترمربع وسعت دارد و در خلیج کاملیمانی در کوش آداسی قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساحل و دریای اختصاصی، پارک آبی و مرکز ورزشی کاملا مجهز می باشد. اتاق های این هتل پنج ستاره همگی به سیستم تهویه هوا تجهیز و با گل های کاغذی زیبا و رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق بالکن خصوصی و تلویزیون دارد، مهمانان می توانند از انواع غذاهای محلی و بین المللی طبخ شده در پاین بی هالیدی کوش آداسی میل نمایند، وعده های غذایی به سفارش شما می تواند بر روی تراسی که منظره ای از دریای اژه دارد سرو گردد، عصرها نیز یک تیم انیمیشن برنامه های مفرح و زنده در خلیج پین برگزار می کنند. می توانید از حمام ترکی برای استراحت استفاده کنید، برای کودکان نیز زمین بازی جداگانه ای تعبیه شده است، فعالیت های مختلفی همانند پاراسیلینگ،قایقرانی و کمپ های شبانه در اینجا قابل برنامه ریزی و انجام است. در اماکن عمومی هتل سیستم وای فای رایگان تعبیه شده و پارکینگ هتل نیز رایگان است. این هتل در سال ۲۰۱۴ به طور کامل بازسازی شده است. هتل دارای محوطه ساحلی خصوصی و سه استخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و هم چنین پارک آبی، اسپا و استخر مختص کودکان می باشد. هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی دارای ساحل شنی اختصاصی و چندین اسکله می‌باشد. سرویس‌دهی هتل پاین بی به صورت ALL می‌باشد. هتل‌های TUSAN BEACH RESORT CLUB HOTEL EPHESUS PRINCESS و AQUA FANTASY در مجاورت این هتل قرار دارند. در تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی زیبا را از دست ندهید

 

هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

موقعیت پاین بی هالیدی کوش آداسی

اتاق های پاین بی هالیدی

هتل پاین بی هالیدی ریزورت در مجموع دارای ۶۴۱ اتاق می‌باشد که به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

اتاق استاندارد،اتاق SUPERIOR،اتاق کلاب استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت،سوئیت دلوکس،سوئیت کینگ،سوئیت کینگ دلوکس،اتاق های پاین بی هالیدی کوش آداسی بسیار زیبا و با دکوراسیون فوق العاده عالی می باشد که برای راحتی میهمانان می باشد و می توانید استراحت بسیار خوبی را در این اتاق ها تجربه کنید و تمامی اتاق‌ها دارای بالکن، مینی‌بار، تلفن، تهویه، صندوق امانات، سشوار و حمام اختصاصی هستند. اتاق‌های هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی دارای چشم‌انداز دریا، باغ و یا استخر می‌باشند که می توانید بسته به سلیقه خود یکی از این اتاق ها را رزرو کنید و تعطیلات خوبی را سپری کنید همچنین شما مسافران گرامی می توانید برای دیگر هتل های کوش آداسی نیز با ما همراه باشید به عنوان مثال هتل رامادا ریزورت کوش آداسی را می توانید از لینک مورد نظر دنبال کنید.

 

اتاق های پاین بی هالیدی کوش آداسی

رستوران‌های پاین بی هالیدی کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی رستوران های زیادی در خود جای داده است که شما می توانید از این رستوران ها به سلیقه خود استفاده کنید و لذت ببرید به عنوان مثال رستوران TERRACE: در این رستوران غذاهای بین‌المللی،ترکی،دریایی، ایتالیایی و مکزیکی در وعده‌های صبحانه،ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شوند که در ساعات مختلف می توانید از آن استفاده کنید یا رستوران GREEN،رستوران EPHESUS، اسنک بار ۵ رستوران آلاکارته به نام‌های GOLDEN KEBAP ،DRAGON، EL SIERRA، FISH PLACE و RISTORANTE MARE که در آن‌ها استیک،غذاهای ترکی،دریایی، ایتالیایی و چینی سرو می‌شوند که همه نوع سلیقه ای جور در می آید پس به نظر ما از تمام این رستوران ها در طول سفر خود استفاده کنید و انواع غذاهای بین المللی را تست کنید که بسیار هیجان انگیز است.

 

رستوران هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

سوالات متداول

سوال ۱:آیا هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی ساحلی می باشد؟

جواب ۱:بله پاین بی هالیدی کوش آداسی یک هتل ساحلی با امکانات بسیار عالی در ساحل دریای اژه می باشد

سوال ۲:فاصله هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی تا پارک آبی آدالند کوش آداسی چقدر است؟

جواب ۲:از هتل تا پارک آبی ۱ کیلومتر و ۴ دقیقه با ماشین فاصله می باشد

سوال ۳:فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس چقدر می باشد؟

جواب ۳:فاصله هتل تا فرودگاه عدنان ۶۱ کیلومتر و تقریبا ۱ ساعت با ماشین راه می باشد

 

پاین بی هالیدی کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
باشگاه بدنسازی
تنیس
ساحل اختصاصی
بیلیارد
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای