چاریسما دلوکس کوش آداسی

هتل چاریسما دلوکس کوش آداسی را با قیمت ارزان از شال و کلاه سفر بخواهید

به این مقاله امتیاز دهید

چاریسما دلوکس کوش آداسی یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کوش‌آداسی واقع در کشور ترکیه است.

این هتل ۲۱۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ماهواره،وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده و سونا اشاره کرد. هر اتاق مجهز به تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره و مینی بار است. ورزش های آبی و یک مرکز غواصی در ساحل خصوصی هتل وجود دارد. هتل چاریسما دلوکس کوش آداسی از ساحل خصوصی ۵۹ متر و از مرکز خرید کوش آداسی ۱۵ دقیقه پیاده و همچنین از افسوس ۱۹ کیلومتر، از میلتوس ۴۵ کیلومتر و از فرودگاه مندرس عدنان ازمیر ۶۹ کیلومتر فاصله دارد. بالکن هایی با منظره ی دریا و حمام ازجمله امکانات استاندارد هر اتاق در این هتل می باشند. وای فای رایگان در تمام اماکن عمومی هتل قابل دسترسی است. غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران مون لایت سرو می شوند. می توانید دسرهای لذیذی هم در کافی شاپ بلک کافی میل نمایید. مهمانان علاقه مند می توانند در کافه پینو سالادهای دلخواه خود را تهیه و میل نمایند. در تور کوش آداسی هتل چاریسما دلوکس کوش آداسی یکی از هتل های خوب و زیباس منطقه اژه می باشد.

 

چاریسما دلوکس

موقعیت هتل چاریسما دلوکس کوش آداسی

اتاق های هتل چاریسما دلوکس کوش آداسی 

اتاق دو نفره یا دو نفره استاندارد با منظره دریا اتاق خانواده (۳ بزرگسال و ۱ کودک) اتاق سه نفره استاندارد اتاق خانواده (۴ بزرگسالان) می باشد که می توانید به سلیقه و تعداد نفرات خود آن را انتخاب کنید اتاق های چاریسما دلوکس کوش آداسی به حدی زیبا و بزرگ می باشد که شما احساس سر زنده بودن می کنید و در مطمئن باشید با وجود این اتاق ها تعطیلات فوق العاده ایی را سپری خواهید کرد،نمای پانورامای اتاق های رو به دریا یکی از زیبا ترین صحنه ها را برای شما در هنگام بیدار شدن صبح از تخت خواب از جلوی چشمانتان می گذراند و در تمامیه اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون،تلفن،مینی بار رایگان،مبلمان،یخچال،حمام،حوله و سشوار دیده می شود که از این حیث بسیار خوب و عالی می باشد.

 

اتاق های چاریسما دلوکس کوش آداسی

امکانات هتل چاریسما

اتاق خانواده،اینترنت رایگان،پارکینگ رایگان،ساحل،استخر و دیگر امکانات چاریسما به حدی زیاد می باشد که شما نمی توانید در مدت اقامت خودتان در چاریسما دلوکس کوش آداسی حتی تمامیه آن ها را به خوبی ببینید پس زمان زیادی لازم دارید که این خدمات لوکس را از نزدیک مشاهده فرمایید در ضمن ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره هتل های کوش آداسی می باشید حتما مقاله هتل آریا کلاروس بیچ شال و کلاه سفر را مطالعه کنید تا از امکانات و خدمات دیگر هتل ها نیز با خبر شوید و بتوانید بهترین تصمیم را برای سفر مهیج خود به کوش آداسی بگیرید.

 

استخر چاریسما دلوکس کوش آداسی

مناطق نزدیک به چاریسما 

فاصله هتل چاریسما دلوکس کوش آداسی تا پارک آبی آکوا فانتاسی ۹۰۰ متر بیشتر نمی باشد فاصله تا آکوالند ۱۵۰۰ متر می باشد کلیسای مری در ۵ کیلومتری ای ن هتل واقع شده است تئاتر بزرگ افسوس در حدود ۶ کیلومتری از هتل قرار دارد معبد آرتمیس در ۸ کیلومتری از هتل چاریسما می باشد موزه افسوس در ۸ کیلومتری ار هتل چاریسما دلوکس می باشد

 

ساحل اختصاصی چاریسما دلوکس

سوالات متداول

سوال ۱: آیا چاریسما دلوکس کوش آداسی یک هتل ساحلی می باشد؟ 

جواب ۱: بله چاریسما یک هتل بسیار عالی و ساحلی در کنار دریای اژه می باشد

سوال ۲:فاصله هتل چاریسما کوش آداسی تا فرودگاه عدنان چقدر است؟

جواب ۲:تا فرودگاه ازمیر ۶۴ کیلومتر و در حدود ۵۴ دقیقه فاصله دارد

سوال ۳:فاصله هتل تا غار زئوس چقدر است؟

جواب ۳:فاصله هتل چاریسما تا این جاذبه گردشگری ۲۴ کیلومتر و در حدود ۳۵ دقیقه با ماشین می باشد

 

چاریسما دلوکس کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
خشکشویی
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
استخر ویژه کودکان
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای